Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een bekende van mij had ook ineens een relatie met een dvp.
Hij is een hardwerkende ondernemer die en een eigen huis en een aardig vermogen had opgebouwd.
Vrij snel zijn ze getrouwd in gemeenschap van goederen.
Binnen een paar dagen was ze vertrokken en gingen ze scheiden.
Zij had na de scheiding recht op de helft van zijn vermogen.
Dus die tonnen had ze snel verdient.
Les 1. trouw nooit in gemeenschap van goederen.
Of in een ver exotisch oord want dan ben je ook de lul wat ik helaas heb ondervonden.
 
Een huwelijk kan tot 3 maanden na de plechtigheid ontbonden worden zonder scheiding. Daarna gaat gemeenschap van goederen pas gelden.
Overigens is het sinds 1 januari 2018 (heb ik even opgezocht) automatisch 'gedeeltelijke gemeenschap van goederen', een soort huwelijkse voorwaarden light.

Dus als jouw verhaal waar is was het voor 2018 en waren ze meer dan 3 maanden getrouwd.
Een echtscheiding kan worden uitgesproken door een bureau van de burgerlijke stand of een notaris als de echtgenoten het onderling eens zijn en een gemeenschappelijk schriftelijk verzoek tot ontbinding van het huwelijk indienen.

Belangrijk puntje. Het kan zonder rechter. Dan ben je dus wel gescheiden. Het kan dus niet zonder scheiding maar ik denk dat je zonder rechter bedoelt. Dit is juist.

Maar belangrijk punt beide partijen moeten het eens zijn. Als het om geld gaat zijn beide het vaak niet eens. Dus dan wordt het als nog een gang naar de rechter.

Dus zo simpel als @Kapitein Eenhoorn het voorstelt is het niet.
 
Het gevaar van de liefde is dat je blind wordt. Hierin kan je als man (of vrouw) vergissingen maken, en je verstand uitschakelen. Dit kan zowel als je verliefd wordt op een vrouw in het beroep, als op Tinder etc.

Gezien een dame die seksuele diensten aanbied het meestal voor het geld doet, kan ze ook trouwen voor het geld en er misschien minder moeite mee hebben. Je moet zeker op je hoede zijn, gezien in het echte leven het niet echt niet al eindigen als "Pretty Women".

Ik vind het fijn om een praatje te maken met een dame, de motivatie van alle dames die ik spraak was geld. Dat ze hun familie worden onderhouden in Oost Europa staat op nummer 1.

Ik geloof ook de dames niet zitten te wachten op een relatie, en helemaal niet met een man die veel ouder is. Ze hebben ook gewoon een normaal leven, die willen ze niet vermengen met onze hobby. Mocht er een huwelijk/relatie van het bezoeken van een prostituee komen, dan zal de dame altijd haar familie die ze ondersteund voorop zetten (ingeval van Oost Europese schoonheden).

De tijd die je met een dame door brengt die je betaald is ook anders dan in het "echte leven". Als je haar betaald krijg je alle aandacht, en gekochte liefde. Een scheiding is hoe dan ook duur en vervelend. En ik denk dat je meer problemen krijgt met een prostituee, dan een dame onbetaald te ontmoeten.

Zou het in alle gevallen willen voorkomen, en ook Tinder (en andere apps) zijn genoeg mooi vrouwen van alle nationaliteiten die opzoek zijn naar een relatie. Wel moet je veel meer moeite doen voor sex.
 
Het gevaar van de liefde is dat je blind wordt. Hierin kan je als man (of vrouw) vergissingen maken, en je verstand uitschakelen. Dit kan zowel als je verliefd wordt op een vrouw in het beroep, als op Tinder etc.

Gezien een dame die seksuele diensten aanbied het meestal voor het geld doet, kan ze ook trouwen voor het geld en er misschien minder moeite mee hebben. Je moet zeker op je hoede zijn, gezien in het echte leven het niet echt niet al eindigen als "Pretty Women".

Ik vind het fijn om een praatje te maken met een dame, de motivatie van alle dames die ik spraak was geld. Dat ze hun familie worden onderhouden in Oost Europa staat op nummer 1.

Ik geloof ook de dames niet zitten te wachten op een relatie, en helemaal niet met een man die veel ouder is. Ze hebben ook gewoon een normaal leven, die willen ze niet vermengen met onze hobby. Mocht er een huwelijk/relatie van het bezoeken van een prostituee komen, dan zal de dame altijd haar familie die ze ondersteund voorop zetten (ingeval van Oost Europese schoonheden).

De tijd die je met een dame door brengt die je betaald is ook anders dan in het "echte leven". Als je haar betaald krijg je alle aandacht, en gekochte liefde. Een scheiding is hoe dan ook duur en vervelend. En ik denk dat je meer problemen krijgt met een prostituee, dan een dame onbetaald te ontmoeten.

Zou het in alle gevallen willen voorkomen, en ook Tinder (en andere apps) zijn genoeg mooi vrouwen van alle nationaliteiten die opzoek zijn naar een relatie. Wel moet je veel meer moeite doen voor sex.
Dat is heel mooi en oprecht geschreven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan