Recensie Paula, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

daandeknecht

Wandelaar
42
10/11/22
34
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
24
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7876274-paula
Totale kosten (in euro)
0
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kon hier nog niks over vinden. Na contact te hebben gehad op grindr maar de tocht naar eindhoven afgelegd flink einde nog. Was beetje skeptisch omdat ik een locatie kreeg van een snackbar in geldrop. Naja zal wel? Video gebeld alles klopte, gassen maar. Daar aangekomen na uur rijde, kom ik inderdaad aan bij een snackbar helemaal afgeplakt beetje shady maar t zal wel. Ik aangebeld wordt er open gedaan door een prachtige meid die er toch stuk beter uitziet dan op de fotos. 1.70 schat ik met krullend haar leuke kop. Ze was volgens mij geil want wilde snel naar boven. Hier was ik tevens weer skeptisch als ze wel zoan grote pik zou hebben, maar hoo ze trekt der jurk open en staat al paal hard. Ben bij karmen geweest en deze was zeker een goeie 2 cm groter, schat zoan 23-24 cm totaal en flink dik. Snel kleren uit getrokken en ik mocht gaan bukken. Na wat kort gepijp moest ik snel doggy zitten. Was ff wennen toen die er inging want leek net een knuppel zo groot. Flinke sessie gehad van zoan goeie 20 min maar zij hield het niet meer en kwam klaar in me (met condoom). Nog even wat gebabbeld en wilde ze naar bed want vroege vlucht. Volgende maand als goed is in den haag en dan ga ik zeker weer langs.

Wellicht is mijn ervaring anders dan via kinky want ik had niks betaald en wederzijdse intresse. Maar vond het nodig om wat over der te schijven want was egt een topper.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
+-22cm
heb haar vandaag bezocht en ik sluit me bij het bovenste aan.

ik heb haar ook hard mogen neuken waar ze ook van genoot.

ik schat dat ze mooi tegen de 22cm aantikt, ze was iets groter als de mijne en ik mag zelf niet klagen.

ik ben tevreden
 
Terug
Bovenaan Onderaan