Recensie Alejandra, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
783
09/01/22
965
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9790193-alejandra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
van de week bij deze mooie blonde modjo geweest genaamd Alejandra ze ontvang in een zijstraat in de buurt van de Haagse Hogeschool
ze was gelukkig de dame van de foto's maar dan helaas zonder makeup ala ik kom net uit bed look lekker slaperig
ik kon helaas niet naar de badkamer om te douchen straks meer hierover
ik lekker liggen op dat bed en toen begon Alejandra lekker me af te trekken en bracht rustig het condoom aan en begon me lekker diep te pijpen heerlijk, met geile slurp geluiden en heerlijk diepu halen
toen me tool titanium sterk was heb ik ook Alejandra op haar ruggetje gelegd met haar harige kutje omhoog en begon haar diep te stoten dit ging lekker en van een lije dakje ze heeft een heerlijk klein strak kutje dit voelde goed aan onze lichamen werden heerlijk warm en het condoom leek goed zijn werk te doen. Hierna was het tijd voor doggie Alejandra heeft een echte latina kont om tegen aan te stoten ik heb hier dus heerlijk val tegen aan zitten stoten het ging zo heerlijk dat we van doggy naar plat doggy gingen Alejandra's rug was al bezweet en die van mij ook het duurde dan ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam helaas wel in het cd.
omdat ik zo bezweet was liep ik ongevraagd naar de badkamer en deed de deur open en wie zag ik tot mijn grote verbazing nee niet de kerstman maar het was waarempel haar vriendinnetje Valeria met zwart haar
https://www.kinky.nl/advertenties/6475564-valeria#overview deze dames delen dus met z'n 2en 1 appartement dat doen ze wel vaker hoor.
Alejandra is een geduldige meid is wel de meid van de fotos maar dan zonder makeup en ze heeft een licht buikje maar dat stoorde mij niet zo. Ze doet helaas niet aan zoenen of tongzoenen ik weet dat sommige broeders dat eisen maar helaas dat doen ze niet allemaal en ik vind persoonlijk dat het er wel bij hoort. Ze is echt geen klokkenkijker en de sfeer is echt relaxed ik ga zeker naar haar terug
 
ow ja wat ik wel vergeten te vertellen was dat de dames een heel klein beetje engels spreken mijn tip gebruik de google translate app op je mobiel dan kom je een heel eind en gebruik gewoon korte worden in het spaans zoals hallo, heb je nu tijd, hoe laat, wat is je adres?hoeveel kost het dan sta je niet voor verrassingen want eenmaal op de kamer is het heel moeilijk communiceren zonder vertaal app
kijk als je eenmaal bloot op bed ligt weten ze wel wat ze moeten doen natuurlijk, aftrekken, pijpen diep pijpen hahah neuken klaarkomen enzovoorts
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan