Recensie Lorena, lounge Massage Erpe-Mere 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ayrton

Stamgast
Forumpionier
353
09/07/21
204
65
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lorena-1147
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eerste keer dat ik een bezoekje breng aan de lounge Massage in Erpe Mere. Is nochtans op een 20/25 minuten rijden van bij mij thuis maar er was nooit echt iets naar mijn goesting. De foto's konden mij bekoren dus belletje om te zien of ze vrij is op het gewenste uur en dat was ze maar daar aangekomen bezet natuurlijk. Lastig als ge niet veel tijd hebt. Kwartier moeten wachten. Toen ze binnenkwam was mijn eerste gedachte dit is niet het meisje van de foto's. Nu twijfel ik. ze was al niet gesminkt dus het zou haar kunnen zijn....
Pzc is normaal 30 euro daar maar zij vroeg 50 maar optie niet genomen. Bon service trok op niet veel (blijkbaar was ik haar negende en laatste klant) maar meisjes die tijdens hun dienst op hun gsm tokkelen vind ik zo irritant. Massage was ook al niet veel soeps. Slotsom geen aanrader. Ik ben wel van plan om met die els eens af te spreken als iemand hier info over heeft mag hij mij altijd berichtje sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lorena-1147
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Collega's,

ik heb een gelijkaardige ervaring. Nu ben ik wel vaste klant bij de lounge. Normaal ben ik zeer tevreden. De foto's stemmen bijna nooit overeen met de realiteit maar bij welke zaak is dat wel nog van tegenwoordig. De dames zijn doorgaans zeer professioneel, gewillig lief en tonen veel inzet voor hun klanten.

Echter Lorena was een ramp.

Ik had deze keer niet veel tijd en wou een nieuwe proberen. Heb ik me dat beklaagd.

Ik kwam binnen en betaalde aan de balie voor mijn All-in.
Ze kwam enkele minuten later me halen. Ze zag er niet uit als de foto's maar was zeker niet mis. Nog jong ik schat ergens 27 a 28. Wel overduidelijk valse borsten en opgespoten kont maar voor de rest wel een aangenaam om naar te kijken.

Ik was nog niet goed in de kamer en ze vroeg al of ik bijbetaalde voor pijpen zonder. Nu vaste klant zijnde daar heb ik die vraag nog nooit gehad en is mijn kerel telkens verwend zonder. Ik schrok dus al van de vraag.
Terwijl ik antwoorde zette ze haar muziek loeihard. Spaanstalige techno pop gemengd met gewone popmuziek. Niet echt love making music.

Mijn kleren waren nog niet goed uit of er hing al een industrieel dikke condoom om mijn slappe lid.

Om in de stemming te komen poogde ik haar borsten te voelen maar ze zei dat ze gevoelig waren dus de tepels mocht ik niet aanraken.

Na een minuut van zuigen an mijn toen nog steeds slappe lul stond ze recht om de muziek van nummer te veranderen en even haar berichten na te kijken. Ik wist niet goed wat er gebeurde. Als dit haar idee was van een girlfriend experience was ze net iets te dicht bij de realiteit aan het gaan.

Toen wou ze opnieuw opstarten en vroeg ze zich af waarom ik nog niet hard was.

Het hield daar op voor me. Ik vroeg haar me gewoon de rest van de tijd een erotische massage te geven. Wat ze deed met 1 hand terwijl ze tokkelde op de telefoon.

Na afloop heb ik de eigenaar gecontacteerd (die daar toevallig die dag aan de balie was), heb hem bovenstaande als klacht overgemaakt. Hij reageerde heel snel excuseerde zich. Bij het volgende bezoek zorgt hij voor compensatie.
 
Eerste keer dat ik een bezoekje breng aan de lounge Massage in Erpe Mere. Is nochtans op een 20/25 minuten rijden van bij mij thuis maar er was nooit echt iets naar mijn goesting. De foto's konden mij bekoren dus belletje om te zien of ze vrij is op het gewenste uur en dat was ze maar daar aangekomen bezet natuurlijk. Lastig als ge niet veel tijd hebt. Kwartier moeten wachten. Toen ze binnenkwam was mijn eerste gedachte dit is niet het meisje van de foto's. Nu twijfel ik. ze was al niet gesminkt dus het zou haar kunnen zijn....
Pzc is normaal 30 euro daar maar zij vroeg 50 maar optie niet genomen. Bon service trok op niet veel (blijkbaar was ik haar negende en laatste klant) maar meisjes die tijdens hun dienst op hun gsm tokkelen vind ik zo irritant. Massage was ook al niet veel soeps. Slotsom geen aanrader. Ik ben wel van plan om met die els eens af te spreken als iemand hier info over heeft mag hij mij altijd berichtje sturen.
els nog niet gedaan. Lies, melanie en bianca zijn wel aanraders. wederom zie mijn recentie. foto's wijken af maar ze maken het meer dan goed in professionaliteit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan