Recensie Katja, Utrecht 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
595
09/12/23
1.354
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2575994-katja
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Katja wordt al enige tijd volkomen terecht de hemel in geprezen in een WHEM-topic. Maar ze verdient gewoon een plekje hier, bij de echte recensies, dus bij dezen.

Katja ontvangt in een sjiek appartement in Vleuten (gemeente Utrecht), in een kamer vol seksspeeltjes die dus helemaal op haar werk is ingericht. Een jaar of 1,5 geleden ontdekte ik haar en sindsdien ben ik een terugkerende bezoeker. Katja is gewoon een heerlijke, vrolijke, megageile en supervriendelijke MILF. Weinig sekswerkers waar ik vanaf moment 1 zulke natuurlijke wilde seks had, echt fantastisch. Ze weet je gelijk op je gemak te stellen. Kom je voor de eerste keer dan voelt het binnen een minuut alsof je Katja al jaren kent.

Mooie, donkere ogen, kleine borsten en een geweldig slank figuur. Een heerlijk lichaam om tegen je aan te voelen. Qua seks spreken de sterren in het formulier voor zich. Neem van mij aan dat ze iedere handeling tot in de puntjes beheerst.

Tot voor kort gaf ze 44 als leeftijd aan, nu 49. Dat gesmokkel met leeftijden is iets wat iedere dvp eigen is, lijkt het wel, dus ik val er niet over. ik sluit niet uit dat ze nog wat ouder is. Ik vind dat eigenlijk heerlijk, ik val daar wel op en ben zelf ook niet de jongste meer. Wel kan ik me voorstellen dat Katja misschien iets te oud voor je is als je twintiger of dertiger bent. Maar dat is aan jezelf om te oordelen natuurlijk.

Hoe dan ook, Katja is één van mijn absolute favorieten en ik raad haar eenieder aan.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2575994-katja
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben ook eens bij Katja geweest. Ik sluit niet helemaal aan bij de enthousiaste reacties hier op de site, ook al begrijp ik die wel.
Ik vind dat zij toch het gezicht van een oude vrouw heeft (dat uiteraard met alle respect gezegd, ik ben ook niet de jongste en ten slotte willen wij allemaal oud worden). Ik denk dat is goed om te weten als je haar bezoekt.
Verder is zij idd aardig en heeft zij een slank lichaam met een strak kutje (zij is de eerste dame die wat bedenkelijk zei dat ik een dikke lul heb! 🤗😇).
Maar toch voor mij geen herhaling.
 
Laatst bewerkt:
Ben weer op herhaling geweest bij deze heerlijke petite dame met het slanke lijf van een 30 jarige. Ik zal haar eens voorstellen dat ik de volgende keer wat foto's neem, want die op kinky doen haar geen recht.

De opmerking van de recentie hierboven " het gezicht van een oude vrouw" Ja ze is een vijftiger met het lichaam van een dertiger. 😂.
Het is subjectief natuurlijk, maar bij een oude vrouw denk ik bij lange na niet aan Katja.
 
Ben weer op herhaling geweest bij deze heerlijke petite dame met het slanke lijf van een 30 jarige. Ik zal haar eens voorstellen dat ik de volgende keer wat foto's neem, want die op kinky doen haar geen recht.

De opmerking van de recentie hierboven " het gezicht van een oude vrouw" Ja ze is een vijftiger met het lichaam van een dertiger. 😂.
Het is subjectief natuurlijk, maar bij een oude vrouw denk ik bij lange na niet aan Katja.
Inderdaad. En dat je wel kan zien dat ze boven de 50 is, had ik ook al in mijn review gezegd. Dat is in feite niets nieuws. Voor mij maakt het niets uit.
Ik zal haar eens voorstellen dat ik de volgende keer wat foto's neem, want die op kinky doen haar geen recht.
Dames kiezen meestal echt wel bewust voor de foto's die ze plaatsen. Foto zonder gezicht (zoals ook bij haar) is bijvoorbeeld vaak om privacyredenen.
Haar recensies (zowel hier als op Kinky) zijn voldoende lovend om klanten te trekken. Andere foto's lijken me echt niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
onlangs heb ik een uur met katja beleefd en ik kan het bovenstaande volledig bevestigen. wat een vrolijke, spontane en vooral geile dame is het toch. direct na binnenkomst had ik de eerste tongzoen al te pakken. ondanks haar leeftijd heeft ze een lichaam waar menig dertiger jaloers op kan zijn. haar lichaam is wel voorzien van wat versieringen in de vorm van tattoo's en piercings, maar ik hou daar wel van.

het pijpen en dt-en was zalig en ook het intieme gedeelte was heerlijk. verschillende standjes gedaan en uiteindelijk (vanuit mijn tenen!) in haar mondje klaargekomen. in de resterende 10 minuten heeft ze me nog heerlijk gemasseerd.

katja is een toppertje, ze weet wat ze wil en ze weet heel goed hoe ze een man moet behagen. niet lullen maar poetsen, zoals ze in rotterdam zeggen. ze gaat me zeker terugzien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2575994-katja
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame ook eens met een bezoek verblijd.
Contact op voorhand via de app was erg warm en ongereserveerd.

Katja houdt van voetenfetish en keek er echt naar uit. Date stond al een paar weken, dus op de dag zelf vroeg ze nog even hoe laat we weer hadden afgesproken.

Ze had een leuk lakje naar wens op haar tenen en droeg netkousen, iets dat ik wel geil vond.
Op haar initiatief namen we de schaar erbij en mocht ik het puntje van haar kousen afknippen om vervolgens haar tenen te likken en zuigen.

Haar voetjes waren superzacht en ook zij is irl even aangenaam in de omgang als over de app.

Techniek was prima, ook plagerig met de voeten op m'n lul trommelen :)

Al bij al een prima ervaring, al mocht ze een grotere boezem hebben en is haar gezicht inderdaad ouder dan ik me had voorgesteld.
Mij stoorde dit niet, omdat het toch vnl om haar voetjes ging.
 
Ik kan me, na een bezoekje aan Katja, volledig aansluiten op de reactie van @zurebom . Wat een fijn en geil mens is Katja! Naast de bijzonder goede sex is ze ook gewoon enorm leuk in de omgang, dat zie je helaas nog wel eens anders. Ze heeft er echt plezier in. De comments over haar looks: Ze is geen bloempje van 20 natuurlijk, dat weet je als je voor haar kiest, maar voor haar leeftijd ziet ze er echt prima uit en een super strak lijf. En haar poesje is uitermate lekker 😋
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2575994-katja
Totale kosten (in euro)
Weet ik niet meer
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had dit draadje gelezen en was wel weer eens toe aan een goede rimjob. Nou, dat heb ik geweten!

Uiteraard tip top verzorgd die kant op, daar nog even douchen en het feest kon beginnen. Denk dat ze van het uur 59minuten of mijn pik in haar mond had of met haar tong langs of in mijn kont zat. Geweldige explosie💦

Ze is inderdaad best wat ouder dan haar leeftijd in haar profiel, als je dik onder de 40 wel iets om rekening mee te houden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2575994-katja
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een langere tijd waarin ik door omstandigheden niet heb kunnen wandelen afgelopen week een bezoek gebracht aan Katja.

De locatie is discreet en heel netjes (ook dat maak je wel eens anders mee)

Het contact via Whatsapp verliep makkelijk, snel en vriendelijk. Zoals eerder gezegd dat maak je niet vaak meer mee. Ze had me op de app al gewaarschuwd helemaal los te gaan en dat heb ik geweten 😁.
Dit was een van de betere en geile rimjobs die ik heb mogen ontvangen. De overige details hou ik voor mezelf maar ik ga zeker nog een keer terug.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afspraak maken verliep vlekkeloos
Modern appartement, slaapkamer is bezaaid met speeltjes en smeersels
De (wat oudere) dame is een gezellige kletskous
Services redelijk
Geen tijdsdruk, uur was ruim overschreden
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2575994-katja
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week Katja bezocht na hier de recensies gelezen te hebben. Ik moet zeggen een erg prettige ervaring. Appartement is schoon, ze stelt je op je gemak en het is goed kletsen met haar en niet onbelangrijk ze weet ook wanneer niet te kletsen :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan