Recensie Ely, Den Haag, Geleenstraat 45 k8 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
19
02/09/22
23
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uurtje pauze in Den Haag betekent ff kijken of er wat te knallen valt in de geleenstraat.

En ja hoor ik tref de half Russische Ely aan die na het ketsen mij vertelde dat dit haar 2e dag is.

Ze begon me heerlijk te pijpen en ik hoefde alleen m'n vinger op haar klit te leggen welke zij gelijk begon te berijden.

Voelde haar goed nat worden en natuurlijk haar sap even geproefd. Een smaak van een zomerse aardbei met poedersuiker. Aangezien dit ff een snelle wip was niet gevraagd om te beffen maar dit ga ik de volgende keer wel doen.

Mooie blauwe ogen en een tatoeage op haar dijbeen en links een mooie tekst op haar schouder.

Ik zou zeggen doen en anders doe ik het nog een keer.

Tjallas!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben bij deze dame geweest en wat mijn voorganger zei klopt wel. Leuke aardige dame die paar weken hier is maar dit werk inmiddels al ruim 10 jaar doet. Des te knapper vind ik de service wel dat ze nog steeds zo actief is. vaak raakt de sleet er wel in bij de meiden.
bij Ely dus niet. Bij binnenkomst lekker even aftasten en haar mooie lichaam verkennen. Beetje mollig maar prima zacht met mooie borsten,
er hangen om het bed allemaal spiegels dus kon vanuit alle hoeken kijken hoe ze mij pijpte wat ze heerlijk deed. daarna kon de beuk er in omdat ik eerder al mijn eerste lading al bij alyah had geloosd.
alle standjes zijn mogelijk en ze laat zich heerlijk hard nemen, je kunt echt tekeer gaan vooral tegen die kont en ze roept het uit. Leuke meid ook ik denk dat ik hier nog wel eens terug kom. doet geen pzc.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan