Recensie Criss/Penelope, Roermond (voorheen Amstelveen) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
339
15/09/22
137
42
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5535779-pen%c3%a9lope
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren was ik in Amstelveen en zocht even naar iets in de buurt wat beschikbaar was.
Penelope`s foto`s trokken mijn aandacht omdat ze er niet echt bewerkt uitzagen.
Ze ontvangt in een flat rondom centrum, helaas geeft ze niet meteen de locatie waardoor je van het ene kant naar het andere kant van de winkelcentrum moet lopen.
Op de kamer kleedde ze zich uit, ze ziet gelijk een strakke body met mooie ronde billen. Ze deed ook een bril op en waarom ze dat deed weet ik niet.
Pijpen was met condoom en heel kort, van tp absoluut geen sprake. Ze stond er zo voor dat haar poest ook niet bereikbaar was, ze leek er ook niet van gediend gevingerd te worden. Standje Zij bovenop mij en daarna kort even doggy en missio. Het is een strakke meid en er werd alleen spuug gebruikt. Geen glijmiddel en een strakke condoom zorgden er voor dat penetreren moeizaam en pijnlijk gingen. Gevolg dat mijn huidje ervan ging scheuren, dat wekte ik helemaal met zo`n natte doekje er over heen, dat brand wel even.
Geen was mogelijkheden aangeboden waarna ik na het aankleden vroeg mijn handen te wassen, dit was mogelijk op de wc zonder zeep en handdoek.
Helaas weer zo`n dame die snel wil verdienen omdat ze over een paar dagen/weken weer in thuisland is en dan boeit het niet allemaal.
Geen herhalingsgevaar, al is ze zo mooi.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan