Recensie Karina, Den Haag, Geleenstraat 110p k8 (vh Doubletstraat 24K4) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
783
09/01/22
964
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
van de week langs geweest bij deze mooie kleine en pittige dame
bij binnenkomst direct me tool gewassen en plaats genomen op bed
Karina bracht het condoom goed aan en begon me te pijpen met diepuh halen ze doet dit erg goed en met diepuh halen en kijkt me met haar geile oogjes bij aan
Hierna heb ik Karina op haar ruggetje gelegd en met haar mini kutje omhoog en begon haar heerlijk diep te stoten, ze doet goed mee en het uitzicht op haar mooie kleine tietjes maakt me nog meer geiler
Haar kutje werd lekker warm tijdens het pompen en dat maakt het gevoen in haar kutje ook steeds lekkerder.
Toen was het tijd voor doggie Karina heeft een mooi kontje om tegen aan te stoten het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas
Ik ga zeker weten weer terug naar deze kleine dondersteen
Ze is geduldig heel vriendelijk en neemt echt de tijd voor je
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke uitstraling en lekker actief achter haar raam aan het dansen.
Heerlijk klein, mooi slank, lekker volle kont die je goed kunt vastpakken, door haar kleding leken haar borsten groter dan dat ze daadwerkelijk waren, in mijn ogen een kleine B.

In de kamer, uitgekleed, ze vroeg me niet om te wassen..? Ik was goed schoon, dus ook maar gelaten.
Op bed, condoom om mijn slappe pik en zuigen, duurde even voor ik goed stijf was, tussen mijn benen met dr kont mooi omhoog, keek me er lekker geil bij aan in mijn ogen, was lekker maar niet bijzonder, wisselde het af met gesabbel aan mijn topje, wederom lekker maar niet bijzonder. Hierna een standje!

Door een blessure kan ik niet op mijn knie leunen, daarom stand doggy op de rand van het bed, altijd geil!

Begon lekker, zoals ik al zei, goeie kont om vast te pakken! Echter ging ze steeds iets naar voren. Nee, niet omdat ik haar naar voren stootte, maar om te voorkomen dat ik goed diep kon stoten. Ik ben niet echt groot, 17cm, dus heb niet het idee dat ik al iets raakte. Af en toe mocht ik 2x goed stoten dat ik haar billen hoorde kletsen, maar daarna snel weer schuin of naar voren zitten. Toch ff zo doorgegaan, uitzicht was leuk, kut voelde lekker aan, maar niet optimaal genoten.

Ander strandje ging ff niet, stand heeft ze me nog even gepijpt en getrokken, maar het lukte me niet om klaar te komen.
En zo wilde ik ook niet klaarkomen, daarom na ongeveer 15 minuten afscheid genomen.

Bedankt, want het was ook zeker niet slecht, maar ook niet dat ik nu enorm heb genoten vanwege haar trucjes.

Sidenote: ze had het ook aardig druk maar ook weer niet aan de lopende band.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan