Recensie Ella (Roe), Den Haag, Geleenstraat 122 k12 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
783
09/01/22
965
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik heb mezelf weer opgeoffer voor onze broeders
ze ziet er heel leuk uit lief gezichtje en in de bh zag het er ook goed gevuld uit
dus ik direct naar binnen en me tool gewassen en plaats genomen op bed
Ella deed haar bhtje uit en er kwam 2 hele mooi peervorminge borsten uit lekker stevig mooi van vorm
Ella bracht het condoom om en begon me heerlijk diep te pijpen dit doet ze erg goed met diepuh halen en kijkt je hier geil bij aan.
Hierna heb ik Ellatje op haar ruggetje gelegd en met haar mini kutje omhoog heb ik haar lekker liggen pompen ik zweette me kapot in dat pees kamertje maar gelukkig stond de ventilator aan dus het was redelijk goed te houden.
Toen was het tijd voor doggy Ella heeft kleine billetjes om heerlijk tegen aan te stoten het duurde ook niet lang voor dat ik heerlijk in haar klaar kwam
Ella is een kleine lieve meid van 22 jaar heeft hele mooie naturel borstje lekker om aan te zuigen hahha
ik ga zeker weten terug naar haar
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heerlijk lolita poppetje met inderdaad zeer fraaie borsten, voor dit ranke lichaampje vrij fors (c-cup).
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze Ella staat sinds gisteren op de Geleenstraat, nummertje 122 k12. Vandaag zag ik d'r staan en leek het mij ook weleens wat haar te bezoeken. Ze is klein, slank en erg vriendelijk, dat bleek al snel. PZC was ook mogelijk, maar dat heb ik de eerste keer nog niet gedaan.
Beiden uit de kleren en begonnen, pijpen doet ze langzaam en wel aardig, ze zit binnen handbereik en kijkt je soms ook wel aan. Vervolgens zij bovenop, dat is best wel leuk vooral als ze actief wordt en je een tijdje begint te rijden. Dat hield wel ineens op en toen gewisseld naar doggy met dat kleine kontje. Dat was niet verkeerd, maar was ook niet heel interessant. Na nog even er een einde aan gebreid. Vriendelijke dame die achteraf ook wel wat te vertellen heeft (tijdens de daad stil) en ook prima Engels kan, zei over twee weken op vakantie te zijn.

Herhalingsgevaar is voor mij klein, maar dat ligt niet aan de dame.
 
Aan de kleur van de TL kan je niet 100% zeker zijn. Er is ook wel eens een shemale met rood licht.
Overigens staan de transen in de Geleenstraat aan de uiteinden van de straat, behalve Maria van nr 94 en Kendra van 122 k11, maar daar staat het ook op haar bordje.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
van het weekend langs geweest. erg leuke en vriendelijke meid, ik zeg meid, ze is pas 22 zegt ze en dat geloof ik wel. heel slank. maar heel knap. en goeie tieten waar ze heel blij mee mag zijn. geen neppers. voor de eerste keer alleen laten pijpen. ik vroeg ook welke extra's ze aanbood. dat was pijpen zonder condoom voor 50 euro extra,. dat zou ik zelf nooit doen, als ze dat bij iedereen doet, maar het is een optie :D ze is erg vriendelijk/FUN... ga zeker nog eens langs om meer te proberen.

ze zou maandag (vandaag dus) tot september terug gaan naar huis, voor vakantie.... dus die zie je voorlopig even niet meer
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame bezocht omdat er steeds slechter aanbod is in de geleen wat mij betreft. Binnen als ze haar bikini uitdoet zie ik dat ze een flinke naturel cup heeft. Dit was wel heel geil met de rest van haar mini lichaam. Op bed pijpt ze goed met variatie en oogcontact erg geil. Daarna neuken eerst doggy waarbij je haar kutje lekker mee naar buiten ziet gaan daarna missio met die mega tieten heerlijk. Vervolgens klaar laten pijpen zonder wat ze erg lekker en diep kan doen. Daarna korte babbel en weg. Helaas geen klik wat mij betreft maar de service was in principe prima. Voor de liefhebbers van de kleinere dames zeker een aanrader!

Groet,

The Fishermen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Helaas had ik maar een half uurtje de tijd met haar, omdat ik daarna weer weg moest. Dus niet echt kunnen genieten van wat extra standjes uitproberen, maar ik heb het maar beperkt tot cowgirl, doggy, lepeltje-lepeltje en laten aftrekken, omdat ik door de enorme hoeveelheid glijmiddel die ze gebruikte op een gegeven moment niks meer voelde. Helaas mocht ik niet op haar lichaam klaarkomen.

Ze heeft een heel lief gezichtje, jammer dat ze zoenen niet toeliet. Pijpen deed ze absoluut prima met de juiste kracht en lekker met de tong erbij.

Haar borsten zijn prachtig gevormd en lekker zacht.

Ik vind haar iets te mager, er mag wel wat meer vlees op de botten. Zo dunne billetjes om vast te pakken is even wennen voor el niño, die meestal welgevormde latina- of ebony konten beet heeft. Maar met 4 sterren als eindscore is ze wel veelbelovend. Met wat langer de tijd is het best lekker op en neer gaan met haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan