Recensie Maria, Rotterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
09/04/23
55
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6431405-maria
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maria bezocht in Rotterdam Zuid. Communiceert goed via WhatsApp, vooraf ff een videogesprek, ze gaf mij haar locatie. Maria is een heel aardig meid en lijkt erg van de seks te genieten.

Het begon met zoenen, en dat was maar goed ook. Hierna ging ik haar kutje likken, waar ze enorm van genoot. Op haar verzoek tot 69 en dit was helemaal geweldig. Goed diep, nat en zonder te stoppen. Tussendoor gevingerd, waardoor ze druipnat werd.

Dan het neuken, ze begon Cowgirl, wat goed was, daarna op zijn hondjes en verplaatst haar naar platte hondje. Geneukt in verschillende posities, hard en zacht, het tempo veranderend constant, haalde het condoom eruit en ze had me klaargepijpt. De tweede ronde neukte ik haar anaal, wat erg fijn was. Ik vond het leuk en zij ook.

Ze vroeg 30 extra voor cim en 50 extra voor anaal. Er was een douche en ze is niet de enige op locatie.

Haar Engels is matig en ze let op de klok, maar ik vond het niet erg.

Ze biedt geweldige service. Als ze hier nog langer blijft, ziet ze me weer voordat de winter begint.
 
Laatst bewerkt:
Ze staat hoog op het verlanglijstje. Weet je toevallig hoelang ze hier blijft? (met andere woorden, moet ik m'n kans snel grijpen?) En de andere persoon op de locatie, was dat een dame? Bleef deze persoon geheel buiten beeld? Ik zie dat een trio volgens Kinky niet tot de opties behoort.
 
Ze staat hoog op het verlanglijstje. Weet je toevallig hoelang ze hier blijft? (met andere woorden, moet ik m'n kans snel grijpen?) En de andere persoon op de locatie, was dat een dame? Bleef deze persoon geheel buiten beeld? Ik zie dat een trio volgens Kinky niet tot de opties behoort.

als goed is blijft ze nog een maand daarna gaat ze weg dat is wat ik begrepen heb van haar
 
Hoe was anaal bij Maria? Mocht je lekker hard doorstoten? Strak kontje? Rimt ze uit haar zelf? Ben van plan haar dit weekend voor heel de nacht af te huren..
Helaas heb ik haar niet opnieuw bezocht voordat ze vertrok, maar ik weet wel dat ze zei dat ze volgend jaar terug zal komen. Nee, anaal was niet hard, ze is petite dus ik deed rustig aan, wel een strak kontje, ze rimt niet vanzelf maar ik heb er ook niet om gevraagd. Weet wel dat het stond tussen haar mogelijkheden en waarschijnlijk kost het extra.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6431405-maria
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
I visited her this week for 30 min. She is a beautiful girl, she has a beautiful face and a very soft body. It matches the photos.

She started with a kissing party, very nice. Then she got down on her knees and started sucking my dick without a condom. It was good, deep and very wet. She likes to play with her tongue. Then she put a condom on it and switched to a reverse cowboy position. During sex I pushed my finger in her ass, she liked it. Then we did a few more positions till the end.
The experience was very good, recommended no regrets. I'll for sure come over again, and maybe have a trio with her friend Julia.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6431405-maria#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik Maria bezocht. Via de app de dag er voor al de afspraak gemaakt. Het app contact gaat vlot, maar ze doet dat niet zelf. Een uurtje met anaal kost 200 zoals in de advertentie staat. Ik vind haar een knappe verschijning, wat mij betreft zelfs iets beter als op de foto's. Ik kan moeilijk zeggen waardoor dat komt. Haar kont is dikker als op de foto's, maar als je van een lekkere goeie latina kont houd heb je bij Maria de bingo te pakken. Super slanke taille, knappe siliconenborsten en haar gezicht is mooi. Alles bij elkaar een super lekker ding. Toen ik mijn 200 overhandigde met de mededeling dat ik voor een uur kwam met anaal als hoofdgerecht, keek ze me bedenkelijk aan en vroeg of ik een grote pik heb. Mijn postuur is behoorlijk groot, vandaar dat dames dat nogal eens vragen. 'Ik doe alleen anaal met kleine pikken tot aan formaat normaal', liet ze weten. Ik antwoordde dat het formaat relatief is. Ik zei haar dat ik mijn pik tot de klasse normaal reken, maar dat ik hem desgewenst eerst ter keuring uit de broek wilde halen. Dat hoefde niet en ze ging snel mijn geld naar achteren brengen. Hier had ik nog even wat twijfels bij, maar toen ze terugkwam en mij vroeg mijn kleren uit te trekken, checkte ik bij haar: 'En...normaal?' Ze antwoordde: 'Nee, hij is groot, maar we proberen het.'
Al met het was het een hele geslaagde date. Ze tongzoent volop, ze pijpt graag en vol overgave, liet zich beffen en tussen haar heerlijke billen likken. Het anale gedeelte moest voorzichtig in het begin en daarna rustig aan, maar dat is wat mij betreft ook wel logisch bij anaal neuken. Het ging in elk geval zonder gepiep en geklaag en ik ben heerlijk klaar gekomen in die prachtige kont van haar.
Ik heb geen moment spijt gehad van de date, 200 euro die ik met veel plezier heb uitgegeven vandaag. Ze blijft niet lang, waarschijnlijk nog maar een week of twee.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan