Recensie Paola , lounge massage , erpe mere 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
104
12/07/21
85
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op een vrijdagavond besloten om nog eens naar lounge masqage erpe mere te gaan .
Op de site stond vermeld dat er die dag een actie was , de prijs van 45 min was verlengd naar 1 u dus 100€/voor een uur !
Bij het binnenkomen werd me gemeld dat er maar 2 dames binnen de 10 min beschikbaar waren ! Dat was jade die ik al 2 maal bezocht heb en paola , dan besloten om voor de laatste te kiezen , er moest wel nog een 10 min. Gewacht worden . Ik werd naar een afgesloten wachtruimte gebracht en even later daar opgehaald door paola !
We begaven ons naar haar kamer waar we de kleren uitdeden en daarna naar de douche gingen ik wou beginnen douchen maar het water was nog koud , waarop ze een soort tuinslang nam in de hoek van de doucheruimte en mij begon te bespuiten met heerlijk warm water , daar begon ook het getease en zei ze zelf " here play and in the room the sex " eenmaal op de kamer was het van dat er werd wat gespeeld en eenmaal op volle sterkte was de condoom daar !
Het pijpen was goed af en toe nam ze hem diep de ballen werden uiteraard niet vergeten , ik wou nog genieten van haar poesje dus laten stoppen met pijpen en toen kwam ze bovenop mij zitten wat best wel zalig was ! Kheb het niet lang vol gehouden en het condoom gevuld in dit standje .
Daarna nog een deugddoende rugmassage gekregen en daarna zijn we nog eens gaan douchen ! Dan terug de kleren aan en tegen het uur vol was was ik net buiten .
 
Ook met de 100€ actie in de Lounge langs geweest. Er waren 4 dames beschikbaar waaruit ik voor Paola koos.
Het is een mooie dame met stevige borsten. Ze spreekt ook een mondje nederlands.
Na het pijpen bood ze haar kontje aan om doggy te neuken. Dat was best ok al kreeg ik het gevoel dat ze me toch zo snel mogelijk wou laten klaarkomen.
Daarna nog een massage maar die voelde eerder als een obligaat volmaken van de tijd.
Na een douche, waarvoor je de hele gang doormoet op risico van andere meisjes en klanten tegen te komen, was het tijd om aan te kleden en te vertrekken.
Op 45 minuten stond ik terug buiten.
Een gfe zat er niet in en dat is toch spijtig want Paola is best een mooie meid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan