Recensie Eva, Den Haag, Geleenstraat 84 K1 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

RichAndFomous

Wandelaar
39
12/11/22
48
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Woon al een tijdje in Den Haag maar ben nog nooit bij een raampje naar binnen gegaan. Vorige woensdag bekeek ik beide straten en was uiteindelijk bij Geleenstraat naar binnen gegaan. Eva trok gelijk mijn aandacht, zij heeft grote borsten die onder haar topje uitkomen, wel met een bh overheen. Die grote borsten waren erg geil en na twee rondjes ging ik hier naar binnen. Komt uit Roemenie. Ik ging liggen en zij begonnen met pijnpen, ik ging haar ondertussen betasten maar dit kon niet lang want ik had nog koude handen. jammer! daarna lekker neuken en voor ik het wist was het al bijna tijd. ze vroeg of zij mij moest aftrekken en dit was prima. tijdens het neuken wilde ik in die grote borsten knijpen maar dat was ook niet helemaal de bedoeling, haha. Ik kwam lekker klaar. Zij gaf aan dat zij ook sm en vernedering doet en ik zag ook veel dingen staan die zij gebruikt .

Herhalingsgevaar? Ja en nee. Haar lichaam is erg geil en ze is ook wel chill. Maar bijna alles wat ik wilde was 'teveel' of niet inbegrepen in de 20 minuten wat ik ergens ook wel begrijp. Dus beetje een dubbel gevoel.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eva zit er vaak met een soort schooluniform aan. Op het bordje achter het raam staat haar naam en dat ze kinky diensten aanbiedt. Vooral dat laatste sprak me aan. Ze oogt vrij lief. Donker haar, een beetje mollig en flinke natuurlijke borsten. Ik was eerst bang dat ze niet dominant kon zijn, maar schijn bedriegt. Ze heeft een paar flinke strap-ons en geniet duidelijk van het spel waar ze ruim de tijd voor neemt. Enige nadeel is dat ze niet wast na afloop maar alleen extra parfum opspuit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan