Recensie Anabella (trio), Amsterdam 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
432
06/12/21
778
82
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8738286-anabella
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had Anabella al enige tijd op het oog. Op kinky staan een paar matig positieve reviews, maar mijn interesse bleef, met name vanwege de fonkelende uitstraling op de foto's en haar smakelijke lijf.

Contact op de app duwde me direct richting een trio met haar vriendin. In één van de kinky reviews werd al vermeld dat ze de kamer met iemand deelt (die in de badkamer verblijft tijdens de date...). Een afspraak met beide dames leek dus wel zo efficient en aantrekkelijk. De prijs was ook gunstig en de foto's die ik kreeg toegestuurd waren zeker de moeite waard. Dan maar een keer de portemonnee trekken! Het appcontact verliep verder gladjes, ik vermoed via een tussenpersoon die (zowaar) zijn/haar vak verstaat.

Ontvangst was in een nietszeggend hotel, waar de dames inderdaad samen een kamer bezetten. Ik was blij verrast dat de toegestuurde filmpjes en foto's 100% kloppen. Anabella is een jonge (ik schat begin 20) vrolijke dame met geile curves, mooie tanlines en natuurlijke tieten om je aan te vergapen. Ze spreekt een paar woorden Engels, maar verwacht geen uitvoerige gesprekken. Haar vriendin - waar ik de naam nooit van gehoord heb helaas - was iets minder bedeeld, maar ook een mooie meid met een rond kontje en geile oogopslag.

Na de douche - gelukkig met schone handdoek - begon het feest direct. Het nadeel van een trio blijft dat je handen en geslachtsdelen tekort komt, het was continu keuzes maken. Anabella is duidelijk in de lead, waar haar vriendin wat meer afwacht. Het pijpen en zoenen begon als vanzelfsprekend dan ook bij haar. Vriendin lag ondertussen met haar benen wijd zichzelf uitgebreid te vingeren, en duwde mijn vingers bij haar naar binnen. Het zoenen was ok, al was er weinig tot geen tong te bekennen helaas. Met Ana bovenop is het gelukkig genieten, wat een uitzicht op die tieten, niet normaal.

Na een condoomwissel heb ik het heft in handen genomen en de vriendin hard achterlangs geneukt. Ze is vrij klein en werd diep het bed in geduwd, terwijl ze het uitkreunde bij iedere stoot. Ana vingerde zichzelf en bleef mij aankijken, om uiteindelijk mijn tong op haar klit te duwen. Zo trof ik mijzelf dus aan: hard een klein popje van achter neuken, terwijl ik met mijn hoofd op de natte klit van een lekker wijf met megatieten lag. Er zijn slechtere dagen.

Hierna de codoom eraf en door beide dames tegelijkertijd gepijpt. De ene aan de ballen, Anabella het serieuze werk. Geen mens kan dit lang volhouden, en dus sprietste ik met veel plezier over de uiers van Ana. Het was een kliederboel, dus snel onder de douche. Bij terugkomst zaten de dames in de peilloos nutteloze diepte van TikTok, dus ben ik maar weer tussen ze in gaan liggen. Ana masseerde me (waardeloos) en bood ruimte voor een tweede ronde. Na wat trekken en strelen was ik weer paraat en ook haar vriendin leek er nog een keer zin in te hebben. Met Ana op haar knieën heb ik nog een kwartier als een idioot in haar mogen beuken, terwijl de andere dame zichzelf (schijnbaar) klaarvingerde en maar oogcontact bleef maken (geil). Na afronding op zijn russisch ben ik voor de derde keer gaan douchen. 5 kwartier binnengeweest, een prima score al met al.

Conclusie: aanrader, het trio is een meerwaarde. De kamer is wat rommelig, maar niet vies. Ze hangen daar duidelijk langer rond. Helaas geen volmondig tongen en ook het pijpen had beter gekund. Toch zou ik zeker nog eens gaan, het was een goede ervaring.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Was voor mij toch wel een behoorlijke teleurstelling, en denk dat ik gewoon in de slimme marketing ben getrapt van alleen Anabella voor €250 en ''maar'' €300 voor beide.
Ten eerste Anabella is de dame van de foto's en gewoon een heerlijke latina met mooie rondingen. Haar vriendin is inderdaad het andere profiel en een mooie petite latina. Dit maakt het des te zuurder dat de algehele ervaring teleurstellend is, denk je een trio te hebben met 2 prachtige latina's blijkt dat ze alleen je geld willen hebben.
Viel gelijk op dat zoenen een beetje werd vermeden, door Anabella de hele tijd, Adreina begon halverwege wel lekker geil te worden en kwam er toch een beetje tongzoenen aan te pas. Bij beide dames merkte ik toch wel een redelijke knoflooklucht dus aan mijn hygiene kan het echt niet liggen.
Kwam eigenlijk voor Anabella en die grote tieten maar de petite Adreina was eigenlijk veel lekkerder om te neuken dus die heb ik het meeste aandacht gegeven.
Tweede ronde Anabella nog volgas doggy genomen maar die probeerde continue weg te draaien zodat ik niet lekker door kon stoten. Toen was ik er wel klaar mee en er een eind aan gemaakt.

Een trio kan je het amper noemen, als je met 1 bezig bent zit de ander op haar telefoon te klooien en ondertussen praten ze een beetje Spaans met elkaar, waar ik dus geen woord van kan verstaan.

Al met al, zonde van het geld, en gewoon vermijden.
 
Tja de prijzen en marketing zijn bijzonder. Toch zien ze er beide, en vooral Anabella, wel goed uit en lijkt 300 voor een trio best redelijk en leuk. De bovenstaande recensies liggen wel wat ver uit elkaar en blijf dus wel benieuwend……..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan