Recensie Larisa, Den Haag, Geleenstraat 45 k11 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geleenstraat

Vaste klant
Forumpionier
119
01/07/21
228
48
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ongeveer een maandje staat deze 22-jarige Roemeense Larisa op de Geleenstraat 45, kamer 11. Niet te verwarren met een lijkende Emma op k10, maar die heeft een naambordje en Larisa (nog) niet.

Een weekje of twee terug was zij mij ook al opgevallen, net zoals dat ze veel bezocht werd voor korte, erg korte sessies. Ze werd hier ook vaker genoemd, maar daar kwam verder niets uit naar voren.

Vandaag dan maar eens Larisa voor het eerst bezocht, ze zag er goed uit in d'r witte setje.

Bij binnenkomst even voorgesteld en ze kwam gelijk ter zake: you pay me now? PZC was ook mogelijk, maar gezien het geheel wilde ik het toch eerst voor het instaptarief aankijken.

Dat was ook prima, en terwijl zij al naakt was begon ik met uitkleden en kwam ik ook op het bed.
Larisa nam tussen de benen plaats en wilde niet naast mij komen. Ze deed het condoom erom en begon te pijpen. Dat was in een prima tempo en niet te kort, al was het ook niet langer dan voldoende. Wat betreft gevoel best goed, dat stemde mij goed.
Vervolgens kwam ze bovenop en in een lekker ritme begon ze te rijden. Ze keek wel weg, maar het ritme was goed en ze hield lang genoeg aan.
Om het af te sluiten over gegaan op doggy en daar werd het wel minder door dat ze d'r hand ertussen hield. Ze was wel lekker glad, maar probeerde toch te veel met d'r hand. Ik was denk ik nog geen tien minuten binnen en toen kwam vrij snel tijdens doggy de opmerking: you must finish. Dat kan wel wezen, maar dan ken je de geleenstraat nog niet. Dus handje weg en het normaal afmaken. Dan is ze best wel lekker met dat strakke kontje van d'r, al waren er nog wel wat pogingen de hand er weer tussen te krijgen en een aanbod voor een handjob. Nee ik redde mij prima, cd mooi vol. Een doekje voor het afdoen en we waren klaar.

Wat aftertalk en met een ruim kwartier stond ik weer buiten. Larisa ziet er goed uit, is vrij stil, kan wat langer pijpen, maar moet echt van dat handje af. Dan heeft ze vrij veel potentie, nu ga ik voor een snelle wip (als ik dat al wil) al liever naar Emma. Herhalingsgevaar beperkt.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame ook net bezocht, PZC was nice, maar aan de korte kant, toen nog doggy en missio, helaas wel dat handje er steeds tussen, nog een poging tot aftrekken, jammer genoeg was Emma er niet, die heeft net dat beetje meer, dus voor mij ook eenmalig,
heb mij later lekker lang laten pijpen door Antonia in de doublet 😌 toch beste prijs kwaliteit verhouding
😝
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je weet het pas achteraf hé 😅
Pijpen zonder was prima, alleen een beetje kort, maar had niks anders verwacht van nieuwe jonge dames, ga andere keer wel naar Anastacia 😌 die pijpt een stuk langer en ook zonder
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan