Recensie Carina, Antwerpen, Schippersstraat 32/1 (nacht) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
527
03/07/21
881
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eigenlijk stond ik daar zonder enige gêne gewoon te staren voor haar raam.
Blijkbaar duurde het al een tijdje, want deze beauty tikte stevig op haar raam, deed haar deur open en zei ''And now you come in''
Zonder aarzelen en op automatische piloot ging ik gewoon binnen en voor ik het goed besefte, zat ik daar achter haar gordijntje.
Op haar vraag wat ik graag wenste, was dit al snel beslist, beginnen met een 69 en dan zien we wel verder. ''is my favorite position''
''it's fifty'' en zonder verdere verkooppraatje, was het financiële snel afgehandeld.
Tijdens ons wasje en kort gesprekje, heb ik onthouden dat zij nog niet zo lang hier was, van Albanese afkomst en voor de rest heb ik niet meer echt geluisterd en stond lekker te gluren naar haar perfecte lichaam.
Mooi gezichtje, prachtige lange zwarte haren, perfect slank lichaam, sublieme en stevige ''b''cup borstjes , hemelse billen en oneindige benen.
De perfecte maten om als topmodel op de grootste modeshows te lopen.
Ik was volledig sprakeloos en gehypnotiseerd door zoveel moois, ik bleef maar ja knikken zonder al teveel te luisteren. Carina moest met m'n dromerige blik wel glimlachen.
Met haar mond, rolde zij een condoom op m'n inmiddels al keiharde paal en het feest kon beginnen.
Het was pure magie!
Voor meer details, is het heel simpel....
Ga het gewoon zelf ervaren.....
 
Ik verbaas me over het adres, hier staat toch die lijkbleke uitgemagerige blonde Jasmine
Ook schrijft vakkenner @jeancul, dat Carine langer is als 180cm.
Meiden met deze lengte vallen meteen op in het straatbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Ooh, dit klinkt als prille kalverliefde. Daar zouden we eigenlijk niet tussen moeten komen hè.

Eigenlijk..
Ach, je mag er best tussenkomen, ik ben niet jaloers.;)
En op mijn leeftijd duurt die kalverliefde, enkel de tijd dat ik ergens binnen ben.:)
Maar ti's verdomme wel een heel knap meisken!
Dus enkele herhalingsbezoeken zullen zeker nog volgen.
Ik verbaas me over het adres, hier staat toch die lijkbleke uitgemagerige blonde Jasmine
Ook schrijft vakkenner @jeancul, dat Carine langer is als 180cm.
Meiden met deze lengte vallen meteen op in het straatbeeld.
Van het adres ben ik bijna wel zeker van.( Pand met donkerbruine vensters naast het kleine pand met witte vensters))
En over haar lengte, ze was in ieder geval iets groter als mezelf.
Kan ook zijn dat ze hoge hakken aan had, maar het is in ieder geval geen kleintje. Vandaar dat ik haar lengte op 1.80 schatte.
En mij was ze in het straatbeeld direct opgevallen.:love:
 
Laatst bewerkt:
Staat deze dame nu op Schipperstraat 24/7? Want die daar nu staat komt overeen met jou beschrijving @jeancul

Hey @FG11 , ik zou niet weten waar ze nu staat.
De laatste weken kom ik enkel maar in de voormiddag in het SKW .
Uiteraard is het niet evident om iemand te herkennen met enkel een beschrijving als ze niet altijd op hetzelfde adres werkt.
Maar om zeker te zijn dat zij het is, kan je het haar natuurlijk zelf vragen...dan weet je het direct.....;)
Of je kan haar ook aan een welbepaalde tattoo herkennen, op haar rug heeft ze namelijk een heel fijn kruis als tattoo, recht op haar rug kolom tot aan haar onderrug ongeveer.
Maar ja, deze tattoo kon ik pas zien als ze geknield in een zeer uitdagende positie mijn lul in ontvangst mocht nemen.:love:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan