Weet je vrouw dat ?Top ben ook getrouwd ,maar. Geniet van mijn hobby met leuke dames![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je vrouw dat ?Top ben ook getrouwd ,maar. Geniet van mijn hobby met leuke dames![]()
Nee maar vermoed het wel wij zijn ouder en mijn vrouw mankeert kleine vrouwe kwaaltjes . Maar hebben verders goed samen doen verders alle leuke dingen samen uit eten grote wandelingen met de hond gezellige weekeindjes weg alleen de sex was over bij haar .en ik heb daar nog wel behoeften inWeet je vrouw dat ?
Dan doe je dat stiekem naar de meisjes gaan . Je bent niet alleen er zijn zoveel getrouwde mannen die dat doen . Daar zal altijd wel een reden voor zijn. Waarom ze dat doen.Nee maar vermoed het wel wij zijn ouder en mijn vrouw mankeert kleine vrouwe kwaaltjes . Maar hebben verders goed samen doen verders alle leuke dingen samen uit eten grote wandelingen met de hond gezellige weekeindjes weg alleen de sex was over bij haar .en ik heb daar nog wel behoeften in
Als je verders goed met elkaar omgaat en elkaar respecteertDan doe je dat stiekem naar de meisjes gaan . Je bent niet alleen er zijn zoveel getrouwde mannen die dat doen . Daar zal altijd wel een reden voor zijn. Waarom ze dat doen.
Geniet vooral van het gevoel. Sommige mensen maken dit nooit in hun leven mee. Dus geniet er vooral van.Ik ben al enig tijd verliefd op een DVP. Ik wandel al meer dan 25 jaar. Het is mij nooit eerder overkomen. Ondanks dat het vaak heel gezellig was, bleef het altijd zakelijk. Ookal kwam ik elke week langs.
Nu is dus alles anders. Het was al anders tijdens de eerste keer dat we aan het seksen waren. Ik voelde een aantrekkingskracht tot haar die ik nog nooit gevoeld bij een vrouw. Langzaam werd dit dus een verliefdheid. Terwijl ik eigenlijk dacht dat mijn verliefdheidshormonen op waren.
Soms twijfelde ik nog of het voor haar gewoon een spel is met goede klant of dat ze ook verliefd is op mij. Op onze date op Valentijnsdag had ze ook cadeautjes voor mij. Daarnaast kreeg ik een kaart waarop ze had geschreven dat ik heel speciaal voor haar ben.
Ik heb er geen moeite mee dat ze dit werk doet. Als ik dat wel had gehad, dan zou ik er ook niet aan begonnen zijn. Ik begrijp haar redenen waarom ze dit werk doet. Ze zegt dat ze binnenkort wil stoppen. Dat hangt ook van allerlei zaken af, waar ik geen invloed op. (Sorry dat het een beetje cryptisch is)
Niet alleen de sex is veel intiemer dan normaal met een DVP. Ook onze gesprekken zijn dat. Zelfs als ik alleen haar hand vast houd, voelt dit zo goed.
Ik zou graag met haar verder willen. Het is best lastig om een relatie aan te gaan. Als ze in haar thuisland is, dan appen we veel. Als ze hier is, werkt ze veel. Ook is lastig om af te spreken. Ik heb geen haast. Het is voor mij een grote stap om te nemen en daarom vind ik het ergens ook wel prettig dat onze liefde rustig verder kabbelt.
Ook zijn er een aantal beren op de weg. De belangrijkste is dat ik een relatie zit met twee bijna-volwassen kinderen. De relatie met mijn vrouw is best goed. Er is geen reden om er zomaar met een ander van door te gaan. Eigenlijk heb ik het meeste verdriet van pijn die mijn vrouw en kinderen aan zou doen. Als het uit komt.
Dit staat in contrast met de liefde voor die andere vrouw. Het geluk dat zij mij schenkt.
Ik hoef geen advies. Ik wil niet in relatietherapie. Ik hoef geen commentaar van eens een DVP altijd een DVP. Ik vind dat we dames die dit werk doen bijzondere vrouwen zijn en daarom moeten ze met respect behandelen.
Eigenlijk wil ik alleen mijn ei kwijt, In mijn omgeving weet niemand dat ik wandel. Ik kan ook tegen niemand vertellen dat ik verliefd ben. Dus vertel ik het maar aan jullie. Bedankt dat jullie even tijd hebben genomen om naar mij te luisteren.
Je hebt de juiste woorden geniet er van ..vrouwen zijn zo mooiGeniet vooral van het gevoel. Sommige mensen maken dit nooit in hun leven mee. Dus geniet er vooral van.
Dat ook. Maar ik bedoelde ook geniet van het verliefdheidsgevoel. Sommigen maken dit nooit in hun leven mee.Je hebt de juiste woorden geniet er van ..vrouwen zijn zo mooidat het fijn is om elke keer een ander mooi lichaam te zien en met haar te mogen genieten
Daar ben ik ook bewust van . Ik heb mijn zelf onder controle. Ik kan redelijk goed met dat gevoel om gaan. Af en toe de rem gebruiken.Geniet van het gevoel maar oh zo gevaarlijk! Laat je vooral niet gek maken en wees bewust of het allemaal wel waard is. Dit is het enige wat ik als tip mee wil geven.![]()
De liefde is grillig en komt wanneer ze komt..... Je kunt je decennia wapenen ertegen, maar het is geen garantie dat het niet gebeurt.Ik ben al enig tijd verliefd op een DVP. Ik wandel al meer dan 25 jaar. Het is mij nooit eerder overkomen. Ondanks dat het vaak heel gezellig was, bleef het altijd zakelijk. Ookal kwam ik elke week langs.
Nu is dus alles anders. Het was al anders tijdens de eerste keer dat we aan het seksen waren. Ik voelde een aantrekkingskracht tot haar die ik nog nooit gevoeld bij een vrouw. Langzaam werd dit dus een verliefdheid. Terwijl ik eigenlijk dacht dat mijn verliefdheidshormonen op waren.
Soms twijfelde ik nog of het voor haar gewoon een spel is met goede klant of dat ze ook verliefd is op mij. Op onze date op Valentijnsdag had ze ook cadeautjes voor mij. Daarnaast kreeg ik een kaart waarop ze had geschreven dat ik heel speciaal voor haar ben.
Ik heb er geen moeite mee dat ze dit werk doet. Als ik dat wel had gehad, dan zou ik er ook niet aan begonnen zijn. Ik begrijp haar redenen waarom ze dit werk doet. Ze zegt dat ze binnenkort wil stoppen. Dat hangt ook van allerlei zaken af, waar ik geen invloed op. (Sorry dat het een beetje cryptisch is)
Niet alleen de sex is veel intiemer dan normaal met een DVP. Ook onze gesprekken zijn dat. Zelfs als ik alleen haar hand vast houd, voelt dit zo goed.
Ik zou graag met haar verder willen. Het is best lastig om een relatie aan te gaan. Als ze in haar thuisland is, dan appen we veel. Als ze hier is, werkt ze veel. Ook is lastig om af te spreken. Ik heb geen haast. Het is voor mij een grote stap om te nemen en daarom vind ik het ergens ook wel prettig dat onze liefde rustig verder kabbelt.
Ook zijn er een aantal beren op de weg. De belangrijkste is dat ik een relatie zit met twee bijna-volwassen kinderen. De relatie met mijn vrouw is best goed. Er is geen reden om er zomaar met een ander van door te gaan. Eigenlijk heb ik het meeste verdriet van pijn die mijn vrouw en kinderen aan zou doen. Als het uit komt.
Dit staat in contrast met de liefde voor die andere vrouw. Het geluk dat zij mij schenkt.
Ik hoef geen advies. Ik wil niet in relatietherapie. Ik hoef geen commentaar van eens een DVP altijd een DVP. Ik vind dat we dames die dit werk doen bijzondere vrouwen zijn en daarom moeten ze met respect behandelen.
Eigenlijk wil ik alleen mijn ei kwijt, In mijn omgeving weet niemand dat ik wandel. Ik kan ook tegen niemand vertellen dat ik verliefd ben. Dus vertel ik het maar aan jullie. Bedankt dat jullie even tijd hebben genomen om naar mij te luisteren.
Zo iets kies je niet voor. Dat gebeurt automatisch in je zelf.De liefde is grillig en komt wanneer ze komt..... Je kunt je decennia wapenen ertegen, maar het is geen garantie dat het niet gebeurt.
Ik heb in 30 jaar ook mijn mechanismen opgebouwd tegen het ontwikkelen van verliefde gevoelens naar DVP's. Maar zeg nooit nooit.
Ik wandel bewust niet te vaak, eens in de 4-6 weken en wissel vaste dames af, zodat ik dezelfde dame eens in de 2 à 3 maanden zie. Dat werkt tot dusverre wel om de nodige afstand te houden.Daar ben ik ook bewust van . Ik heb mijn zelf onder controle. Ik kan redelijk goed met dat gevoel om gaan. Af en toe de rem gebruiken.
Tussendoor krijg ik een berichtje van haar . Dan stuur zij naar mij. Ik mis jouw.Ik wandel bewust niet te vaak, eens in de 4-6 weken en wissel vaste dames af, zodat ik dezelfde dame eens in de 2 à 3 maanden zie. Dat werkt tot dusverre wel om de nodige afstand te houden.
Klinkt romantisch! Maar ik probeer dat soort contact tussendoor te vermijden en echt alleen te appen voor afspraken. Als het wandelleven zich te veel mengt met mijn dagelijks leven, geeft dat gewoon te veel onrust. Mijn dagelijks leven vraagt al genoeg van mij.Tussendoor krijg ik een berichtje van haar . Dan stuur zij naar mij. Ik mis jouw.
Hee kennen we dezelfde masseuseTussendoor krijg ik een berichtje van haar . Dan stuur zij naar mij. Ik mis jouw.
Dit is mooi hoor als je dit mag meemaken. Geniet er van!Ik zat net een minuutje te wachten in het prive huis toen ze binnen kwam lopen.
............................................................................................................................................................................................
En ... Geloof me ... Ik krijg het dubbel en dwars van haar.
Als je dit niet gezegd had zou ik ook zoiets adviseren:- Ik weet van mijzelf dat ik slecht met verliefde gevoelens om kan gaan. Daarnaast heb ik veel duidelijkheid nodig.
Klein beetje zelfbeheersing en jezelf kunnen matigen is dan wel vereist.Je kan ook van dingen een probleem gaan maken die eigenlijk heel plezierig zijn.
Mensen maken in het algemeen veel te veel problemen die er niet zijn.
Je was niet op zoek naar een high class gezelfschap, maar je vond het wel fijn.
Mooi toch dat je je zelf nog kan verrassen. Omarm deze situatie.
Chapeau der zouden vele zijn die hun vrouw zouden laten zitten. Vind het mooi dat jullie elkaar blijven respecteren en voor elkaar zijn.Nee maar vermoed het wel wij zijn ouder en mijn vrouw mankeert kleine vrouwe kwaaltjes . Maar hebben verders goed samen doen verders alle leuke dingen samen uit eten grote wandelingen met de hond gezellige weekeindjes weg alleen de sex was over bij haar .en ik heb daar nog wel
als je van jezelf weet dat je slecht kan omgaan met verliefde gevoelens lijkt mij het beste dat je haar niet meer gaat zien.MIJN VRAGEN
1. Wie heeft ervaring met dit soort ellende?
2. Wat zou jij doen?
Ik zou haar nog een keer bezoeken of laten komen. Gewoon om het af te sluiten. Anders blijft het malen in je hoofd. Ik heb overigens zelf van deze dingen totaal geen last. Als je iemand ziet ook nog even de mogelijkheid om te praten.als je van jezelf weet dat je slecht kan omgaan met verliefde gevoelens lijkt mij het beste dat je haar niet meer gaat zien.