Recensie Mamasita, Alkmaar (voorheen Utrecht) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5853078-mamasita
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
"Mamasita" (a.k.a. Angelina) heeft op Kinky één review. Daarin beschrijft expert reviewer "Staat1" dat Mamasita het afspraakje begon met twerken, er een seksspeeltje bijpakte om met zichzelf te spelen, een sloppy blowjob gaf met veel spuug, bij intiem er continu een handje bij hield, en dat het zoenen niet veel om het lijf had. In een notendop is dat ook de beschrijving van mijn afspraakje.

Via WhatsApp had Mamasita mij een adres toegestuurd. Bij aankomst op dit adres om 19.00, het afgesproken tijdstip, belde ik Mamasita op nadat een reactie via WhatsApp uitbleef, en ontving toen het adres van een rijtjeswoning een flink aantal straten verderop. Daar zaten de buren in het zonnige tuintje voor hun huis, en keken toe terwijl ik richting voordeur van het huis daarnaast liep. Waarschijnlijk hadden ze al de nodige mannen langs zien komen, want buiten Mamasita bleken er nog een aantal latina's in het huis te werken.

Mamasita nam mij mee de trap op naar een kamer op de eerste verdieping. In de kamer kon ik haar beter zien. Mamasita heeft een leuk sexy koppie en een lekkere ronde en strakke kont. Haar dijen zijn iets minder strak, en (lichte) littekens en vorm laten er geen twijfel over bestaan dat haar boobies sili's zijn.

Omdat Mamasita het te warm vond haalde ze een ventilator. Daarna nam ze me mee naar de badkamer en vroeg mij mijn handen te wassen. Douchen had ik een half uur daarvoor thuis gedaan. Mamasita haalde tenslotte nog twee seksspeeltjes uit een ander vertrek. We konden beginnen… Terwijl ik mij uitkleedde keek ik naar de tijd op mijn mobiel. Het was 19.14.

Mamasita volgt waarschijnlijk een vast scenario. Alles wat expert reviewer "Staat1" in zijn Kinky-review noemde passeerde de revue; om te beginnen het zwoele dansje. Vóór dit dansje had Mamasita zich in een nieuw lingeriesetje gehesen, om dit vervolgens tijdens een lapdance weer langzaam uit te trekken, waarbij ik mocht helpen.

Hierna volgden de seksspeeltjes: liggend op haar rug, benen uiteen, stimuleerde Mamasita met een kleine vibrator haar clit, terwijl ik de opdracht kreeg haar met een kleine dildo nog meer te stimuleren. Geil om te zien, en Mamasita heeft een prachtige coño, maar het deed wat routineus aan, zeker met het verslag van "Staat1" in mijn achterhoofd. Daarbij duurde het nogal lang (wat wellicht juist de bedoeling is, want dan blijft minder tijd over voor het vermoeiendere werk, zoals neuken), en toen ik switchen wilde van solo- naar paartjesseks gaf Mamasita aan dat ze nog niet genoeg had en door wilde gaan.

Pijpen (mc) deed Mamasita inderdaad sloppy met spuug. Lekker, maar het voelde ook weer wat routineus aan. Bij het neuken dat volgde hield Mamasita er, zoals aangekondigd, steeds een handje bij. Niet alleen om hard stoten tegen te gaan leek het, maar ook om te checken of het condoom er nog om zat en nog heel was. Dit laatste had wat dwangmatigs. Zelfs nadat Mamasita zei het niet meer te zullen doen, nadat ik daarom vroeg (hard stoten deed ik – op verzoek – al niet), ging toch om de haverklap – als een soort zenuwtrekje – dat handje naar het condoom.

De standjes met Mamasita waren lekker. Ja, dat irritante handje steeds….en wat harder stoten kon niet, ook jammer…..maar ondanks dat was het lekker, met name doggy met uitzicht op Mamasita's lekkere booty en coño. In dat standje stond ik op het punt klaar te komen toen Mamasita zich van het bed afdraaide. Ik dacht voor een time out, maar tot mijn verbazing gaf Mamasita aan dat de tijd om was en wees op de klok: 20.00. Als een slaapwandelaar die bruusk wakker wordt gemaakt – een minuut geleden stond ik op het punt klaar te komen en nu kreeg ik plots te horen dat ik mij klaar moest maken voor vertrek – reageerde ik verdwaasd dat ik nog een kwartier op de klok had. Mamasita dacht daar anders over. Echter, omdat ze de slechtste niet was wilde ze me nog wel 5 minuten een handjob geven, waarvoor ik bedankte.

Tevergeefs herhaalde ik nog een keer dat 19.00 de tijd was dat ik op het opgegeven (nep) adres aankwam, niet de starttijd van het afspraakje. En zelfs als 20.00 wel de correcte eindtijd was, had ze dan niet even kunnen zeggen "nog 5 minuten te gaan" of "je hebt nog 10 minuten" in plaats van deze emmer met koud water in je gezicht?

Tijdens de rit naar huis bedacht ik mij dat het afknabbelen van een kwartier van de tijd misschien ook deel uitmaakt van Mamasita's vaste routine, net zoals dat geldt voor haar dansje, de seksspeeltjes, en de sloppy blowjob….

Op basis van alleen de seks zou ik het afspraakje met Mamasita drieënhalve ster geven, maar vanwege het abrupte, voortijdige, einde geef ik twee sterren.
 
Mamasita heeft mij op een zwarte lijst gezet. Dit systeem wordt gebruikt door latina DvP's. Elke dame die mijn telefoonnummer invoert wordt nu voor mij gewaarschuwd. Een DvP liet het mij zien.

Ik heb niet geschreeuwd tegen Mamasita, ik heb niet met geweld gedreigd. Ik heb geprotesteerd (geïrriteerd, dat wel) tegen het abrupte en voortijdige einde van het afspraakje en ben, toen Mamasita geen sjoege gaf, zonder nog een woord te zeggen weggegaan.

Ik kan niet anders concluderen dan dat de recensie de reden is dat ik op de lijst ben geplaatst.
 
Dat helpt niet altijd.
Ik heb ook een issue gehad met een dame. Ze hadden mijn foto genomen van de verplichte video call en deze op een whatsapp groep geplaatst waar ze allemaal lid van zijn.
Bij de volgend bezoek aan een dame uit dezelfde groep loop je dan keihard stuk op de video call.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan