Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zojuist rondje Doub gedaan, niet zo heel verwonderlijk dat er niet veel wandelaars waren met dit weer. In ieder geval gezien op k3 de dame met legging waar enige posts eerder gevraagd werd of iemand ervaring mee had en Laura, op 4 niet de gebruikelijke dames, 5 leeg op de vierde kamer na (ken haar niet), 8 Coco, 21 middelste raam iets grotere dame met flinke tatoo op bovenbeen naam?, op 28 1e raam dame met bril is dat nou Lavinea of zo, pand daarnaast 2 blonde oostblokkers waarvan ik naam niet weet, op 30 Tanja, 39 Maya mijn ex vaste dame die mij sinds een eigenlijk nietszeggende discussie enkele weken geleden niet meer naar binnen laat. Ongetwijfeld nog een paar andere oostblokkers en zeker ook latinas maar aangezien ik niet echt een latina man ben moeilijk de namen met de gezichten te combineren.
 
Ik lees tegenstrijdige berichten over de bezetting in de Doublet en Geleen. Sommigen zeggen dat het uitgestorven is omdat veel dames op vakantie zijn, sommigen zeggen dat er normale bezetting is. Ik moet redelijk wat reizen, namelijk anderhalf uur (niet anders dan als ik bijv. naar het Baekelandplein zou willen), dus ik zou van tevoren willen weten of het de moeite waard is dit weekend te gaan, met name overdag.
 
Ik lees tegenstrijdige berichten over de bezetting in de Doublet en Geleen. Sommigen zeggen dat het uitgestorven is omdat veel dames op vakantie zijn, sommigen zeggen dat er normale bezetting is. Ik moet redelijk wat reizen, namelijk anderhalf uur (niet anders dan als ik bijv. naar het Baekelandplein zou willen), dus ik zou van tevoren willen weten of het de moeite waard is dit weekend te gaan, met name overdag.
Mijn inziens is het de reis van anderhalf uur niet waard. Ik was afgelopen donderdagmiddag even in de Doubletstaat, en de bezetting was matig, zeker wat betreft jonge strakke meiden.
 
waarvan 8 transen?
staan er zoveel transen in de Geleen?
Het moet niet gekker worden.
Nee, zoveel transen zijn er niet vandaag, maar zonder transen zijn er ongeveer 45.
ik las net op Wikipedia, dat de Geleenstraat en de aangrezende Hunsestraat 140 ramen heeft. Dan vind ik een bezetting van 45 ramen en nog een paar transen maar karig. Dat betekent dat 1 op de 3 ramen bezet is.
 
Laatst bewerkt:
ik las net op Wikipedia, dat de Geleenstraat en de aangrezende Hunsestraat 140 ramen heeft. Dan vind ik een bezetting van 45 ramen en nog een paar transen maar karig. Dat betekent dat 1 op de 3 ramen bezet is.
Waarschijnlijk worden de ramen op de eerste verdieping meegeteld op wikipedia en die zijn normaal gesproken niet in gebruik op een enkeling na, in de praktijk zou je dan alleen de ramen beneden moeten tellen qua bezetting
 
Is Jessica nog in het land?
Welke Jessica?
Waarschijnlijk worden de ramen op de eerste verdieping meegeteld op wikipedia en die zijn normaal gesproken niet in gebruik op een enkeling na, in de praktijk zou je dan alleen de ramen beneden moeten tellen qua bezetting
Maar hoe zit het nou met die Transen Jimmy?
Zijn het er echt zoveel?
En maken ze zichzelf wel als trans kenbaar?
Lijkt mij toch niet echt leuk, als je er later achter komt dat dat leuke "meisje" waar je een wippie mee hebt gemaakt, als jongetje is geboren.
 
Maar hoe zit het nou met die Transen Jimmy?
Zijn het er echt zoveel?
En maken ze zichzelf wel als trans kenbaar?
Lijkt mij toch niet echt leuk, als je er later achter komt dat dat leuke "meisje" waar je een wippie mee hebt gemaakt, als jongetje is geboren.
Er is daar een speciaal hoekje voor de transen maar volgens mij is een enkeling daar een beetje verdwaald
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan