Recensie Mira, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nathandrawer

Wandelaar
58
28/09/21
59
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8476164-mira
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een heerlijke verschijning. Mooie half Thais half Koreaanse meid. Hele mooie gezicht. Jammer genoeg geen GFE. Haar pijp en teasing skills zijn super. Ik heb genoten. Ze komt haar afspraken na en heb dus 2x mogen klaarkomen in een uurtje tijd. Ze keek niet naar haar klok en zorgde ervoor dat ik heerlijk kon klaarkomen. Liggend doggy houdt ze heel veel van en ik ook. Verschillende standjes mogen doen. Tussen de sessies door heeft ze me nog een massage gegeven maar daar zit niet haar krachten in. Wel leuk gepraat over alles en nog wat. Grote neppe borsten, dus je moet er maar van houden. Ik genoot van haar zachte lichaam en mooie gezicht. Ze ziet me zeker terug. Jammer dat zulke meiden dit tijdelijk doen anders was dit sws een vaste plek. Afspraak maken waa heel makkelijk. Wees lief voor haar want ik wil nu het nog kan nog vaak van haar genieten.
Als ze an tongzoenen of proactief zoenen deed zou ze in mijn top 3 staan.
 
Advertentie is nu al weer offline.
Werkt zij niet 's weekends?
Is haar ontvangstlocatie een beetje goed bereikbaar?
Douchmogelijkheid?
Gratis parkeren. Beetje buiten Den Haag centrum. Makkelijk te bereiken en heeft douche gelegenheid. Alles is een beetje ok qua ontvangslocatie, maar dat heb je meestal met Aziaten die tijdelijk in NL werken jammer genoeg.
 
Van het weekend ook maar even polshoogte genomen bij deze dame.
Vriendelijke en leuke vrouw de rustig overkomt.
Pijpen was in orde maar had wel wat vuriger gemogen.
Intiem was goed en massage naderhand kon ik wel van genieten.
Helaas geen zoenen zonder bijbetalen en vriendelijk voor bedankt.
Ontvangst locatie is goed te bereiken met tram 4 .
Alleen was het wel een volgepropte kamer met net een looppad naar bed toe rest stond echt vol.
Kon wel douchen voor en na.
Zal voor mij bij 1 bezoekje blijven.
Miste toch op de een of ander manier iets.
 
is ze erg makkelijk met aanbieden/hinten naar NZC optie?

(voor mij een afhaker - jammer dat zoveel van de huidige ploeg Chinese middelbare dames dat allemaal in het standaard aanbod hebben)
 
Nee niets van gemerkt. Legde voor ze begon met pijpen, wat ze wel zonder deed al een condoom klaar op bed.
Zie ook niet op haar profiel op kinky staan dat ze nzc aanbied. Zou dan zelf ook niet zijn gegaan als ze dit wel op kinky had staan.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt.
Inderdaad stond het niet op haar profiel , maar goed, toch even vragen of ze het niet meteen aanbood voor 'you my special friend'.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan