Recensie Bianca BBW Latina, Dieren 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zeus109

Newbie
13
19/01/23
8
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/bbw-latina-_8121834
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Beste collega's ja hoor ik ben er weer en Lat ik bij het begin beginnen ik zal even een tijdje hier mee gaan stoppen. Ik merk dat het een onnodige verslaving begint te worden en me toch wat geld begint te kosten. Maar nu ik dit uit de weg heb laat ik maar meteen beginnen. Ze reageerde pas een dag later, op zich niet erg was snel en duidelijk via whatsapp. Stuurde me haar adres ze ontvangt in Dieren. Vervolgens belde ik aan en deed ze deur open. Ik had toen al weg moeten lopen, maar ik bleef toch omdat ik best wel wat kilometer had gemaakt en mijn geilheid een nieuw level bereikt. Het is een mollig meer richting een obese dame die best wel onverzorgd is en geloof het of niet er zaten wat wc papier tussen haar billen 🤢. Ze ging het meteen schoonmaken en trok ik mijn kleren uit en begon ze me te pijpen zonder condoom na ongeveer 6 min trekken kwam ik klaar op haar borsten en mocht ik wat uitrusten. In de tussentijd liet ik mijn ogen de kamer scannen de handelingen vonden plaats op de bank op de woonkamer wat best wel klein ruimte is. Tijdens het afkoelen ging ze wat vertellen over haar huidige toestand en dat ze dit meer uit noodzaak doet dan dat ze er zin heeft. Ik twijfelde al of ik gewoon weg moest gaan of niet maar had toch besloten om voor de tweede ronde te gaan aangezien ik 100 had overgemaakt. Ze begon weer met aftrekken wat niet echt fijn was vervolgens vroeg ik haar of ik haar kon neuken en we deden het doggy zonder condom. Ik weet wat jullie denken mannen ben je wel goed bij je hoofd. Ze had geen condoms bij en ik deed het gewoon na een aantal stooten werd haar kutje zeik nat. Ik kwam helaas niet klaar en we stopten 10 min eerder. Ik had me toen omgekleed en ben meteen vertrokken.


Wat ik jullie wil meegeven beste collega's is goed over na te denken met wie en waar je het doet om teleurstellingen te voorkomen. Ze is Dominicans maar het is geen beauty latina die je bent gewend. Ik zal persoonlijk voor een aantal maanden hiermee stoppen omdat het me mentaal wel wat begint te slopen om steeds maar voor sex te betalen. Ik zal af en toe langs komen om wat recensies te lezen maar wens jullie voor nu het beste.
 
Hey
Had ze wel dikke billen ?
Of was dat ook niks ?
Is ze net als Alessandra bbw die van kinky.nl
Rubriek bbw
Gr Dennis
Die meiden die in je lijst voorkomen ben ik niet bekend mee. Ze heeft niet echt dikke billen, en het is ook niet de mooiste dame om het even zo te zeggen, daarnaast ziet ze ook heel erg onverzorgd uit en zijn haar lippen heel droog lijkt wel of ze aan de drugs zit dus wees gewaarschuwd.
 
Ik had haar maandje geleden ook bezocht. Idd niet de knapste latina maar wel lekkere dikke tieten. En ze doet alles z.c. Leuk adresje voor 1 keer maar geen herhalingsgevaar.
 
Ik had haar maandje geleden ook bezocht. Idd niet de knapste latina maar wel lekkere dikke tieten. En ze doet alles z.c. Leuk adresje voor 1 keer maar geen herhalingsgevaar.
Pas op voor in de toekomst met haar ze gaf aan dat ze een soort van een vriendje heeft en ze doen het zonder C weet niet of ze soa vrij is en die vriendje van haar ik had beter moeten denken man.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan