Recensie Karima, Den Haag, Geleenstraat 110p k6 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
783
09/01/22
965
74
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
tijdje geleden nog langs geweest bij Karima
Bij binnenkomst direct me tool gewassen en toen plaats genomen op bed.
Karima stond al klaar met het condoom ze begon me direct hard en stevig te pijpen ik heb dit zelf aangestuurd om dit rustig en diep te doen dit deed ze meteen ging gelijk stukken beter ik zei tegen haar als je zo hard loop te zuigen wordt ie echt niet harder van werd averechts ze begreep me en inderdaad hij werd titanium hard.
Hierna heb ik Karima op haar ruggetje gelegd met haar harige kutje omhoog ik heb liever een kaal kutje afijn mocht die pret niet drukken dus ik begin te pompen doet ze haar kleine handje er tussen als ik ergens een hekel aan heb is het handje mijn tool was keihard dus nergens voor nodig om met dat kut handje er tussen te gaan dit is echt alleen nodig als ie niet goed stijf is. Nou ja ik door pompen met dat handje er tussen is echt klotuh want ik heb soms het gevoel dat ik die hand zit te neuken in plaats van haar kut maar hij ging gelukkig wel in haar kutje. Hierna heb ik haar doggy genomen kon ze lekker haar handje niet zo makkelijk tussen doen en heb flink tegen die kont zitten aan te beuken het zweet brak echt me rug uit en Karima's ruggetje ook ben toen wel gelukkig gekomen in haar kutje wel in het cd helaas.
Karima is een mooie kleine dondersteen met toch wel wat streekjes zoals handje er tussen dit haat ik echt en andere broeders ook geloof me.
Ze heeft wel mooi harig kutje en mooie kleine tietjes. Ik ga niet zo snel meer naar haar terug jammer maar helaas dat kut handje hou ik niet van tijdens het pompen.
Eind resultaat redelijke pomp sessie gehad met haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan