Recensie Valery magic -Turnhout 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jozefke007

Newbie
7
24/06/22
3
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/bigdickmagic.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Te mijden.
Had het eigenlijk al kunnen weten om proberen af te spreken.
Reageerde raar op mijn vragen over mogelijkheden.
Het was stuur alleen als je wil service.
Toch een afspraak gemaakt.
Ineens bericht dat een uurtje later pas zou kunnen. Oké kan gebeuren.
Om het afgesproken uur. Nog geen reactie,
Dus nog eens tien minuten later, Hi, I'm ready.

Bij binnenkomst, only Hi, dat was alles.
Wel mooi lichaam maar gezicht is serieus gephotoshopt op de advertentie, maar ok.
€150 betaald voor een uurtje.

Ze begint gewoon zo snel mogelijk mij te rukken en mijn lul stijf te krijgen.
Dus ik bij haar ook maar door haar slipje.
Haar lul uit het slipje gehaald, en proberen stijf te maken wat lukte,
En dit was even waaaw, hoe moet ik die aankunnen.
Heb haar nog even gezogen met condoom,
Wel leuk zo een mega lul in je mond.
En ze gaf een klein kreuntje.
Das was het tweede geluid! 🤨

Daarna heb ik haar op bed laten liggen.
En ik proberen die mega lul te verslinden,
Heeft wel een paar minuten geduurd voor ik hem kon hebben. Was echt een geweldig gevoel.
En zij maar rukken aan mijn lul, om me zo snel mogelijk te laten komen.
Zelf totaal geen interesse.
Heb een paar keer haar hand weg geduwd, anders kwam ik te snel.
Dan nam ze snel haar gsm even.
Op een gegeven moment kon ik haar goed neuken, maar zij lag gewoon als een plant.
En weer aan mijn lul aan het rukken aan hoog tempo.
Toen dacht ik Ok, laat het maar komen, haar borsten onder gespoten. Met die mega lul in men kont.
Dit heeft in totaal 20 minuten geduurd,

Was op minder dan 30 minuten terug buiten.
Ze toont totaal geen passie. Nul komma nul.
zelf heeft ze niets gedaan, alleen me proberen zo snel mogelijk te laten komen.

met zo een mega lul zoveel potentiël,
Maar ik ga er nooit meer naartoe.
Zonde van het geld.
 
Ik snap niet waarom mensen een uur pakken als eerste keer, laat staan als ze al geen goed gevoel bij hebben voor ze er aan beginnen. Ik pak altijd een half uur en dan zien we wel of het langer word of niet
 
Ik ben het wel eens met de review, ze is niet heel spraakzaam. Ik heb achteraf toch eens doorgevraagd of ze ergens mee zit. Na enige tijd liep het gesprek wel los. Niet iedereen is hetzelfde, ze moet je een beetje vertrouwen voordat ze haar schild naar beneden doet.
 
Ik ben het wel eens met de review, ze is niet heel spraakzaam. Ik heb achteraf toch eens doorgevraagd of ze ergens mee zit. Na enige tijd liep het gesprek wel los. Niet iedereen is hetzelfde, ze moet je een beetje vertrouwen voordat ze haar schild naar beneden doet.
Ik heb tot nu toe 3 super ervaringen gehad met haar ze, zit nu in Italië maar komt binnekort terug naar belgie. Als je gewoon haar ding niet bent is dat logisch dat die wilt afwerken he hoe zou je zelf zijn😆 want het is wel een sexbeest zenne😅 ben er 2x 2u geweest en 1x hele nacht
 
Ik ben gisteren bij haar geweest in Oostende.
Ze zegt idd niet zo veel maar wel genoeg dat je je welkom voelt, goede service en is vriendelijk.
Ze ziet er goed uit, zoals haar foto's en in de vele video's te vinden op het net.
Groot, slank, clean, sexy lingerie.
Haar lul is enorm dik, start normaal ad eikel maar word enorm dik , zalig om te pijpen.
 
Ah kijk toch nog een topic over haar... (mea culpa)
Gemengde reacties precies...
Toch nog steeds aan het overwegen...
Het hangt er bij haar denk ik veel van af hoe je bij haar in de smaak valt, sommigen hier hebben blijkbaar een slechte ervaring terwijl het bij mij van het begin top was. Persoonlijk vind dat je al veel merkt tijdens het sturen of dat gaat klikken of niet, ik ben niet lelijk maar ook geen casanova, ook niet de slankste maar stuur bijvoorbeeld op voorhand altijd een foto van mij door, pak date van 2u en flesje champagne mee. Ben altijd goed gewassen, ruik goed etc als je dat al doet sta je dient al veel beter dan iemand die ff ongewassen een half uurtje komt vettig doen...
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Penislengte
20cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had eerst afgesproken met Angel Bella in Hasselt maar (zelfs na op voorhand te hebben gestuurd) die bleek te slapen bij aankomst en bij het terugrijden dan toch maar met Magic Valery afgesproken in Rillaer...

Onze date begon en ze vroeg of ze eerst nog even mocht roken. Voor mij geen probleem want ik rook zelf ook.
Maar eer ze klaar was met roken stond ik al wel even in m'n nakie te wachten...
En conversatie maken is zeer moeilijk met haar gebrekkig Engels... een beetje akward dus...

Maar goed eens de sigaret gedooft begon ze toch met enkele tongkussen en al snel vond ik haar weg naar haar gereedschap.
Helaas stond die nog niet direct pal stijf maar geen probleem ik begon haar stijf te pijpen, wat ze gewillig toeliet zonder condoom.

Haar penis werd na een tijdje stijf maar hrt heeft me toch wat moeite gekost. Eens deze de volle grootte had, kon ik niet zeggen dat haar advertenties gelogen waren...

Ze werd zelfs wat dominant en stootte haar pik wat dieper in m'n mond en stootte tegen m'n keel. Dit is niet helemaal wat ik zoek maar ik vond het leuk dat ze toch wat opging in het spel.

Maar dan plots vroeg ze of ik wou of ze klaarkwam. Wat ik aan haar overliet want het was toch al best laat... grote waarschijnlijkheid zouden er geen klanten meer komen die dag...
Maar goed dat was dan toch tegen betaling... ik ben er op ingegaan maar vroeg of ze me eerst wou neuken, en ze stemde in.

Eens een condoom aan haar paar begon ze voorzichtig... wat ook wel nodig is met haar paal. Ik had er de nodige moeite mee...
Het neuken op zich had voor mij wel wat langer mogen duren maar ja... ze had natuurlijk al 10min staan roken... en de tijd was bijna op...

Dus ja dan heeft ze zich nog klaar getrokken in m'n gezicht en dat was dat...

Ik kan niet zeggen dat het slecht was maar ik heb toch al betere ervaringen gehad (met Angel Albuquerque bv) maar ik weet ook als je voor 30min afspreekt je ook maar de minimale service krijgt... die was op zich niet slecht.
Misschien volgende keer eens afspreken voor een uur om te zien of ze ook wat langer kan neuken...
ze had af en toe (tijdens de wissels) toch wat moeite hem recht te houden...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan