Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag een tijdje terug op 45 k11/k12? Een leuke dame onder tattoos, volslank en blond haar. Heb niet meer details omdat een medewandelaar met haar naar binnen ging. Weet iemand toevallig wie dit is?

Maar tips voor andere onder de tattoo girls zijn welkom.

Beloof een recensie te schrijven.
 
Wie zit er vandaag op hunsestraat 51 k7? Skinny meisje, wit outfit en lange zwarte haren?
Ik heb haar gisteren ook zien staan. Ze is zeker weten de dunste van de straat. Ik ben ook wel benieuwd naar haar
Heeft iemand ervaring met die mooie best wel curvy dame van Geleen110 K5?
Geen ervaring, maar daar gaat snel verandering in komen 😜 tieten zijn wel fake
 
Nog steeds onzin.
Het is jou gevoel.
Slecht onderhouden?
Veel panden zijn achter de gevel totaal tot de grond afgebroken geweest en 100% weer opgebouwd.
Onzin dus.
Als een capuchon jou een rotgevoel geeft,....dan zit t probleem bij jou.
Mijn jas heeft een capuchon,...Oh jee wat ben Ik gevaarlijk
Ik wandel ook al meer en deel van mij leven voornamelijk in de doubletstraat.
Ik vind het een leuk straatje😁
Niet mooi maar het heeft iets....
Mensen met capuchons , ik zie ze lopen maar heb er geen last van...ik zelf loop gewoon zonder capuchon en interesseert me geen bal of ik bekenden tegen kom. ( Iedereen weet van mijn viespeukerij 😛😛😛)
Maar ik zie wel dat met name s avonds er veel people of color , mocro,s , en Oostblok types uit verveling daar rondhangen...
ik zelf heb er zelden last van , maar ik kan begrijpen dat andere wandelaars en dames zich hier niet prettig door voelen.
Ik hou van de doubletstraat en zal er zelfs willen worden uitstrooit als ik de pijp uit ben 😁
Is er iemand die wel is vaker naar geleenstraat gaat?
Nee , ik denk dat iedereen op dit forum eenmalig de straat heeft bezocht 🤷🏽‍♂️
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan