Recensie Barbye, Luik 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
4cm Cokedick
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/trans/nouveaut-chaude-et-agrable.html
Totale kosten (in euro)
150. Betaald voor een uur. Half uur langer.
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Toen ik ze bezocht had in de lente heette ze nog geen Barbye. Maar god mag weten hoe iemand al die generische namen van die bimbos kan onthouden 😂 Nu, ze noemt zelfzelf Barbye tegenwoordig. Alhoewel ze helemaal geen Barbie is. Stevig. Gezet. Ook stuurt ze valse fotos door van haar pik. Toen ik er toe kwam was ze al redelijk zat. Zat een blik bier te drinken. Lovely... Kussen slaan we dan maar over. Broekjes uit en daar hadden we het. Het kleinste pikkie dat ik ook gezien had. Ik dacht dat kan toch niet zijn van de hormonen alleen. Of bier. Nu ja, met zo een wormpie is het duidelijk dat ik nu plots de top mocht zijn. Pijp me dan maar hard meid. Zo gezegd zo gedaan. Dan rubber er om. En neuken. Kan tegen een stoot. Laten we zeggen een ram. Of zelfs een ware aanslag. Zo geweldadig neuken dat het condoom knapte en dan maar verder geneukt. Al dat seksgeweld had me wel wat moe gemaakt dus even pauzeren. Mevrouw staat op haalt zakje tevoorschijn en snuift daar een goede lijn coke binnen. Alzo het kleine pikkie en de reden waarom. Biedt mij ook wat aan maar ik pas. Een van ons moet neuken schat. Dan benen open en er terug bare in. Ze vraagt wel telkoms on in haar mond te komen maar ik zeg dat ik in haar kont wil komen. Even later geef ik een kleine melding dat ik op het punt sta mijn ballen te legen. Ze duwt me er niet uit en laat mij mijn zaad stoten in haar. We blijven een minuut liggen in elkaar. En dan lul afwassen en wegwezen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan