Recensie Dominka, Utrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rana

Stamgast
371
23/01/23
614
21
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5315240-dominka
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afspraak makkelijk gemaakt.
Bij aankomst snel het adres gekregen.
Het is de dame van de foto's.
Ontvangst is in een net appartement. Ze vraagt je eerst te douchen.

Ik had afgesproken voor een uur, wilde het geld daarvoor geven, maar kreeg meteen een deel terug, want ik kon maar een half uur blijven. Ze zei in gebrekkig Engels iets over een vriendin, een booker neem ik aan.

Toen ik uit de douche kwam zat ze naakt op bed met een condoom al uitgepakt. Ze wilde 'm meteen erom doen, terwijl m'n pik nog niet echt hard was. Mij even rustig met haar borsten laten spelen zat er niet in. Ik 'm dan maar hard gemaakt. Daarna wilde ze het condoom eroverheen doen terwijl de voorhuid omhoog was - recept om een gescheurd condoom te krijgen. Dat gecorrigeerd.

Pijpen was best goed. Eerst zittend, daarna ik staand naast het bed. Ze ging best lang door. Ik heb haar laten stoppen om m'n kruit nog niet te verschieten.

Beffen mocht niet - terwijl het wel ge-adverteerd wordt op Kinky en in haar standaard Whatsapp-bericht 69 en vanalles meer aangeprezen wordt.
Een kusje op de mond mocht, maar "love story" niet.
Seks alleen in missio gedaan. Voor cowgirl of doggie vond ze me te groot.
Tussen de borsten mocht wel.
Op een gegeven moment werd me gevraagd af te ronden. Klaarkomen tijdens seks lukte me niet, dus maar met de hand. Op haar lichaam komen mocht niet, want is "extra" (niet volgens de advertentie).

Naderhand nogmaals gedoucht. Gevraagd of ze mee de douche in ging. Dat deed ze niet.

Minder dan een half uur binnen geweest.

Op kinky een tekst dat ze van gentlemen houdt. Schone kleren aan, scheren etc, je mentaal voorbereiden, er wat van willen maken - verspilde moeite bij deze dame.

Onvriendelijk is ze niet. Maar je kan je geld beter anders besteden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan