Recensie Paola, Arnhem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zeus109

Newbie
13
19/01/23
8
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/8462821-paola
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Beste collega's

Vandaag ben ik langsgegaan bij deze dame, gesprek via whatsapp verliep op zich wel goed ontvangt in Arnhem.

Het valt me de laatste tijd wel op dat er veel zuid Amerikaanse dames actief zijn in dit werk sector. Ik was ook langs gegaan bij een ander dame in Apeldoorn. Dit dame was ongeveer het zelfde spreekt geen woord Nederlands laat staan Engels. Bij binnenkomst naar haar kamer gegaan bedrag van 100 voor 30 en voor twee keer klaar komen betaald. Daarna kleren uit gedaan en deed ze meteen een condom en begon ze te pijpen. Vervolgens standje doggy ze vond het wel lekker kon ik wel aanmerken van haar gekreun. Helaas hield ik niet langer vol dan 5/6 min en spoot ik zakje vol. Daarna een paar minuten gewacht en deed ze weer een jasje om heen. En begonnen het weer vooraf aan zij zoent helaas niet. Helaas kon ik niet klaarkomen ook niet met verschillende standjes. Al met al is het niet echt waard om een bezoek langs te brengen. Er is geen communicatie mogelijk met haar en het is echt afwerken. Ze ontvang in een flat, mocht je in de buurt zijn of je kan 100 euro missen dan is het te doen. Je moet niet te veel van verwachten.
 
Hey! Kan je mij wat meer over haar uiterlijk en lichaam vertellen? Is het wat?
Yo man sorry voor de late reactie het is geen slecht uitziende dame ze heeft wel een lekker lichaam, maar daar houd het wel op. Zoals je terug kunt lezen uit mijn verhaal is ze heel slecht qua communicatie. Zij zal daar zeker gebruik van maken om het afwerken te versnellen. Ze is het echt niet waard en helemaal voor 100 voor 30 min dat is zonde van het geld. Ik kon het toevallig op dat moment missen. Geloof zoek verder ze is het niet waard. Maar als je het toch een kans wilt geven ga je gang het is op je eigen risico.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan