Recensie Sarah, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marcusking

Wandelaar
78
29/07/23
59
8
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/volle-meid-heeft-zin-in-jouw-pik-_5531751
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Sarah geweest voor een snelle pijpdate, Sarah zelf is een kleine vollere (precies mijn type)oost Afrikaanse dame met een heel mooi gezicht en lekkere borsten. De fotos in haar advertentie kloppen precies dus what you see is what you get.

Let wel Oost Afrikaans is ze volgens mij alleen maar kwa achtergrond want ze klinkt en oogt dat ze gewoon hier is geboren en opgegroeid.

Ik had al een paar keer met haar proberen af te spreken maar door conflicterende agenda's ging dat helaas wat moeilijk maar uiteindelijk toch gelukt. Ze ontvangt in Amsterdam-West in een appartement, kwam zeer vriendelijk over. Prijs kwaliteit verhouding is top, pijpte zeer lekker en zeer belangrijk je mag in haar mond klaarkomen. Toen ik uiteindelijk klaar was ging wel snel naar de badkamer om het uit te spugen maar daar heb ik zelf geen problemen mee.

All in all zeer tevreden naar huis gegaan en ik zal zeer zeker nog een keer terug gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan