Recensie Maria, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

modjomaster

Stamgast
783
09/01/22
965
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3127614-maraia#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ik heb mezelf weer opgeofferd voor jullie broeders en bij deze zeer mooie meid langs geweest
ze is precies zoals de fotos niks trucages alles is echt zoals ze eruit ziet
ze ontvangt op geheime lokatie maar om jullie een hint te geven het is 5 minuten van de doubie ahahah midden in de stad dus
voor degene die willen parkeren en geen 50 euro willen betalen je kan in de parkeer garage vlakbij de doubie parkeren voor 4 euro per uur dus dat is goed te doen en voor de broeders die slecht ter been zijn ze woont wel in de hemel haahh flink wat trappen lopen geen lift helaas broeders ik ga niet te veel details geven maar jullie weten wat ik bedoel
bij binnen komst eerst naar de wc me tool gewassen en plaats genomen op bed
Maria zag er erg mooi uit zeeer mooie kleine tietjes en een licht getrimd kutje ze begon me heerlijk af te trekken en begon hierna me lekker te pijpen wat doet ze dit goed zeg vol overgave en met lekker slurpende geluiden heerlijk gewoon.
Hierna heb ik deze mooie schoonheid op haar ruggetje gelegd en met haar kutje omhoog en begon haar heerlijk te pompen in haar kleine kutje wat heerlijk zeg ze doet goed mee en kijkt je hier erg geil bij aan.
Toen was het tijd voor doggy deze latina heeft een over heerlijk kontje om tegen aan te stoten dit is erg lekker, onze lichamen werden steeds warmer en warmer en we zweten alle 2 en gingen van doggy naar plat doggy waarin ik best snel in haar klaar kwam grommend van genot wel in het cd helaas
Maria is een zeer jonge meid van 23 ze doet goed mee is helemaal geen klok kijker zeer mooi gezichtje en hele mooie tietjes
is de 150 eurotjes waar dat half uurtje JAZEKER weten maar ik blijf het veel geld vinden in de doubie kan je daarvoor 3 keer pompen haah ik ga zeker terug naar haar omdat ze zo lief is dank je Maria je bent een schatje
 
Advertentie staat nog online maar nummer is disconnected. Stond al tijd niet op Whatsapp dus maar eens geprobeerd te bellen. Jammer. Kan slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan