Recensie Anne (Turnhout) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sp0rkeh

Wandelaar
Forumpionier
63
07/07/21
44
16
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-town-904.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanavond deze dame bezocht, in Turnhout. Ik had m'n twijfels aangezien ik er niet veel tussen vond laatste dagen (afwezig of te ver rijden).
Had aanvankelijk contact met een andere dame (Sophia) die nu in Gent zit, die ik eerder bezocht had. Zij had me gezegd dat ze naar Hasselt zou komen deze week, bleek dat nu weer vergeten dus. Had niet veel zin om te wachten op andere dames die er steeds niet zijn. Toen het gevoel maar laten winnen van het verstand.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-town-904.html

Dat was een teleurstelling

Communicatie vooraf was wel vlot, haar foto's zagen er ok uit. Het is wel zij van de foto's. Had besloten om op het moment te gaan bepalen of ik een uur of een half uur wilde en of ik PZC wilde of niet (50 extra). Bij binnenkomst zag zij er wel ok uit, in een normaal huis in Turnhout. Een vriendin van haar zat beneden in de woonkamer. Toen maar besloten op basis van haar gezichtje en figuur en locatie om toch een uur te blijven met PZC en dat was dus € 200,00. Veel geld. Voor € 200,00 moet het wel echt goed zijn en ook echt het uurtje benutten. Dat was totaal niet zo.

Eenmaal boven op haar kamer betaling verricht en op bed gegaan, klein figuur zo 1 m60 zoiets. Best wel kleine hangtietjes, helemaal niet mijn ding maar wel een redelijk knap gezichtje. Toen vroeg ze wat ik lekker vond, nou ik hou wel van een beetje voorspel ik had immers voor een uur geboekt. Haar voorspel stelde weinig voor, ondanks dat was ik toch al hard voordat ze me begon aan te raken. Zij leek er niet heel enthousiast door te worden.

Toen begon de verontwaardiging alweer, pijpen was heel kort echt 1,5 minuut ofzo toen vroeg ze welk standje ik wilde. Nou doggystyle, was wel redelijk. Dat heeft een minuutje of 10 geduurd toen wilde ik graag weer even terug liggen en gepijpt en gestreeld worden. Ook weer verontwaardiging, zo van nee en ik snap je niet. Ze deed ook steeds alsof ze het niet begreep terwijl ik het idee had dat ze best wel een woordje Engels sprak.

De hele tijd verontwaardigd, zoenen wilde ze niet, Aan haar kutje mocht ik niet komen, niet eens aanraken. Met veel tegenzin begon ze weer even te pijpen.

Ik was inmiddels toch wel geil ondanks haar slechte service toen ik een orgasme voelde komen dacht ik, dit gaat vast geen 2e ronde worden dus gevraagd van, doe het even wat rustiger, slow down. Weer een hele verontwaardiging van I dont want slow, why slow. Ik uitgelegd van ik wil nog niet komen. Deed ze net of ze het niet begreep toen zei ze Nee je moet het zo en zo, en daarna douchen. Uiteindelijk waren haar pijpskills wel redelijk, ik had liever mijn orgasme nog wat willen uitstellen maar zij wilde het niet. Klaarkomen in mond mocht uiteraard ook niet, daarom stopte ze ook al heel snel met pijpen. Af en toe wat geile woordjes tussendoor, dat woog niet op tegen de slechte service en verontwaardiging en veels te korte tijd. Wel voor uur betaald. Niet zoenen, weinig pijpen, veel verontwaardiging. Nog wat met haar voetjes gespeeld terwijl ze aan het pijpen en trekken was.
50 euro extra voor PZC en het PZC was wel redelijk lekker maar veels te kort, ze wilde mijn orgasme ook niet uitstellen

Als ik vroeg yeah keep going, stopte ze. Als ik zei please slow it down. Stopte ze. Ze deed net of ze mijn woorden niet begreep iedere keer.

Begon een beetje discussie gezegd van dit is wel een snel uurtje dan. Uiteindelijk 40 minuten binnen geweest. 1 orgasme. Als dit is hoe dames willen proberen aan klantenbinding te doen dan is dit dus absoluut niet de manier.

1 standje gedaan en totaal 5 minuten PZC, klaargekomen door handjob. Heel veel geld voor behoorlijk beroerde en veel te korte service. Daarna naar de douche gedirigeerd, 2e ronde kon niet, massage ook opeens niet. Snel afgewerkt, voor veel geld. Het was heel plichtmatig. Ik begrijp niet hoe 1 uur betalen, en nog geen half uur seks.

Ik zou het zeer afraden. Ik had haar nog proberen te zoeken middels dit forum, niet haar profiel gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan