Recensie Innominatus, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marco

Meubelstuk
6.308
03/10/21
11.871
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind oktober haar dus voor het eerst ontmoet. De afspraak stond al een tijdje gepland... Dus hotel geboekt, treinreis gepland... Nu, moet zeggen dat reizen met de trein in Nederland ook niet meer is wat het geweest is! OMG! Lijkt bij tijden wel georganiseerde chaos... met al de 'storingen' en 'afgelaste treinen'... Maar uiteindelijk toch op bestemming geraakt...

We hadden afgesproken op hotel nabij Utrecht centraal... voor een lekker lange sexdate van 6 uur. De dame verscheen dus netjes op tijd op bestemming. En het leuke aan dit hotel was dat je helemaal niet langs de lobby hoeft... je neemt meteen de lift naar boven! Leuke kamer met queensize bed op de zevende etage... champagne staat al koud in de ijsemmer...

'k Neem haar jas aan... voldoe de financiële verplichtingen... en geef haar natuurlijk een (klein) doosje Belgische chocolaatjes... en ze ontdoet zich al snel van alle 'overtollige' kledij! Haha! Daar staat ze dan, gekleed in een leuk bloemenmotief lingeriesetje, mét kousen en jarretels... zonder de high heels (die ze dus wel bij zich had! Haha!) Leuk! De spanning van verwachting en onthulling... je wel wel... De idee dat je een leuke mooie vrouw mag uitkleden! Love it!

Ze begon al meteen met volop tongzoenen... Ja, ze is echt niet bescheiden hoor! Ze voelt zich goed in haar vel en dat merk je. Een mooie, ranke verschijning ook! Het oog wil ook wat! En wat een zachte huid. Dus... we belanden al snel op het bed. Wacht! Doe eerst m'n hemd uit... Begin met kussen in haar hals (ben gek op vrouwenhals) En... ze kan ook helemaal niet tegen kietelen! Ha! Dus... als je 'stout' bent...

Al snel gaan m'n handen naar haar borsten... eerst die BH uit, dus ze draait op haar buik... Nou... ze heeft ook een erg mooie rug en schouders! En die billen! OMG! M'n handen, lippen en tong zijn overal! Dan die fraaie natuurlijke borsten... Mmmmmh! Heerlijk likken en kussen en zuigen... En... die strakke buik en mooie venusheuvel... OMG! Vleesgeworden verleiding!

Tijd voor een glas champagne! Pop! Vakkundig kraak ik de fles! Heb dit nog gedaan! Haha! Heerlijk... champagne en mooie vrouwen! Wat mij betreft de ideale combinatie!

Dan terug op bed en al snel gaan m'n handen naar haar slipje... En -verstandige meid- ze draagt haar slipje OVER haar jarretels! Mooi! Man! Wat een mooi, roze kutje! Oh! Daar heb je vast al veel complimentjes over gehad? Ja! Inderdaad! Man! Zo sexy! Dat uitnodigende naakte kutje... en die jarretels en kousen! Grrrrrrr! M'n handen, lippen, tong... zijn overal! Heerlijk om dat frisse kutje te likken! Je voelt je als een kind in een snoepwinkel! Haha!

Nu sta ik natuurlijk zelf behoorlijk hard! M'n harde pik pulst in m'n onderbroek! Dus... al snel gaat haar hand in m'n slip... Slip uit... en meteen gaan haar lippen om m'n harde pik! Nou... die laat er ook geen gras over groeien! Wacht! Neem ik eerst m'n cockring. En meteen likt ze ook m'n gladgeschoren ballen. Lekker! Ze heeft een wat aparte manier van pijpen (pzc) met haar lippen energiek op-en-neer over je eikel. Best lekker! Intens ook... kan me best voorstellen dat sommigen dit niet lang volhouden! Ook met haar nagels en tong over m'n door de cockring opgespannen ballen! Lekker! En... dan weer naar m'n eikel! Heerlijk! Laat haar dan ook lang en energiek doorgaan... terwijl ik haar naakte lichaam streel... merk ik plots dat haar kutje druipnat is! Werkelijk! Die vrouw staat zo geil als wat! Geweldig! Wacht! Ik heb een idee! Hier... en ik giet champagne over m'n harde pik en ballen... die zij dan gretig oplikt! Geweldig! Haha! Dan draai ik haar om... met dat kutje uitnodigend boven me... en begin haar energiek te likken! Lekker man! En... zij begint me nu nog energieker te pijpen! OMG! Dan draai ik haar op haar rug... terwijl ik bovenop haar lig. M'n hoofd verdwijnt tussen haar benen... tewijl zij m'n pik nogmaals een stevige beurt geeft! Ik voel me in de zevende hemel... zo lekker!

Nu sta ik natuurlijk zo geil dat ik wil neuken! Snel condoom om... en ik penetreer haar. Wat staat die meid geil! Ik glij moeiteloos naar binnen! En al snel zijn we energiek aan het neuken... Ik bovenop, zij met haar benen open, dan haar benen in m'n nek... hard en diep stoten... En... hoe harder ik ga... hoe liever zij het heeft! Grrrrrr! My kind of girl! Lik nu m'n tepels! Ja, zo! Bijt erin! Oh! Ja! Grrrrrr! Man! Wat sta ik hard... En bied haar natuurlijk meteen m'n andere tepel aan... terwijl ik diep blijf stoten. Zo geil! Zo intens!

Dan… één-voor-één haar kousen uit... terwijl ik diep in haar blijf... En ik kus haar slanke benen...
Dan gaat m'n tong naar haar voet. Aaaaah! Neen! Dat kietel! En... ze ligt te spartelen onder me! Oh! Dit werkt dus niet... Echt niet? Ik vind dat reuze sexy... jou tenen zuigen... Niet dus... Maar... wat is dat snel vergeten... als haar benen weer in m'n nek gaan... en ik hard en diep penetreer! Man! Wat een lekker kutje! En zo nat! Ongehoord! Ik neuk nu nog harder... en stoot nog dieper... OMG! Die gezwollen aders in haar hals! En... die zalige uitdrukking van intens genot op haar gelaat... Man! Daar doe ik het voor!

Even op adem komen... met een korte pauze. Nog wat meer champagne... of wil je iets fris? En... Ze vleit zich naakt tegen me aan... Heerlijk.

Nu wil ze doggy! Ja! Wie vindt dat niet lekker? Ik sta naast het bed en ze pijpt me opnieuw keihard... Snel penetreer ik haar opnieuw... en begin krachtig en diep te neuken! Man! Dat gaat lekker! Ik grijp haar bij haar heupen en stoot. Dan grijp ik haar in haar hals... bij haar schouders... m'n handen onder haar oksels... terwijl ik haar uitnodigende borsten masseer... en stoot enthousiast door! Grrrrrr! Dan trek ik haar omhoog... en stoot nog dieper! OMG! Zo lekker! Wat staan we beiden geil!

Dan duw ik haar op bed... en prone-bone penetreer ik haar diep. Hard en diep neuken volgt. Ik stoot en grom... lik haar schouders... en stoot nog meer... Grrrrrr! Wat sta ik geil! Ik ga steeds harder... dieper... en sneller! Ik grijp haar billen. Bijt in haar schouders. Grijp haar hals... en stoot nog harder! Grrrrrr! Wat sta ik geil! Zit nu op een tempo... dat je normaal alleen doet bij super geile 40-ers!
Dan grijp ik haar bij haar enkels... en bij elke stoot masseer ik krachtig haar voetzolen met m'n duimen. OMG! Die zalige uitdrukking van intens genot op haar gelaat! Zo stimulerend! Vind je dit lekker, Ja! Ik masseer en stoot... en stoot en masseer... Ik geef alles wat ik heb! En zij wil meer! Man! Die jonge vrouw kan wat aan! Geweldig!

Als ik eindelijk zwaar hijgend naast haar lig... merk ik dat het bed onder haar kutje helemaal nat is! Waw! Die meid staat zo geil! Dus... al snel zit ik in missio terug bovenop haar... haar benen in m'n nek... krachtig neukend! Met één hand grijp ik haar borsten... grijp haar hals... en ga over haar gezicht... Krachtig begint ze m'n duim te zuigen... en ik heb de hint meteen begrepen. Met m'n duim masseer ik krachtig haar clit... terwijl ik haar energiek neuk. Ze kronkelt van genot! Bijt nu opnieuw in m'n tepels! Ja zo! Oh! Wat sta ik hard! Ik geef alles wat ik heb... Man! Wat een feest in bed! Wat een vrouw!

Nu moeten we allebei toch even rusten. Dus ik schenk nog een glaasje... en ze kruipt tegen me aan. Wacht! Heb ook nog koekjes mee! Als je koud hebt... sla het dekbed over je. Heerlijk kruipt ze nog wat dichter tegen me aan... Wat een lekkere leuke geile avond!

Dan begint ze me opnieuw te stimuleren... en in no-time sta ik opnieuw kijhard! Haha! Wat een vrouw! Ok, nu jij bovenop! Ik doe hier al het werk! Maar... de matras -alhoewel lekker comfy- is veel te zacht. Hoe harder zij gaat... hoe meer het bed op-en-neer bounced... Dus ik opnieuw bovenop... en we neuken lekker verder.

Dan gaat ze opnieuw voor m'n pik. Condoom uit... en ze begint opnieuw lekker te zuigen... Wacht! En ik ga op de knieën aan het hoofd van het bed zitten... Lekker comfortabel met m'n pik in aanslag. Heerlijk zo met haar lippen over m'n harde pik... en met vol zicht op haar mooie naakte lijf... En, man! Die billen! Energiek blijft ze verder zuigen... Ik ben in de zevende hemel! Zo lekker! Dan begin ik met m'n duimen m'n tepels te stimuleren... terwijl zij ritmisch verder gaat... OMG! Ik verlies alle besef van tijd... Zo intens lekker! M'n pik begint nu echt 'heet' te lopen. Bij elke beweging van haar mond en lippen voel ik de intensiteit toenemen... M'n pik pulst nu van genot! Dit hou ik echt niet lang meer vol! M'n ademhaling versnelt... Ooooooh! Krachtig spuitend kom ik klaar in haar mond. Man! Zo intens! En... zoals beloofd slikt ze alles netjes door... En met een brede glimlacht zit ze daar voor me! Waw!

Zo'n jonge vrouw met zulke sexuele appetijt... Man! Geweldig!

Dan kruipen we nog lekker tegen mekaar aan... en praten over de 'dingen van het leven'. En... voor je het weet is de tijd alweer voorbij... Zal ik meelopen naar je auto? Neen, hoor! Sta hier beneden in de garage. Is veilig! Nog een kusje... en ze dartelt vrolijk de gang in...

Dan nog een stevige hete douche... Dat heb ik wel verdiend... en heerlijk tussen de lakens...
Man! Wat was me dat een intense avond...

De volgende ochtend lekker lang uitgeslapen... en dan de stad in. Was gelukkig beter weer dan gisteren! En... zaterdag is marktdag! Dus... eerst kibbeling voor brunch... en nog snel wat kaas gekocht (wat een uitgebreide keuze hier!) en dan de stad in... voor nog een leuke middag.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan