Recensie Coral, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroon

Wandelaar
33
22/01/23
29
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6952003-coral
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
We kennen het allemaal wel. je bent geil en je bent wanhopig opzoek naar een dame voor een lekker uurtje.
Dit was mij geval afgelopen nacht, na een paar berichtjes te hebben gehad dat ze geen tijd hadden op zoek geweest naar een nieuwe ervaring.

Ik voelde me onwijs aangetrokken door haar foto's. dat heeft me ook doen overtuigen om met haar af te spreken.
app contact was typisch voor een spaanse dame. veel 'come bby' berichtjes waarna het adres na te hebben besproken hoelang en hoelaat meteen gestuurd werd.
Ik was toevallig in de buurt dus was er ook snel.

Toen ik aankwam op het adres stuurde ze me een foto van de ingang met de mededeling dat ze onderweg was naar beneden.
Er deed een prachtige jonge meid de deur open voor me en liep samen met mij naar de lift om naar het appartement te gaan.
Het is wel de vrouw van de foto maar zijn de fotos heel mooi genomen/bewerkt. De foto bij het water lijkt het beste op hoe ze echt is.
Nogmaals een mooie meid met een lekker strak lichaam, lekkere kont en mooie stevige (nep) borsten.

Nadat het geld keurig was opgeborgen en de muziek aan ging zijn we lekker op bed gaan ligen en begonnen we met zoenen en het strelen van elkaars lichaam.
Zoenen doet ze leuk en lekker enkel echt tongzoenen is echt mattig.
Het pijpen was normaal wel vaak zonder handen en probeerde zo diep mogelijk te gaan. aan haar inzet lag het niet.
Tijdens het pijpen heb ik haar lekker lopen vingeren en ze werd klets nat.
Het intiem was eem beetje in het midden, we konden geen goed ritme vinden met elkaar.
Wel was ze lekker aan het soppen tijdens het neuken en kreunde lekkere mee.
Weer aan haar inzet geen gebrek. ze is ook nog jong, ze zegt 24 en dat kan zeker wel kloppen.

Vanwege de temperatuur zat een 2de ronde er niet in vanuit mijn kant.
Wel bleef ze lekker met me pik spelen en lekker pijpen en zoenen.
Even ligen praten en samen met translate kom je een heel eind, het is duidelijk dat ze losser kwam met de tijd.
Ook nog een rugmasage gehad maar daar mag ze nog beter op oefenen, gelukkig kwam ik daar niet voor;)

Al met al geen spijt maar voor mij geen herhalinggevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan