Recensie Maria, Den Haag, Geleenstraat 126a k4 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
885
29/08/21
2.836
26
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In de middag stond er een dame met prachtige lichtblauwe ogen en lang zwart haar in een uitdagende pose naar de voorbijgaande wandelaars te kijken.

Ze zei dat ze Maria heette, 33 jaar, en dat ze uit Kroatië kwam. Ze had een heel knap gezicht en ook haar lichaam was sexy, een klein beetje mollig, maar wel heerlijke billen en mooigevormde borsten.

Pzc deed ze helaas niet, ook niet voor meer geld. Communicatie was helaas in zeer 'basic English'.

Even was el niño bang dat er daardoor geen klik mogelijk zou zijn, ook al geen pzc. Van het pijpen werd ik niet echt opgewonden, maar op de een of andere manier werd ik toch wel opgewonden van haar lichaam, vooral haar kont mocht er wezen.

En inderdaad, doggy style bij haar was best lekker. Heerlijk om die billen vast te pakken. Uiteindelijk lekker klaargekomen en tevreden de deur uit gestapt, maar herhalingsgevaar weet ik nog niet.
 
Grappig, bij mij zei ze dat ze uit Bulgarije kwam. En aangezien ik daar ook regelmatig ben wat Bulgaars gesproken, ijs was meteen gebroken. Verder klopt het wel, geen pzc en mooie borsten.
Laatst op een middag bij haar geweest.
Leuk gesprek gehad.
Lekker relax en mooie blauwe ogen, en mooie borsten. (tja ben een borsten man).
Heb pijpen met aftrekken gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben hier geweest, aardige dame.

Haar tieten zijn niet echt D te noemen en niet zo mooi gevormd als je zou hopen, wel natuurlijk gelukkig. Haar kont is ook niet bijzonder in het echt, ze heeft gewoon een hoger vetpercentage en niet per se dikke tieten of een goede kont, het is het geheel.

Verder rook heel haar kamer naar kut en had ze denk ik niet gedoucht en dit was in de ochtend al! Echt een vislucht.

Ze heeft mooie blauw ogen, maar doet die dicht bij het neuken, dus zei ik dat ik haar mooie ogen wilde zien, dan kijkt ze je wel aan.

On top wilde ze niet toen ik het vroeg, maakte me niet uit dus heb het in doggy afgemaakt. Heb haar bij dr haar gepakt en goed kunnen neuken, klappen hoorde je waarschijnlijk in de straat😂😂

Heerlijk in cd diep in haar klaargekomen en ze liet haar goed vullen en keek me onderdanig aan in de spiegel. Ze bewoog niet eens, alsof ze al mn zaad wilde en dat gepomp in haar lekker vond. Ik had al dagen niets gedaan dus er kwam een hoop.

Haar kut is lekker strak en warm, bij veel dvp's voelt het alsof je een deuropening aan het neuken bent met alle glijmiddel die ze gebruiken, zij gebruikte niet per se weinig maar had gewoon een lekker warme en strakke kut.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan