Recensie Perla Latina/Party Rotterdam 57jaar. 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wespje82!!

Wandelaar
36
28/02/22
24
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3276194-perla#overview
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Besloten om mijn stoute schoenen aan te trekken en een app gestuurd naar Perla.
Het was mijn eerste keer met haar en kort nadat ik haar een berichtje gestuurd had kreeg ik een berichtje terug.
Het gesprek was kort en bondig en ze kon mij meteen ontvangen.
Het was midden in de nacht en rond 03:45 uur kwam ik in de straat aan waar zij ontvangt.
Eenmaal daar aangekomen appte ik haar waarna ik haar huisnummer kreeg.

Ik belde aan en de deur ging open.
Locatie discreet en niemand die je eigenlijk naar binnen ziet gaan tenzij ze zelf buiten staan dus dat vond ik aangenaam.

Ze groette mij bij binnenkomst en ik kreeg in de eerste instantie een vertrouwd gevoel bij haar waardoor ik vrij snel de financiële (quicky 60 euro) regeling met haar uitvoerde en mijzelf uitkleedde en op haar bed ging liggen. Tijdens het uitkleden ging ze meteen aan mij zitten met haar warme handen.

Ik vroeg haar of ze zoende en of ze pzc wilde doen bij mij maar ze zoent met niemand zei ze en alles was met condoom. Op haar advertentie geeft ze aan pzc dus dit vond ik raar en ik vroeg aan haar waarom het niet mogelijk maar hier gaf ze geen antwoord op.

Dit was het moment dat ik (en dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een bezoekje) ineens onwijs zenuwachtig werd en zei dit ook tegen haar.

Op dat moment deed ze iets wat ik bijzonder vond. Ze ging mij ineens vertroetelen en vond het heel erg dat ik zenuwachtig werd. Ze begon me meteen te strelen en in het Spaans en Engels (we spraken in beide talen) probeerde ze mij zo goed mogelijk op mijn gemak te stellen.
Hier werd ik iets rustiger van.

Ze plaatste een condoom om en begon mij te pijpen. Door mijn zenuwen en het niet goed plaatsen van de condoom bij mij (Voorhuid zat dubbel) kon ik niet echt tot een stijve komen. Ze deed enorm haar best om dit wel voor elkaar te krijgen en ging ook toen ze merkte dat ie begon te werken meteen op me zitten en man wat was ze strak en heet zeg daarbinnen!!!
Vervolgens gingen we met doggystyle verder en wat een heerlijke grote zachte reet heeft ze. Ze voelde op elke manier super strak aan, maar ik merkte dat de zenuwen weer begonnen te werken.

Ze ging op haar rug liggen en deed haar giga tieten tegen elkaar aan en ik moest haar tieten neuken. Dit ging zo goed dat ik behoorlijk snel klaar kwam. Zo hard zelfs dat ik over haar tieten kwam en haar gezicht. Dit laatste vond ze niet zo fijn, maar ze accepteerde het en ze was blij voor mij dat het gelukt was.
Ze gaf aan dat ik de volgende keer weer langs moest komen en dan zou ze nog meer haar best doen om mij op mijn gemak te laten voelen.

We gaven elkaar een knuffel en ik vervolgde mijn weg.

Perla is volgens mij wel de 60 voorbij en ze is een echte bbw in mijn opinie. Ook is ze hygiënisch en rustig in de omgang.
De afwisseling van Engels en Spaans is ook leuk om mee te maken.

Zou ik er nog eens heen gaan. Aan de dame mankeert niks, maar vanwege mijn zenuwen die ik uit het niets kreeg weet ik niet of ik nog eens zou gaan.

Heb zelf een review geplaatst want kon er geen vinden van haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan