Dierdorf, Finca Erotica - Maira

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudiderbumzer

Newbie
12
27/10/21
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Na een paar jaar weer eens in de Finca geweest en het is al met al toch nog altijd een heerlijke club. Inkom is nu 60 EURO (Happy Hour geloof ik 40 EURO, maar ik was wat te laat).
Er liepen veel leuke jonge DVP's rond en ik zag mijn all-time favourite Maira in de smoking lounge zitten met een andere ijsbeer. Dat was toch alweer een paar jaar geleden.
Ze stapte op en liep snel even naar mij toe en vertelde mij dat ik even moest wachten maar ze zou mij wel vinden. Ik vertelde haar dat ik buiten op haar zou wachten.
Dan eerst maar iets eten en een paar minuten in de Jacuzzi.
Zittende in de jacuzzi werd ik vrij snel aangesproken door een leuke dame genaamd Bianca .. ze begon me al snel te strelen en ze probeerde te zoenen .. haar handen verdwenen onder
water en ze ging op zoek naar wat er zich onder water bevond had zo'n zin in sex en ze had zo'n zin mij te pijpen.
Ik had er ook wel zin in maar de gedachte aan Maira dat ze in 15 - 20 minuutjes beschikbaar was dwong mij me te verontschuldigen door te zeggen dat ik op iemand wachtte en evt later
in de middag wel tijd zou hebben.
Na de jacuzzi naar buiten voor een sigaretje en na circa 10 minuten kwam Maira naar buiten en zette zich naast mij. Het was al zeker 4 jaar geleden dat we nog eens samen waren maar
ze was niets veranderd. Wat kan die meid heerlijk zoenen en na samen nog een sigaretje gerookt te hebben begon ze ook mijn gevoelige delen heerlijk te betasten met haar vingers en
nagels. Snel op zoek naar de kamer en gelukkig was de kamer met het grote ronde bed vrij. Ze ontdeed zich van haar schoenen en we begonnen een heerlijk kus sessie al staand en nadat
ze zich op het bed zetten trok ze me naar haar toe en nam mijn lul in haar mond. Die meid kan pijpen ... heerlijk met haar tong onder langs de eikel en met haar vingers heerlijk mijn ballen
strelen en masseren. Na een minuutje of zo trok ze me op het bed en begon daar verder met pijpen. Na een stelling wisseling in een 69-er beland met zicht op haar kutje ... wat ziet die er
heerlijk uit .. lekker strak, mooie clitoris. Daar ik niet te snel wilde klaarkomen verzocht ik haar om een condoom te pakken en wat te neuken.
Eerst op zijn hondjes met een heerlijk zicht op haar mooi gevormde achterste .. en het aanschouwen van het verdwijnen van mijn lul in haar lichaam ..dan draaide ze zich op haar rug en alvorens
haar verder te neuken besloot ik eerst nog haar kutje te kussen en te likken.
Heerlijk in haar klaargekomen terwijl we innig zoenden en zij mijn bovenlichaam heerlijk streelde. Zalig orgasme.
20 minuten waren voorbij en ik besloot nog wat naast haar te liggen .. wat nakussen en nastrelen. Maar na een minuut of 5 begon ze weer langzaam met haar handen mijn ballen te masseren en
mij heerlijk diep te tongzoenen. Dat hebben we een paar minuten vol gehouden en ze vroeg toen of ze hem nog eens mocht verwennen. Het was niet de bedoeling want ik doe liever 2 maal een sessie
met een uurtje ertussen, maar ik dacht "what the fuck" ..... ze maakte alles nog verder schoon met een vochtig doekje, nestelde zich tussen mijn benen en begon nog weer eens met een zalige pijpsessie.
Ik ben blijven liggen en alleen maar genieten van haar vingers, haar tong, haar lippen ... het voordeel van een snelle restart is dat het tweede orgasme meestal wat langer op zich laat wachten dus
kon ik heerlijk van het pijpen genieten ... toch wel een dikke 15 minuten en toen het orgasme zich aankondigde heb ik haar laten gaan. Wat echt zalig is bij die meid is dat na her orgasme houdt ze je
lul nog een minuut of twee in haar mond en laat ze haar tong snel heen en weer langs je eikel glijden ... zalig gevoel.
Kosten 160 EURO .... 60 + 50 voor het hele uur en +50 voor de extra speciale service ...
Maira .. lieve Maira ... ik kan niet wachten tot ik weer eens in Dierdorf voorbij kan/mag komen.
XXXX
Ruud
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan