Recensie Amanda, Den Haag, Geleenstraat 45 k7 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainyday

Wandelaar
94
18/02/22
105
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmorgen vroeg naar Geleen met de hoop dat Camelia nog werkt, maar helaas is zij al vertrokken. Zag een dame rond de 30 jaar stond te wachten voor de deur van 45. Strak gekleed, de look is niet slecht. Afgesproken voor 50 euro inclusief beffen en pzc, haar naam is Amanda, uit Hongarije, haar Engels is slecht. Na enkele minuten ging de deur open, zij naar binnen gegaan, omgekleed en daarna ging zij mij ophalen. Na het uitkleden en betalen begonnen we stevig elkaar omhelzen en het lichaam verkennen, lekker warm. Zij heeft toch een beetje buikje, dit had ik niet verwacht toen ik haar buiten zag, Zij pakte een condoom, maar ik zei zonder condoom, heeft zij de condoom meteen weggegooid. Vingeren gedaan. Beffen deed ik alleen 1 likje. Als je gewend bent met het likken van het kutje van Diana, Elisabeth, Antonia en Camelia dan heb je hier niet zoveel zin in haar kutje. Pzc deed zij goed. Na een tijdje pzc zei ik ik wil neuken, zij gaf haar kut zonder een condoom te pakken. Ik werd even stil, mijn verstand ging even weg, en mijn lul ging naar binnen zonder condoom. Het was lekker, binnen een korte tijd ben ik klaar gekomen in haar kutje zonder condoom. Bij het uithalen zag ik dat witte spul naar buiten stromen. Een dubbele gevoel.
Toen ik zei zonder condoom bedoelde ik pijpen maar voor haar is alles zonder condoom, alles wat je vraagt vindt zij goed. Denk dat zij weinig ervaring heeft in dit werk. Ik weet niet of ik terug zal komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan