WHEM Katja Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie39

Wandelaar
67
28/06/22
94
3
Beste Wandelaars,

Is er hier iemand die ervaring heeft met deze Katja?
Heb voor morgen een afspraakje staan, maar zou toch even snel wat ervaringen willen lezen.

 
Beste Wandelaars,

Is er hier iemand die ervaring heeft met deze Katja?
Heb voor morgen een afspraakje staan, maar zou toch even snel wat ervaringen willen lezen.

Hele leuke en geile vrouw. Ik kom er regelmatig. Is wel wat ouder dan de 44 die ze aangeeft. Voor mij niet erg, ik houd van rijp.
 
Hele leuke en geile vrouw. Ik kom er regelmatig. Is wel wat ouder dan de 44 die ze aangeeft. Voor mij niet erg, ik houd van rijp.
Maar ze is wel gewoon een nette vrouw? Ik heb een foto op kinky gezien, dat ze op haar knieen zit en in de spiegel kijk. Dan lijkt het alsof ze geen tanden heeft. Lijkt alsof het een verslaafde is.
Dat ze wat ouder is maakt mij niet zoveel uit. Maar wil wel gewoon dat het een nette hygienische vrouw is.
 
Maar ze is wel gewoon een nette vrouw? Ik heb een foto op kinky gezien, dat ze op haar knieen zit en in de spiegel kijk. Dan lijkt het alsof ze geen tanden heeft. Lijkt alsof het een verslaafde is.
Dat ze wat ouder is maakt mij niet zoveel uit. Maar wil wel gewoon dat het een nette hygienische vrouw is.
Dat is ze, hoor. Fris en mooi appartement ook, waar ze ontvangt. Je kunt je er prima wassen, ze heeft schone handdoeken en zij frist zich ook altijd op. En ze heeft gewoon tanden. Ik vraag me sowieso af waar die kinkyfoto's vandaan komen. Daar ziet ze er nog vrij stevig uit en je ziet haar gezicht niet. In het echt is ze tamelijk frêle, maar niet uitgemergeld of zo. Gewoon klein en slank gebouwd. Met mooie donkere ogen.
Het is echt een leuke recht voor zijn raap-vrouw. Ik denk en hoop dat je het naar je zin hebt. Veel plezier!
 
Ben bij Katja geweest, het is zoals Sabutamol al heeft beschreven.
Kleine slanke lieve dame, iets ouder als 44 maar rete strak lijf. Mij gaat ze terug zien! Adje is offline nu, ze is even druk 😅
Precies. Ze is een topper. Precies wat ik het liefste heb. Rijp, ervaren, vriendelijk en Nederlands.
Ik houd wel van wat ouder (50-55). Die vind ik door dames te bezoeken die zich als 40-45 voordoen. Want je moet nu eenmaal altijd wat jaartjes bij de opgegeven leeftijd optellen.
 
Vandaag 12-8 bij katja geweest.

Als je nog twijfelt om te gaan heb ik een antwoord: ga je kloten nu wassen en GA!GA!GA! (Of eigenlijk ga niet want hoe minder dit pareltje ontvang hoe beter ze blijft)

Wat is dit een ongelofelijk lief, mooi, geil mens zeg. Ik kon makkelijk een afspraak maken via de app de manier van tekst moet je niet van schrikken ze is lekker direct en komt druk over ik als Amsterdamer kan dat goed hebben.

Nu wil iedereen natuurlijk weten hoe de afspraak is verlopen ik ga er helaas voor sommige niet te diep op in omdat deze vrouw het verdiend niet open en bloot besproken te worden (maar het was GEWELDIG!) ik ben al bij aardig wat dames langsgeweest zowel thuis als dvp. Maar dit overtrof alles

Bij binnenkomst mooi gekleed en al meteen een leuke babbel waardoor je je op je gemak voelt. Lekker plat ouwehoeren om het zo maar te zeggen. Daarna even wassen (was brand schoon het huis en badkamer) en samen op bed plaats genomen hierbij vraagt ze wat je graag zou willen. Toen begon de pret lekker rustig opbouwen elkaar verwennen als je respect toont en lief doet krijg je er zo mega veel voor terug ( we hadden ook wel een klik voor mijn gevoel) ze heeft mij niet afgewerkt en echt samen genoten! Deze dames vind je nergens meer. Meer ga ik er niet vertellen over onze afspraak ik ging als een gelukkig man naar buiten en heb een gelukkige dame achter gelaten.

De mazel allemaal
 
Hoe ziet ze er qua gezicht uit? Knap, normaal, anders? Wellicht is er een vergelijking met een BN'er mogelijk?
Dat is nogal persoonlijk denk ik. Kan alleen voor mezelf spreken. Maar laat ik het zo zeggen, vergeet wat erover dat image beeld is gezegd in die spiegel, dat lijkt in geen velden op wegen. Ik vind het een charmante heerlijk geile verschijning. Ben al op herhaling geweest en ben al weer aan het sparen 😉.
 
Ik hoop haar dinsdag te ontmoeten. Lijkt allemaal te mooi om waar te zijn en heb gevraagd of ik dat kan komen kontroleren. Eerste appje na kontakt was nog niet verstuurd of ze ging al richting douche...🦄😁.
Zin in en eerste keer (na > 100 dates) dat ik dagen/ week van tevoren afspreek, maar dat ga ik vaker doen. Er bouwt toch een soort spanning op..
 
Ik bezoek deze geweldige vrouw ook en wilde juist een echte review plaatsen, maar zie dat haar advertentie offline staat. Ik wacht daar dus even mee totdat die advertentie er weer is, anders is de recensie vrij zinloos.
Voor mij is het alweer een flink aantal maanden geleden. Is iemand recent nog bij haar geweest? Weet iemand of ze nog ontvangt? Zolang de ad offline en niet compleet opgedoekt is, is er nog hoop.
 
Ik hoop haar dinsdag te ontmoeten. Lijkt allemaal te mooi om waar te zijn en heb gevraagd of ik dat kan komen kontroleren. Eerste appje na kontakt was nog niet verstuurd of ze ging al richting douche...🦄😁.
Zin in en eerste keer (na > 100 dates) dat ik dagen/ week van tevoren afspreek, maar dat ga ik vaker doen. Er bouwt toch een soort spanning op..
Ben nog bij haar geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan