Recensie Anna, Den Haag 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karb

Vaste klant
Forumpionier
149
08/07/21
161
29
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2604094-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zonder reviews naar deze Aziatische dame gegaan, half uurtje, korter was dezelfde prijs. Een van de vaker gebruikte studentenflats bij HS. verwachte een standaard beurt maar was stuk leuker dan verwacht. Dame is niet dezelfde als op haar Whatsapp, foto's op Kinky kloppen wel en je ziet op de laatste foto half haar gezicht. Is wel wat ouder dan 33, begin veertig denk ik, maar veel mannen zullen haar wel als 33 inschatten. Spreekt prima Engels, dus denk dat ze inderdaad uit Taiwan komt, verder typisch Chinees uiterlijk. En heerlijk slank en kleine borstjes (volgens mij had ze cup D niet op haar advertentie staan toen ik haar bezocht, zie het nu wel staan, zonde).

Ze haalde mij op bij de ingang van de flat, nooit eerder meegemaakt, en eenmaal binnen in de kamer gaf ze meteen een zoen en maakte een praatje dus was blij verrast. Even opgefrist en daarna heerlijk uitgebreid tongzoenen . Diezelfde mond werd daarna al snel gebruikt voor heerlijk pijpen met condoom wat ze uitgebreid deed, ze rook heerlijk schoon dus ben haar zelf gaan likken waarna ze zelf aanbood om 69 te doen en daar echt van leek te genieten. Ze werd ook goed nat, zo nat zelfs dat tijdens de sex de condoom twee keer uitschoot door het sop. Ze probeerde niet door te neuken maar pakte meteen een volgende condoom waar ze er een paar van had liggen dus denk niet dat het een dame is die bare doet. Haar vervolgens omgedraaid, in het matras geduwd en langzaam mezelf in haar gestoten tot ik heerlijk klaarkwam.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2604094-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Van de week ook bij de dame geweest.

Dame heeft mooie heerlijke borsten. Cup B of kleine C.
ik vind haar niet petite.

Ze pijpt wel lekker en speelt lekker met haar tong ermee.

De sex is vrij standaard, maar ik was geil en kon goed en hard neuken. Dame is wel lenig.

Herhaling is 6/10
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2604094-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame ook bezocht ....ik weet dat sommigen Taiwan niet als china zien....maar dit is een beetje wat je van een goede Chinees mag verwachten.
Dit is ook waarom je niet voor veel.ouder moet gaan...Chinese dames van deze leeftijd down nog Hun best.
Dame was lief en vriendelijk....niet as
Aanhankelijk
Uitgebreid echt zoenen....mocht van mij wat langzamer....maar wel echt zoenen.
Afwisselend pijpen en tongen
Daarna missio gebruikt, maar ik hield het niet Lang vol en lekker over haar buik gespoten.
Daarna een massage, en ze kan echt masseren.
Afesloten met een douche en nog wat tongzoenen.
Natuurlijk werd ik in de douche schoongemaakt en bij het aankleden maakte ze mijn veters vast
Kijk zo Kan het ook 😆🥰
Ik was Wel een beetje binnen de.tijd buiten maar Al met al voor herhaling vatbaar.
 
Ze komt uit Hong Kong trouwens.
Daar spreken ze ook goed Engels.
Dames uit Taiwan kom je hier niet tegen.
Die maken geen deel uit van het Nederlands/Spaanse netwerk waar de dames in zitten en steeds even drie maanden hier komen en weer terug naar Spanje.
Dit ivm geldigheid duur toeristen visum, vanuit Spanje mag je hier dus 3 maanden verblijven, verdiensten hier beter dan daar.
 
Ze komt uit Hong Kong trouwens.
Daar spreken ze ook goed Engels.
Dames uit Taiwan kom je hier niet tegen.
Het varieert nogal - sommige Chinezen uit Hong Kong spreken echt alleen Cantonees en geen Engels (noch Mandarijn).
Taiwan heeft vermoedelijk wat meer verspreide welvaart en dus wat minder dames die hun heil in het buitenland (moeten) zoeken.

Die maken geen deel uit van het Nederlands/Spaanse netwerk waar de dames in zitten en steeds even drie maanden hier komen en weer terug naar Spanje.
Dit ivm geldigheid duur toeristen visum, vanuit Spanje mag je hier dus 3 maanden verblijven, verdiensten hier beter dan daar.

Toeristenvisum is de term niet. Maar met een geldige verblijfsvergunning in een van de EU (Schengen) landen kunnen ze idd 3 maanden per 180 dagen in een ander Schengenland verblijven.
Effectief dus 180 dagen per jaar in twee perioden.
 
Ach ja, het gaat mij erom dat het duidelijk is dat ze hier steeds 3 maanden mogen blijven. Daar is geen tijdelijke vergunning voor nodig, met een Schengen paspoort is dat vanzelf in orde en dames uit Spanje hebben dat.
 
Deze dame heeft wel bare als optie in haar kinky profiel staan. (helaas..)
Subtiel ernaar gevraagd via app maar ze antwoord met een resoluut: no sex without condom.
Dus of lokkertje in advertentie of een foutje of profiel van een vorige Chinese dame overgenomen met eigen foto`s en tekst gewoon zo gelaten.
Niet bang zijn dus, je kan gewoon gaan want bare doet ze niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2604094-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
had haar vorige week een bericht gestuurd toen stuurde ze een foto van iemand anders ik denk dat ze daar samen werken en als 1 bezig is neemt de ander het over? want ik zag de foto bij een andere advertentie voor bij komen. dus vraag me af als iedereen ze zelfde gehad heeft

dit was de foto (tweede) https://www.kinky.nl/advertenties/2094955-lili#photos
:p
Ik heb een afspraak gemaakt met Lily, maar kreeg precies hetzelfde bericht als van de app van Anna.Ze kwam mij dit keer niet ophalen en liet mij een tijd wachten, dus zou ook nog kunnen dat beide vrouwen in dezelfde studentenflat werken en Lily toch niet beschikbaar was. Heb nog even goed op haar uiterlijk gelet, en eigenlijk lijkt deze Anna/Lily qua postuur nog iets meer op de foto van Lily dan Anna (beide zijn niet haar eigen foto's): ze is op zich wel slank maar niet superslank zoals foto van Anna.

Voor de tweede keer een prima halfuurtje gehad. Voor de zekerheid niet gebeft wat ze wel graag had gewild. Ze was tijdens afspraak weer heel strikt met condoom, dus hopelijk een foutje in de advertentie over intiem zonder condoom. Bij de van Lily staat het er ook niet bij. Tongzoenen weer heel overtuigend en veel gedaan, pijpen zonder condoom lang en nat, en ze wordt heel nat tijdens het neuken zonder glijmiddel: ze geniet er echt ontzettend van.
 

Kijk, als je naar de review van lily gaat (die toen ook al anna/lily genoemd werd) en op de link klikt ga je naar de advertentie van lily.

Ik heb vorig jaar lily bezocht in een zeker hotel in de xxxxxstraat.
Ik ben geen ster in het herinneren van gezichten, maar volgens mij wat dat wel echt een ander meisje. Waarschijnlijk dus inderdaad twee vriendinnen ofzo, of een organisatie die erachter zit.

De laatste Ana die ik bezocht heb, dus die van de xxxxxxxxxxxx, vond ik beter dan de lily die ik me herinner.
Stelletje deugnieten.

//Edit mod: aangepast vanwege te specifiek omschreven locatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het was via de advertentie van Anna, en ik denk dat die wat voller is......
ik mag hier geen foto's neerzetten he anders had ik het hier gestuurd zonder gezicht.. dat is de andere inderdaad en niet van de advertentie van anna dat is weer iemand anders, ze maken er een zooitje van afwisselen denk ik wie tijd heeft jij bent dan hier beland https://www.kinky.nl/advertenties/2094955-lili
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2604094-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind vorig jaar had ik afgesproken met Anna, maar werd ontvangen door Lili. Omdat ik niet uitsloot dat Anna en Lili mogelijk afwisselend werkzaam waren, heb ik vorige week opnieuw geprobeerd af te spreken met Anna, maar nu tevens gevraagd om een foto. Ik ontving een (nieuwe) foto, deze was wederom van Lili, gekleed in dezelfde body als foto nr. 2 van de advertentie van Lili. Desgevraagd bevestigde zij dat Anna=Lili.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240127_182332_WhatsAppBusiness.jpg
    Screenshot_20240127_182332_WhatsAppBusiness.jpg
    189,1 KB · Weergaven: 116
Eind vorig jaar had ik afgesproken met Anna, maar werd ontvangen door Lili. Omdat ik niet uitsloot dat Anna en Lili mogelijk afwisselend werkzaam waren, heb ik vorige week opnieuw geprobeerd af te spreken met Anna, maar nu tevens gevraagd om een foto. Ik ontving een (nieuwe) foto, deze was wederom van Lili, gekleed in dezelfde body als foto nr. 2 van de advertentie van Lili. Desgevraagd bevestigde zij dat Anna=Lili.
gek dat anna op haar profiel er anders uit ziet dan en heel slank is, ik heb echt het gevoel dat er twee zijn haha, hier boven ook bevestigd., 2x bezocht elke keer een ander 2 verschillende
 
Geleen en doublet warren weer eens niets dus nog maar een keer naar Ana.
Laat ik met het enige minpuntje beginnen. Na 50 min stond ik weer buiten.
Verder......tjonge .....kijk ze was goed genoeg om terug te gaan....maar deze keer was echt super.
De vorige keer was goede sex en goede service ....deze keer maakte ze echt een connectie met plagen, knuffelen.....beetje uitproberen wat ik lekker vind.....een echte GFE.
Voelde echt als mijn vriendinnetje
En tjonge wat een heerlijk huidje.
Ja....ik ga nog eens terug
 
Geleen en doublet warren weer eens niets dus nog maar een keer naar Ana.
Laat ik met het enige minpuntje beginnen. Na 50 min stond ik weer buiten.
Verder......tjonge .....kijk ze was goed genoeg om terug te gaan....maar deze keer was echt super.
De vorige keer was goede sex en goede service ....deze keer maakte ze echt een connectie met plagen, knuffelen.....beetje uitproberen wat ik lekker vind.....een echte GFE.
Voelde echt als mijn vriendinnetje
En tjonge wat een heerlijk huidje.
Ja....ik ga nog eens terug
goed om te horen haha, misschien toch eens uit testen. is het nog steeds Hspoor? ben nooit geweest omdat ze met 2 advertentie zatte kutten die eerste is er nu ook af. anna(heel dun)

alleen lily staat er nog op, maar dan moeten de zelfde zijn, of oude foto's ofzo van vroeger
 
Laatst bewerkt:
De link boven van Ana geeft aan dat de advertentie niet meer bestaat. Ik heb gewoon het nr van Ana gebruikt.....maar ik neem dan aan dat dat is wie je krijgt....
Ze is niet super dun maar zeker ook niet dik, gewoon een redelijk normaal aziatisch figuur. Hele kleine borsten.......ik denk dat het figuur in de advertentie van Lily redelijk representatief is. Gewoon prima uiterlijk, lekker proberen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2094955-lili
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ja, twee dagen geleden bezocht en zelfde ervaring als Karb. Heerlijke vrouw. Ik houd van een voorspel met veel echt en uitgebreid tongzoenen. Dat wordt ook geboden en maakt de date voor mij heel goed. Ze vrijt als een goede vriendin die veel van sex houdt. Aan net eind van de date trok ze me af en ik kon klaarkomen in haar mond. En ze bleef doorzuigen tot de laatste druppel eruit was. Zeer gewaardeerd. Herhalingsgevaar !
 
Terug
Bovenaan Onderaan