Recensie Luna, Den Haag, Doubletstraat 77k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
783
09/01/22
964
74
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik zag deze blonde latina met grote tieten en dikke kont staan ze is nieuw in de doubie en ik moest haar testen ze staat rechts achterin schuin tegenover de 40K kamers grote kamer heeft ze ook
dus ik snel naar binnen en me tool gewassen ze praat nauwelijks engels een beetje maar met hand en voeten kom je ook een eind.
Toen ik plaats had genomen op bed gaf ik gestalte om te laten pijpen en ze nam hem zo blanco in haar mondje zonder dat ik het door had begon ze me lekker diep te pijpen waarschijnlijk is dat standaard in colombia daar komt ze vandaan afijn me lekker laten pijpen toen rubbertje erom en heb ik haar ook op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker diep te pompen. Luna doet zeer goed mee en kijkt me hier geil bij aan kreunen kan ze ook lekker. Hierna was het tijd voor doggy Luna heeft een zeg maar stevige ronde kont hiervoor en ik begon haar lekker tegen aan te stoten, het zweet brak bij me uit zo goed bezig was ik met Luna het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam in het cd.
Ik vind het de prijs nog wel pittig 50 euro voor in de doubie, maar omdat er pzc bij zat vond ik het wel ok.
Ik had helaas geen klik met Luna, maar het is wel een aardige en warme dame uit colombia.
voor de lief hebbers van grote borsten en grote kont kan je bij haar zijn.
Het taal gebrek was ook wel een puntje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan