Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wow, das fijn als het zo loopt! Heb je ook geen gezeik met eventueel vervelende gevoelens.
Dan was in het begin wel zo die gevoelens tegen over haar. Dat heb ik al het grootste deel al overwonnen. We sturen berichten naar elkaar met van die teksten van I love you 🥰 of ik mis je . En zij stuurt soms foto's van haar kont en van haar borsten.
 
Laatst bewerkt:
dat is dus iets wat je NOOIT doet: de privénaam van een DVP vragen.

indien ze wil dat je haar privénaam weet dan zal ze die zelf wel vertellen maar zelf hengel je dus nooit naar privégegevens van een dvp.

dat komt echt creepy en stalkerig over als je op een eerste date al zoiets vraagt.

dus : nooit zelf privégegevens vragen of proberen uit te zoeken, als een dame dit wil delen dan zal ze dat wel uit zichzelf delen.
Ik realiseer mij welke fout ik heb gemaakt.

De DVP die het in mijn geval betreft is erg gesteld op haar privacy. Onbedoeld heb ik haar prvacy niet gerespecteerd. Daar heb ik spijt van.

In mijn huis is zij <NAAM DVP>. Buiten mijn huis is zij een wildvreemde.
 
Vriendschap met iets extra's. Gewoon kwestie van overeenkomen. Als er geen pad is moet je zelf een pad maken .
Ja als het goed klikt kun je dat doen ik praat ook met dvp sommige praten zelf over hun prive leven ik begin er nooit eerst over dvp zal wel zelf beslissen wat ze vertelt of niet. ik was is kei lang niet meer geweest en dvp wist nog wie ik was dan heeft ze dat lang onthouden.
 
Thanks voor alle reacties.

Contact opnemen en mijn etiquette negeren is duidelijk geen optie.
Ik ben er nog steeds best een beetje ondersteboven van en laat het nog een weekje bezinken. Als het bezonken is, laat ik het of verwateren of ik maak een 2e afspraak.

Het kan natuurlijk zomaar zo zijn dat deze DVP zelf een 2e afspraak zou weigeren mocht ik contact opnemen.

Ik ben benieuwd wat de toekomst mij brengt en hoe ik dit uiteindelijk verwerk.

En als ik zo vrij mag zijn om even door te gaan. Ik ben het hele avontuur met DVPs begonnen in december 2023 met het uiteindelijke doel een date te zoeken in het echte leven. Dat moment komt nu dichterbij.

Ik verheug mij op de laatste contacten met de DVP waar het nu even om gaat of de laatste contacten met een andere vertrouwde DVP waar het iets meer om de sex draait.
Ik verheug mij ook op mijn nieuwe date avontuur. Ik weet van mezelf dat ik het rustig aan en stap-voor-stap moet doen, want anders kan ik mezelf goed gek maken.

Ik vind het fijn jullie reacties te lezen. Ook vind ik het fijn te lezen als mensen reageren op wat ik nu schrijf.
De afspraak is dat een klant betaald en een DVP laat toe sex te hebben met haar.
In het beeld van een DVP bestaan er keutels en parels. Keutels zijn vervelende klanten die stinken, zich niet aan afspraken houden, letsel toe brengen. Parels zijn klanten die niet vervelend doen, vriendelijk zijn, netjes betalen en wie weet zelfs een fooi geven,
Dat is het, meer niet
Een relatie bestaat niet.
 
Laatst bewerkt:
De afspraak is dat een klant betaald en een DVP laat toe sex te hebben met haar in het beeld van een DVP bestazn er keutels en parels. Keutels zijn vervelende klanten die stinken, zich niet aan afspraken houden, letsel toe brengen. Parels zijn klanten die niet vervelend doen, netjes betalen fooi geven meer niet
Een relatie bestaat niet
Waarom zou relatie niet kunnen tussen dvp en klant zijn ook maar mensen met ook gevoelens ik ken zelf dvp die met een klant getrouwd is en liefde wederzijds is. ze is daarna wil gestopt met haar werk
 
Laatst bewerkt:
De afspraak is dat een klant betaald en een DVP laat toe sex te hebben met haar.
In het beeld van een DVP bestaan er keutels en parels. Keutels zijn vervelende klanten die stinken, zich niet aan afspraken houden, letsel toe brengen. Parels zijn klanten die niet vervelend doen, vriendelijk zijn, netjes betalen en wie weet zelfs een fooi geven,
Dat is het, meer niet
Een relatie bestaat niet.
Een beetje kort door de bocht en veralgemening jouw uitleg ….…… ik heb persoonlijk een goede klik met een dvp en vriendschap opgebouwd. Niets extra geld , geen bijbedoelingen……
 
Ik realiseer mij welke fout ik heb gemaakt.

De DVP die het in mijn geval betreft is erg gesteld op haar privacy. Onbedoeld heb ik haar prvacy niet gerespecteerd. Daar heb ik spijt van.

In mijn huis is zij <NAAM DVP>. Buiten mijn huis is zij een wildvreemde.
Het is misschien enigszins tegen de etiquette om contact op te nemen met een DVP als je geen intentie hebt voor een afspraak.

Ik heb vandaag, 2 weken na de date, toch nog even contact opgenomen met de DVP om spijt te betuigen dat ik dingen gezegd heb die ik niet had moeten zeggen en aan te geven dat ik het een hele fijne date vond en haar te bedanken voor de fijne date.
 
Het is misschien enigszins tegen de etiquette om contact op te nemen met een DVP als je geen intentie hebt voor een afspraak.

Ik heb vandaag, 2 weken na de date, toch nog even contact opgenomen met de DVP om spijt te betuigen dat ik dingen gezegd heb die ik niet had moeten zeggen en aan te geven dat ik het een hele fijne date vond en haar te bedanken voor de fijne date.
Goed gedaan en doorwandelen naar de volgende dvp. En niet verliefd worden!
 
Het is misschien enigszins tegen de etiquette om contact op te nemen met een DVP als je geen intentie hebt voor een afspraak.

Ik heb vandaag, 2 weken na de date, toch nog even contact opgenomen met de DVP om spijt te betuigen dat ik dingen gezegd heb die ik niet had moeten zeggen en aan te geven dat ik het een hele fijne date vond en haar te bedanken voor de fijne date.
En (om het verhaal compleet te maken), wat was haar reactie?
 
Het domste wat je kan doen verliefd worden op een dvp is mijn mening. Een leuke band/vriendschap mee opbouwen kan zeker. Maar naar bed gaan met jou is en blijft 9/10 keer der werk en zou je nooit meer achter moeten zoeken. Als je een relatie zoekt zou ik gewoon op Lexa dating ofzo gaan kijken werkt beter denk ik. Deze meiden doen gewoon rustig hun werk dus ga ook niet meer verwachten van ze niet eerlijk na jezelf en na hun toe
 
Het domste wat je kan doen verliefd worden op een dvp is mijn mening. Een leuke band/vriendschap mee opbouwen kan zeker. Maar naar bed gaan met jou is en blijft 9/10 keer der werk en zou je nooit meer achter moeten zoeken. Als je een relatie zoekt zou ik gewoon op Lexa dating ofzo gaan kijken werkt beter denk ik. Deze meiden doen gewoon rustig hun werk dus ga ook niet meer verwachten van ze niet eerlijk na jezelf en na hun toe
Eens, de nuance zit denk wel in of je dezelfde leeftijd hebt en als blijkt dat ze los van het geld behoorlijk geïnteresseerd is en je buiten het werken om wilt zien via een prive afspraak/instagram.

Nja, ik ga het meemaken. Verliefd worden zal wel meevallen, maar het is wel leuk.
 
Enige tijd geleden nog vals beschuldigd door een dvp waar ik bijna een jaar lang regelmatig kwam. Van de 1 op de andere dag zegt ze dat ik bekende van haar zou benaderen met een fake instagram profiel. Vind het wel jammer dat het zo is geeindigd want had wel een leuke klik met haar. Iemand hier ook ooit zo iets meegemaakt?
 
Enige tijd geleden nog vals beschuldigd door een dvp waar ik bijna een jaar lang regelmatig kwam. Van de 1 op de andere dag zegt ze dat ik bekende van haar zou benaderen met een fake instagram profiel. Vind het wel jammer dat het zo is geeindigd want had wel een leuke klik met haar. Iemand hier ook ooit zo iets meegemaakt?
Hoe kan zij dat nu weten iedereen kan Instagram profiel aanmaken of fake profil heb jij dan niet gezegd dat jij het niet was
 
Hoe kan zij dat nu weten iedereen kan Instagram profiel aanmaken of fake profil heb jij dan niet gezegd dat jij het niet was
Jawel maar zij zei dat ik de enige klant was van haar die privé informatie weet van haar en dat ze daarom niemand anders kan bedenken dan ik. Heb des tijds nog best veel moeite gedaan om haar te overtuigen dat ik het niet ben maar ze bleef volhouden dat ik het moet zijn.
 
Jawel maar zij zei dat ik de enige klant was van haar die privé informatie weet van haar en dat ze daarom niemand anders kan bedenken dan ik. Heb des tijds nog best veel moeite gedaan om haar te overtuigen dat ik het niet ben maar ze bleef volhouden dat ik het moet zijn.
Ik vind dat toch ook dan niet mooi van die dvp als je echt niet was
 
Ruim 20 jaar geleden bezocht ik haar voor het eerst. De eerste 5 jaren met enige regelmaat totdat ik voelde dat ik verliefd werd. Ik besloot haar een tijd niet meer te bezoeken. Omdat het bloed toch kruipt waar het niet gaan kan, bezocht ik haar weer en al snel was ik tot over mijn oren verliefd. Later gaf ze aan dat ik wegbleef omdat ze mij destijds had verteld verliefd op mij te zijn. Ik kon me dat echter niet herinneren. Een paar mooie maar heftige jaren breken aan waarin we dagelijks contact hebben en ik haar om de paar dagen bezoek. De verliefdheid was wederzijds en besloten dat ik niet meer zou betalen voor mijn bezoekjes.. Ik bezocht haar op haar privé adres, ging met haar uit eten, op stap, dagjes weg. Onze relatie was zeer intens en ik gaf aan te willen scheiden van mijn vrouw. Toen meldde ze echter dat ze dat niet wilde en dat binnen een jaar zou stoppen met het werk. Ze had kinderen en familie in het buitenland en ze wilde zich weer bij hen voegen. Ik begreep haar wens en we besloten er een mooi laatste tijd van te maken. Dat jaartje werden er twee en toen stopte ze met werken als DVP. In de aanloop had ik haar geholpen met allerlei zaken en ook financieel gesteund. Toen ze was gestopt, hebben we samen een klein jaar haar verhuizing voorbereid en alle officiële zaken afgehandeld.
Ze vertrok met de trein en hoewel ze aangaf dat alles anders zou worden, bleek de praktijk veel pijnlijker. Het contact werd moeizaam maar gelukkig herstelde zich dat na een tijdje. Gedurende de laatste 4 jaar heb ik haar zowel financieel als ook op andere vlakken geholpen en hadden we minimaal wekelijks contact. We hadden afgesproken dat ik haar zou bezoeken en toen na de Coronatijd daar mogelijkheden voor waren, bleek het toch ineens lastiger. Een paar keer uitgesteld omdat het niet in een van beide agenda's paste toen plotseling het contact vanuit haar verminderde. Ze was oma geworden en hoewel ze trots foto's stuurde bleek er toch iets veranderd. Mijn financiële situatie was wat slechter geworden waardoor ik haar nauwelijks financieel kon steunen en het contact nam zienderogen af. Gefrustreerd stuurde ik haar een bericht met mijn gevoelens en toen barste de bom. Ze hield niet meer van mij en wist niet of ze überhaupt ooit van mij had gehouden ondanks al haar liefdesverklaringen die ze me zowel schriftelijk als mondeling had medegedeeld.
Ik heb het er best lastig mee maar wat mij steekt is de respectloze wijze waarop ze het laat eindigen. Je hebt mooie jaren gehad samen en vanwaar deze handelswijze. Mijn verstand wist dat deze dag eens zou komen en heeft er vrede mee. Mijn hart is echter nog altijd volledig aan haar verpand. De strijd tussen mijn hart en verstand is pijnlijk, lastig en eenzaam.
Toch hou ik nog van haar en hoewel we nog sporadisch contact hebben, heb ik dit toch wel mooie hoofdstuk in mijn leven nu wel beëindigd.
 
Ruim 20 jaar geleden bezocht ik haar voor het eerst. De eerste 5 jaren met enige regelmaat totdat ik voelde dat ik verliefd werd. Ik besloot haar een tijd niet meer te bezoeken. Omdat het bloed toch kruipt waar het niet gaan kan, bezocht ik haar weer en al snel was ik tot over mijn oren verliefd. Later gaf ze aan dat ik wegbleef omdat ze mij destijds had verteld verliefd op mij te zijn. Ik kon me dat echter niet herinneren. Een paar mooie maar heftige jaren breken aan waarin we dagelijks contact hebben en ik haar om de paar dagen bezoek. De verliefdheid was wederzijds en besloten dat ik niet meer zou betalen voor mijn bezoekjes.. Ik bezocht haar op haar privé adres, ging met haar uit eten, op stap, dagjes weg. Onze relatie was zeer intens en ik gaf aan te willen scheiden van mijn vrouw. Toen meldde ze echter dat ze dat niet wilde en dat binnen een jaar zou stoppen met het werk. Ze had kinderen en familie in het buitenland en ze wilde zich weer bij hen voegen. Ik begreep haar wens en we besloten er een mooi laatste tijd van te maken. Dat jaartje werden er twee en toen stopte ze met werken als DVP. In de aanloop had ik haar geholpen met allerlei zaken en ook financieel gesteund. Toen ze was gestopt, hebben we samen een klein jaar haar verhuizing voorbereid en alle officiële zaken afgehandeld.
Ze vertrok met de trein en hoewel ze aangaf dat alles anders zou worden, bleek de praktijk veel pijnlijker. Het contact werd moeizaam maar gelukkig herstelde zich dat na een tijdje. Gedurende de laatste 4 jaar heb ik haar zowel financieel als ook op andere vlakken geholpen en hadden we minimaal wekelijks contact. We hadden afgesproken dat ik haar zou bezoeken en toen na de Coronatijd daar mogelijkheden voor waren, bleek het toch ineens lastiger. Een paar keer uitgesteld omdat het niet in een van beide agenda's paste toen plotseling het contact vanuit haar verminderde. Ze was oma geworden en hoewel ze trots foto's stuurde bleek er toch iets veranderd. Mijn financiële situatie was wat slechter geworden waardoor ik haar nauwelijks financieel kon steunen en het contact nam zienderogen af. Gefrustreerd stuurde ik haar een bericht met mijn gevoelens en toen barste de bom. Ze hield niet meer van mij en wist niet of ze überhaupt ooit van mij had gehouden ondanks al haar liefdesverklaringen die ze me zowel schriftelijk als mondeling had medegedeeld.
Ik heb het er best lastig mee maar wat mij steekt is de respectloze wijze waarop ze het laat eindigen. Je hebt mooie jaren gehad samen en vanwaar deze handelswijze. Mijn verstand wist dat deze dag eens zou komen en heeft er vrede mee. Mijn hart is echter nog altijd volledig aan haar verpand. De strijd tussen mijn hart en verstand is pijnlijk, lastig en eenzaam.
Toch hou ik nog van haar en hoewel we nog sporadisch contact hebben, heb ik dit toch wel mooie hoofdstuk in mijn leven nu wel beëindigd.
Mooi dat je dit deelt, er komen toch wat vragen in me op.

In de periode waarin jullie gratis afspraken, heb je haar toen ook financieel ondersteund?

Ondersteun je haar nog steeds financieel?

Ik ga niet zeggen dat het 100% zeker allemaal om geld gaat, maar als haar explosie samenvalt met mindere financiën van jouw kant, bestaat die kans natuurlijk wel.

Heeft ze ooit enige uitleg gegeven wat dan wel de betekenis was van haar liefdesverklaring? Als jullie nog steeds contact hebben zou ik dat toch willen weten...
 
Mooi dat je dit deelt, er komen toch wat vragen in me op.

In de periode waarin jullie gratis afspraken, heb je haar toen ook financieel ondersteund?

Ondersteun je haar nog steeds financieel?

Ik ga niet zeggen dat het 100% zeker allemaal om geld gaat, maar als haar explosie samenvalt met mindere financiën van jouw kant, bestaat die kans natuurlijk wel.

Heeft ze ooit enige uitleg gegeven wat dan wel de betekenis was van haar liefdesverklaring? Als jullie nog steeds contact hebben zou ik dat toch willen weten...
Dit zijn inderdaad precies de vragen die ik ook zou hebben. Het lijkt toch allemaal wat zakelijker en minder emotioneel betrokken te zijn voor haar dan voor jou. Financiën leken altijd al belangrijk voor haar en jij steunde haar wanneer nodig.

Sommige mensen kunnen ook moeilijk afscheid nemen en dan verzinnen ze iets pijnlijks. Misschien houdt ze wel van je nog, maar is een situatie waarom ze je niet meer kan zien. Dit roept allemaal veel vragen op.
 
Ze heeft nooit om geld gevraagd en alles wat ik gaf (meestal een keer per jaar) was een deel van mijn bonus. We hadden een zeer diepe emotionele band maar ze is wel opgegroeid in een andere cultuur op een ander continent. Onze transactionele zienswijze past daar minder goed bij.
We wonen ver van elkaar in andere landen met beide een ander leven. Ik ben blij dat ze uit de prostitutie is en een normale (minder goed betaalde) baan heeft waarmee ze gelukkig is. Ze heeft haar kinderen lange tijd zeer weinig gezien en ik ben blij dat ze dat weer heeft.
We zijn de laatste jaren uiteen gegroeid en ik ben ook niet vrij van zonden. Mijn "Nederlandse " aanpak heeft ook niet altijd goed gewerkt. Qua communicatie is ze geen open boek en verder erg gesloten maar op haar wijze heeft ze haar liefde naar mij duidelijk gemaakt.
Misschien klopt het dat er een reden wordt gezocht om de relatie te bekoelen. Ze houdt echter het contact open al is het niet meer als voorheen.
 
Wat te doen met sekswerkers, die het doel hebben om klanten te verleiden, verliefd te laten worden, geld proberen te verkrijgen op deze manier.

Niet gelukt bij mij, net op tijd ingezien maar wel te weten gekomen dat ze dit actief doet met verschillende andere klanten in 2 verschillende landen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan