Recensie Erika (Roe), Den Haag, Doubletstraat 24k2 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
783
09/01/22
965
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
van de week deze mooie schone bezocht
bij binnenkomst direct me tool gewassen en plaats genomen op bed
Erika plaatste het condoom en begon me heerlijk diep te pijpen en kijkt me hier geil bij aan.,
Toen me tool op titanium sterkte was heb ik ook Erika op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker diep te pompen, dit ging erg goed ze doet goed haar benen omhoog zodat ik lekker hard kan stoten.
Hierna was het tijd voor doggy Erika heeft een leuk mini kontje om lekker tegen aan te stoten, het duurde niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas
Erika is een mooie en lieve meid met mooie mini tietjes en mooi klein kutje
Ik ga zeker naar haar terug ze is echt aardig en neemt de tijd voor je absoluut geen klokkenkijker
Ze staat de linker deur precies naast blonde Ina met brilletje je kent haar wel hihi
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame bezocht na de goede review van @modjomaster anders had ik het niet gedaan. Eenmaal binnen is de dame super lief en spontaan. Al snel een goede klik met haar. Snel wassen en op bed... de dame pijpt goed met veel afwisseling en diep. Daarna doggy met haar heerlijke kontje en hierbij deed ze actief mee. Vervolgens missio waarbij ze opnieuw actief goed bezig was. Vervolgens cd eraf en laten afmaken met haar handen en toen heerlijk klaargekomen. Daarna een uitgebreide aftertalk en vervolgens tevreden en voldaan weer weg.

Wat mij betreft een grote aanwinst voor de straat en mij gaat ze zeker nog zien !


Groet,

The Fishermen
 
Hoi medewandelaars,

Op maandag was mijn vaste dame ( Nicol met tatoeages ) niet aanwezig en zag deze heerlijke verschijning.

Zeer slank, kleine borsten helemaal mijn ding. Ze vroeg € 50 voor 15/20
Beffen vraagt ze meerprijs € 30 maar prima service, neukt heerlijk mee.
Kans op herhaling heel groot.

Ben altijd beet sceptisch met nieuwe dames, meestal loop je onbezonnen geil naar binnen, boekt uur met diversen extra's en valt dan zwaar tegen. Maar deze Erica zeker de moeite waard om vaker en langer te bezoeken.

Greetz Dennis
 

Bijlagen

  • CFC67A97-88DD-482A-81CB-DD3BF01EBA38.jpeg
    CFC67A97-88DD-482A-81CB-DD3BF01EBA38.jpeg
    251,1 KB · Weergaven: 113
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
De topper van de Doubletstraat! Heel relaxed. Ben nu drie keer bij haar geweest. Lekker PZC, massage en intiem. Zij laat zich stevig nemen. Ik betaalde niets extra's om haar te verwennen.
 
De topper van de Doubletstraat! Heel relaxed. Ben nu drie keer bij haar geweest. Lekker PZC, massage en intiem. Zij laat zich stevig nemen. Ik betaalde niets extra's om haar te verwennen.
Je hebt 200 euro betaald en je zegt dat je voor extra's niks betaalde
Je was een uur binnen ik vind dat daar
Aardig wat extra van kan🥸
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
ook ik van vandaag bij Erika geweest wat een topper lekker petit figuurtje lekkere borstjes en een heerlijk klein nat kutje. Heb haar in cowgirl mij laten komen. Wat een genot om zo'n strak lichaam op je pik op en neer te zien gaan en dat kontje niet normaal, ze heeft er iig een vast klant 🐝
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs ben ik bij Erika geweest op 24 k1. Aan de deur prijs van 50 afgesproken en naar binnen. Haar buurvrouw van k3 kwam er meteen bij en ze vroegen of ik in was voor een trio, 40 euro per dame. Heb hier vriendelijk voor bedankt, was voor het eerst bij Erika en wilde me alleen op haar focussen.

Op de kamer snel uitgekleed en wasje gedaan. Erika was ook al naakt en wachtte al op me. Eerst elkaar staand verkend. Ze heeft een mooi slank lichaam, dat ik overal mocht betasten. Naar het bed voor een blowjob. Dit deed ze lekker, dus toen ze over wilde gaan naar intiem gevraagd of ze nog even wilde doorgaan. Dat was geen probleem. Iets later toch naar intiem. Ze liet zich gewillig nemen en deed goed mee. Drie standjes gedaan en uiteindelijk in doggy het rubbertje volgespoten.

Erika is een knappe en spontane meid, die ik nog wel vaker zal gaan bezoeken. Had overigens geluk haar te treffen, ze gaf aan normaliter in de avond te werken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
het was een trieste boel in de doubie gelukkig stond Erica er wel
ik ben direcr naar binnen gegaan
bij binnen komst gelijk me tool gewassen en plaats genomen op bed
Erica heeft me lekker afgetrokken en begon me te pijpen dit doet ze erg goed met diepuh halen terwijl ze dit doet vinger ik lekker haar natte kutje deze werd steeds vochtig en nat
toen heb ik Erica op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker te pompen dit ging echt goed Ericas kutje werd steeds warmer en dat heeft als effect dat het net lijkt alsof ik haar zc aan het pompen ben heerlijk
hierna was het tijd voor doggy Erica heeft een heerlijk klein kontje om tegen aan te stoten het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas
ik ga zeker terug naar dez mooie en lieve dame
 
Mooie review broeder. Ik ben helemaal overtuigd. Hoe laat en welke dag vond dit plaats? Ik heb haar tot op heden namelijk niet gezien 😅. Ik ga misschien gedurende de verkeerde tijdvakken.

Ik wil heel graag ervaren waar jullie allemaal over schrijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan