Recensie Eva, Antwerpen, Vingerlingstraat 8/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
528
03/07/21
882
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd nog eens in de avond gaan wandelen en het werd maar een korte wandeling, want toen ik haar raam passeerde, werd het al snel duidelijk waar ik binnen zou gaan.
Eva zat rustig op haar krukje en bleef maar glimlachen. En eens ik wat dichter kwam, zag ik daar een pracht van een vrouw in witte bikini met een ongelooflijk knap lichaam en een goed gevulde bovenstuk.
Eens op haar kamer, toen ze rustig uit haar bikini stapte, werd ik volledig stil van haar onbeschrijfelijk mooi lichaam en die prachtige grote borsten deden mij al watertanden.
Man, man, man, ik heb al heel wat borsten gezien, betast, gelikt, gekust en noem het maar op, maar wat Eva uit haar bikini tevoorschijn toverde was echt '' WOW'
Ik bleef maar stotteren, toen ik haar probeerde te complimenteren over haar uiterlijk, en Eva bleef in alle rust maar glimlachen en bedankte mij al lachend.
Eva is vrij rustig en zacht qua aanpak, praat en lacht graag en alle fun gebeurde in een zeer relaxte sfeer en zonder haast.
Ik heb echt elke seconde kunnen genieten van haar kunnen.
Dat deze eva, snel nog in m'n appeltje zal bijten en dat ik m'n slangetje nog heerlijk in haar paradijsje zal laten vertoeven is al zeker een zekerheid.

Superknap, geil, vriendelijk, geweldige seks, veel te mooie borsten, man, man, man, wat is deze hobby toch prachtig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan