Recensie Nastya, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SpyingPhallus

Stamgast
Supporter
255
17/08/21
428
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1170378-nastya
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sinds enige tijd stond het profiel van Nastya online en heb ik vorige week alsnog de stoute schoenen aangetrokken. Communicatie ging vlot, was concreet en m.i. zat er ook geen booker tussen; da's al plus 1! Afgelopen weekend ging ik ri. 020 om (naar verwachting) een uurtje lekker te stoeien. Door enige vertraging vreesde ik dat het niets werd, maar de realiteit was anders. Na een app te hebben gestuurd, reageerde Nastya daar snel en begripvol op.

Ontvangst was in een hotel nabij Sloterdijk en Nastya haalde beneden op, zonder keycard kon ik toch de lift niet in. De eerste indruk was goed, hoewel niet 'stunning' en foto's zijn wat gepimpt, maar om algemene zaken samen te vatten:
[1] een prima aantrekkelijke dame; [2] m.i. +/-30 jaar, niet mid-twintig; [3] Roemeense afkomst; [4] ontving me hartelijk, incl. een 1e voorzichtige tongzoen in de lift; [5] Engels is matig, verwacht geen diepgang, behalve tussen de beentjes…😉; [6] haar hygiëne, hotelkamer & bed waren dik in orde; [7] doet veel meer dan enkel hetgeen online is aangegeven, vraag er gewoon per app naar; [8] neemt de tijd, naderhand ook voor wat na knuffelen/zoenen/praten en lijkt er zelf ook van te genieten; [9] als skinny dame met een cupje AA alsnog niet vies van een 'maatje groter' en gaat o.a. flink los in cowgirl…😉

Eenmaal boven in de hotelkamer hebben we kort kennis gemaakt, gaf ik haar het geld en een presentje. Na een rappe douche kon het schouwspel beginnen, Nastya lag er reeds uitnodigend bij en ze wenkte dat ik bij haar moest komen liggen. Tijdens het teasen ontbrak lekker zoenen en elkaars lichaam vrijuit verkennen zeker niet, ook al bleef het tongen in 1e instantie oppervlakkig. Dat laatste veranderde al snel en tijdens de vrijpartij bleef ze heerlijk gewillig tongen. Pijpen was over de gehele linie wel prima maar niet overweldigend (was geen sloppy DT o.i.d.); het handje bleef er wat tussen. Ik verzocht haar ook aan mijn scrotum te likken/zuigen, die bewerkte ze naar behoren tijdens o.a. 69. Na een ruime bef- & vingerbeurt hebben we in die pakweg 45 minuten in 8 posities 'stand gehouden'. Ik moet zeggen dat Nastya als skinny dame alsnog niet vies is van een maatje groter en zich ook lekker laat gaan, want in m.n. zowel cowgirl als reverse gingen haar remmen toch flink los. Ze liet het m.i. ook op een enigszins welgemeende manier blijken dat ze het fijn vond om hard op me te rijden. In zowel doggy als flat doggy/iron was dat niet anders en kon ik heerlijk tegen haar kontje aan stoten; flat doggy/iron is toch wel één van mijn favo-standjes. Na geruime tijd en al die 8 standjes was het hoogtepunt dan ook onvermijdelijk.

Nastya bleef daarna mijn lid gewillig masseren terwijl we tijdens het na knuffelen en zoenen in elkaars armen lagen. Volgens mij had ze nog zin in ronde twee, maar de tijd was toch bijna voorbij, ikzelf was na die 45-50 minuten ook wel opgebrand en moest vooral een beetje aan mijn portemonnee denken. Al met al heb ik me zeer goed vermaakt gedurende het samenzijn met Nastya en heb ik eigenlijk weinig op haar aan te merken (misschien kon het pijpen met een iets hogere drive). Herhalingsgevaar is er wel zeker, maar misschien niet zozeer door de €250/u. Echter, daarvoor kreeg ik alsnog veel terug, namelijk een seksueel gewillige en genuanceerde/oprechte dame; ik kan me daarmee ook wel vinden in de review op kinky.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan