Recensie Shailen Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkj179

Wandelaar
Forumpionier
59
07/07/21
44
8
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15 Cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2859425-shailen
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben bij haar geweest van middag.

Afspraak maken was makkelijk, maar bij binnenkomst beetje vies gebeuren allemaal, oude verpakking van condoom op de grond en ook andere troep.

Voor 1 uur betaald, maar ze kreeg hem ondanks pijpen van mij en constant er aan trekken niet goed stijf, ze heeft zelfs nog beetje hars gerookt via zo'n pijpje en dan warm maken met een brander, maar denk dat met twee hormoonpleisters ze hem sowieso niet stijf kreeg.

Heb sterk het vermoeden toen die een klein beetje stijf werd deze verre van de 21 opgeven Cm komt.

Ik had 250 betaald voor een uur incl. klaarkomen van haar, na 20 minuten van proberen werd die nog niet stijf, dan ben ik er wel beetje klaar mee, ze gaf aan dat ze geen man maar shemale was en daarom het lang zou duren voor die stijf werd.

Heb 150 van mijn geld terug gevraagd en na beetje tegen sputteren en eerst maar 100 terug te hebben gekregen, toch 150 gekregen, na 25 min stond ik buiten.
Eens maar dus nooit meer bij deze shemale.
 
vandaag eerst werd ik gebeld en herkende het nummer niet dus weggedrukt.
Nou toen kwam er een sms met als ik de review op kinky niet weg zou halen ze de van mij zogenaamde opnamen zouden bekend maken op het internet.
Echt zo slecht, dus ik gereageerd met, dit is chantage en dat is strafbaar en betaal mij die andere 100,- ook maar terug anders doe ik aangifte.
Nou toen kreeg ik van allerlei nummers apps die niet grappig zijn en ben zelfs door een beheerder van een of andere app groep met dik 80 leden een groep van huizen te huur voor shemales toegevoegd, wat daar de bedoeling van was geen idee, gelijk geblokkeerd en mijn profiel aangepast dat dit niet meer kan.
Al met al jullie zijn gewaarschuwd, denk dat ik bij Kinky ook nog maar even een berichtje ga achterlaten
 
@Henkj179 Ik was dus wel benieuwd, naar wat je op Kinky hebt neergetikt, maar er staat helemaal niks. Ik vermoed echter wel iets, van dezelfde strekking als hier op gr. Heb je de review zelf van kinky weggehaald? Buiten dat, een DVP kan toch ook reviews uitschakelen? Dat scheelt voor alle partijen, en hoop gezeik en moeite.

PS Lijkt me ook wel een strak plan, om dat mokkel flink te trollen. Hoerenlopers unite 😏
 
@Henkj179 Ik was dus wel benieuwd, naar wat je op Kinky hebt neergetikt, maar er staat helemaal niks. Ik vermoed echter wel iets, van dezelfde strekking als hier op gr. Heb je de review zelf van kinky weggehaald? Buiten dat, een DVP kan toch ook reviews uitschakelen? Dat scheelt voor alle partijen, en hoop gezeik en moeite.

PS Lijkt me ook wel een strak plan, om dat mokkel flink te trollen. Hoerenlopers unite 😏
klopt heb net ingelogd bij kinky, mijn goedgekeurde review is dus blijkbaar door Shailen gemeld als niet correct en er staat dus "Review gerapporteerd - In moderatie"
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2023-12-23 010016.jpg
    Schermafbeelding 2023-12-23 010016.jpg
    6,4 KB · Weergaven: 50
klopt heb net ingelogd bij kinky, mijn goedgekeurde review is dus blijkbaar door Shailen gemeld als niet correct en er staat dus "Review gerapporteerd - In moderatie"
Ik heb een reactie gehad van Kinky en ze zijn er niet blij mee, ze gaan verder onderzoek doen.
Kinky had wel mijn review weer online er bijgezet, maar ze heeft het nu door dat reviews ook kunnen worden uitgeschakeld.
Ik kreeg de eerste nacht nog aantal berichtjes en was paar keer gebeld om 03:30 of zoiets, maar had telefoon uitgezet.
Het is nu al dagen rustig gelukkig, Kinky gaf mij het advies om aangifte te doen of het te melden bij meld misdaad anoniem.
Weet niet goed wat te doen, ze weten dat dit sowieso van mij vandaan zal komen.
Weet ook niet wie en wat er allemaal achter deze groep van mensen zit.

Wilde jullie waarschuwen voor dit soort gezeik, nou jullie zijn gewaarschuwd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan