Recensie Katie, Den Haag, Geleenstraat 84 k4 3,44 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.038
20/08/21
1.485
30
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik weet niet zeker of ik de naam goed heb onthouden en of de locatie precies goed is. Maar de dame is goed te herkennen.ze werkt sinds drie weken in den haag. Indonesisch bruin kleurtje typisch aziatisch slank lichaam.
Ze doet dit werk Al zo'n 15 jaar is op haar 18e begonnen...en nog steeds Lekker
Vriendelijke dame. Tjonge wat een ranzige gedachten gingen er door mijn hood terwijl.ik haar neukte.
Gewoon goed, ze is niet super in bed maar wel heel behoorlijk en een vriendelijke dame. Dat in combinatie met een heerlijk lichaam maakt haar voor herhaling vatbaar
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Beste mede wandelaars,

Afgelopen zaterdag middag een nieuwe dame ontmoet. Stond vriendelijk te glimlachen. Mooie verschijning, Aziatische afkomst.
Naar eigen zegge werkt ze hier pas 3 maanden in de straat. Hiervoor in diverse beauty salons, wellness resorts enz enz.
Spreekt uitstekend Nederlands, en is super lief ! Kan niet anders zeggen.

Neemt de tijd, verleidt je en daagt je uit.

Geweldig !

Ben benieuwd of ze bij jullie al op gevallen is, vreemd dat er nog geen recensie van haar is.

Van t weekend maar weer even langs 😍
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wauw.. sprakeloos na deze date.
Deze dame weet je optimaal te verleiden tijdens de date ze neemt de tijd en zorg goed voor je zodat je niks te kort komt.

Nadat ik me had uitgekleed en op bed plaats nam begon het spel ze gaat zich heerlijk uitkleden aan het voeteneind van het bed waarna ze uitdagend op je af komt kruipen en laat zien wat voor heerlijke genotsgleuf je mag gaan gebruiken. Ze pijpt heerlijk in standje 69.. maar niet likken alleen kijken. Pijpen doet ze perfect en ze neemt hem diep in der mondje. Nadat ze merkte dat me zaadpaal op steigeren stond ging ze heerlijk op me zitten om hem goed te bereiden daarna mocht ik nog even zelf het werk doen en zijn we over gegaan in doggy dat ze schijnbaar heerlijk vind om hard te doen en dat in deze hitte.. nadat ik alles eruit had gespoten mocht ik even uitrusten en zal ze voor me zorgen door de condoom op een heerlijke manier van me zaadpaal af te halen waardoor die bijna weer ging steigeren.

Ik dacht dat ik al van heel wat goede ervaringen had mogen genieten maar dit was tog weer een toppertje.
 
Er is geen enkele andere dame die kan tippen aan de service die Cathy verleent. Bij (bijna) alle andere dames ben je niets meer dan een zakelijke afhandeling. Die zijn het niet eens waard om een review over te schrijven.

Cathy ziet iedereen voor het unieke wezen dat ze zijn. Veel liever en beter dan haar, ga je ze niet vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijd voor een recensie in dit topic.

Onlangs ben ik voor het eerst bij Cathy geweest. Ze is heel vriendelijk en verleent zoals anderen ook al hebben aangegeven een uitstekende service. Ze is echt een schatje en verraste mij met haar dirty talk. Zo zei ze dat ze mijn spermapaal helemaal leeg zou gaan maken :oops:. Zulke taal had ik niet verwacht van zo'n lieve vrouw, maar des te leuker. Meerdere standjes gedaan en ze lijkt er zelf ook echt plezier aan te beleven. Prima bezoek, ze heeft mijn beste vriend idd helemaal leeggemaakt😋 Het enige minpuntje wat mij betreft is dat ze aftrekt met condoom (ze doet alles veilig zei ze), daarom niet het maximum aantal sterren
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame ook eens bezocht. Heel erg vriendelijke en zachtaardige dame die wanneer het spel begint gele taal begint uit te slaan. Ik vond het alleen echt énorm gespeeld. "Oeh geef me die geile zaadpaal Henk" (zo stelde ik mezelf voor). Oh Henk neuk mijn kutje. Ik vond het tegen het belachelijke aan en op een gegeven moment moest ik echt mijn lach inhouden.
De dame zelf is hartstikke aardig en doet enorm haar best maar geweldig vond ik het allerminst. Beffen niet mogelijk etc. Ik val ook meer op wat voloptueuzer maar besloot het nav de recensies er toch op te wagen want Sonja was er weer niet. Voor mij 0 procent herhaal gevaar.
 
Gisteren voor de tweede keer bezocht

Ze doet erg haar best. Houd van vies praten...wat niet bij haar lijkt te passen
Ze herhaalt vaak je naam om hem te onthouden. Maar ja ...lol ze Weet niet mijn echte naam.
Maar wel allemaal van dat soort dingetjes om het zo goed mogelijk naar de zin te maken
Heerlijk slank aziatisch lichaam ....ziet er dubbel geil uit in de Spiegel
Ik vind dat we meet aziaten nodig hebben
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ondanks dat ze NIET pzc, wat voor mij bijna een must is, doet had ik erg zin in petite en past zij hier prima bij.

Ik mocht haar wel vingeren tijdens het pijpen maar likken mag niet. Ze doet dus niet pzc.

Moet zeggen dat ik vanwege haar petite bouw het iets strakker had verwacht, maar denk dat ze te veel glijmiddel had gebruikt.

Ze heeft een mooi gezicht en doet echt haar best om het je fijn te maken. De sekspraat deed het minder voor mij. Ze noemt het jouw sperma kutje, maar omdat ik met condoom neuk deed dat het niet. Noem het dan mijn kutje, maar bij sperma kutje beeld ik een creampie in en dat gaat niet met condoom.

Amper borsten, maar wel mooie grote uitgerekte tegels. Je mag er mee spelen, maar likken/zuigen mag niet.

Als ik weer eens zin heb in een ontspannen petite dvp en op dat moment minder behoefte aan pzc dan zou ik wel weer bij haar langs gaan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuk koppie, lekkere billen, maar helaas moet ik toch zeggen dat ik van de zogenaamde geile praat (spermapaal, spuitpik, lekker komen in m'n kutje, etcetc) niet echt opgewonden raak. Zeker niet omdat ze niks van die praatjes waarmaakt en waarbij ze subtiel met dr handjes tegenhoudt als je d'r echt hard wilt nemen.
Geen extra's mogelijk (ben geen vaste klant, wellicht speelt dat mee).
Ze is wel van de goede nazorg, maar helaas was het na 14 min ook echt klaarkomen of afknijpen.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame laat op de avond bezocht.

Looks helemaal mijn smaak een mooie Aziatische meid, lichaam niet helemaal mijn smaak (hou van borsten, een mooie B was ik gelukkiger geweest). Maar haar looks bleven me intrigeren dus naar binnen gegaan.

Laat op de avond, geen energie meer, dus alleen voor een bj gegaan.

Erg aardige meid, sprak Engels bij de begroeting, op de kamer de vraag wat ik vandaan kom waarop ik dezelfde vraag ook aan haar stelde en ze antwoordde met "here"... hier? Nederland? "Ja!"...
Nou, zei ik, laten we dan maar Nederlands praten :)

Probeert erg verzorgend en warm over te komen en is daarbij een klein beetje awkward. Ondanks dat het laat was was ze nog steeds vriendelijk en gewillig.

Op bed gaan liggen, zij kwam nog volledig gekleed erbij en begin met strelen en spelen. Fijn voorspel. Pijpen was lekker, ging ook lekker tekeer met m'n ballen, niet likken of zuigen, maar stevig beetpakken, op een goede manier knijpen, etc. Afwisselen met trekken en spelen.

Tijdwn het pijpen gingen er steeds meer kleren uit, een leuke stripshow terwijl ik gepijpt werd. Af en toe w graag of ik niet wilde neuken, maar dat ging m deze keer helaas niet worden voor mij.

Inderdaad veel (dirty) talk tussendoor wat soms weekend l weleens afleidde. Maar ook begon ze spontaan te (ondeugend) lachen soms, dat werkte wel afleidend en klonk gemaakt. Ook zoals in een eerdere comment zei ze dat ik lekker in haar mondje moest spuiten, maar er zat een bleef wel een condoom omheen... maar toch leuk haha.

was een leuk bezoek en wil haar zeker nog een keer bezoeken om haar dan (hopelijk) ook goed te neuken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan