Voormalig lid 16654
Stamgast
Op het wereldwijde dollforum zie je naar mijn mening een mooie mix van zowel de sexuele kant van de love dolls als over het mooi maken van je love doll en de fotografie kant waarmee veel mooie foto's de wereld worden ingestuurd. En ook alle mogelijke vragen en onderwerpen over hoe te leven met een love doll kunnen er gesteld worden. Topics over love dolls die van onbekende makelij zijn (lees nep producten) worden soms van het forum verwijderd door een moderator. Deze nep producten willen ze net stimuleren ze niet te kopen en alles is er gericht naar de merk love dolls. Dus koop je een goedkope Aliexpress love doll, dan ben je niet welkom op het dollforum. Tenzij je die verwerkt in een algemene topic waar wel merk love dolls in voorkomen. En de kleinere love dolls zijn zeker wel welkom op dat dollforum. Maar het is verboden om de link naar kinderen te maken. Dat wordt gewist. Een love doll, al is ze niet groot is een love doll. Stel dat je oud bent en niet sterk meer bent is een mini love doll helemaal je ding. Zulk iemand is dan echt verliefd op dat ding en zal nooit dat ding met kinderen vergelijken. De buitenwereld (zij die geen love dolls hebben) zal dat natuurlijk wel doen. Mijn menlng, ben je normaal fysiek gezond dan is een normale love doll voor sexuele doeleinden het beste. Een mini love doll lijkt me voor sex alleen te aanvaarden als je oud en versleten bent of je een fysieke beperking hebt.