Recensie Miranda, Rotterdam 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Keihard

Newbie
5
19/10/23
0
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geil-hollands-meisje_8420115
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bij deze dame geweest en het was niet best.

Dame ontvangt in een oud flatje op Zuid in 1 van de slechtere wijken. Je moet haar appen en op een bepaalde plek staan en dan kan ze je zien en naar binnen.
Enkele zaken:
- is niet de dame van de foto's, zit vol met tattoo's en ziet er ook niet zo verzorgd uit, meer een tokkie
- Dame is ouder dan zij schrijft. Ik schat haar eerder eind 30.
- het huis is ijs, maar echt ijskoud binnen en 1 grote puinbende. Ik denk wel dat ze echt thuis ontvangt.

Eenmaal binnen wat gekletst. Op whatsapp vertelde ze dat ze aan tongen, vingeren, beffen, rimmen en deepthroat deed en ik op haar gezicht mocht komen.

Betalen en direct op een matrasje liggen. Tongen deed ze niet, was slechts een kusje. Toen wilde ik haar vingeren, maar dat was ook allemaal maar moeilijk wilde haar benen niet open doen. Uiteindelijk mocht het toch en de lucht die toen aanwezig was, niet normaal. Zurig en niet fris. Ik ben dus gestopt en beffen/rimmen had ik direct geen zin meer in. Dan deepthroat... Dat is dus doet ze dus niet, het is gewoon normaal pijpen maar dan wel heel slecht. Tanden flink gevoeld en ze neemt net je eikel in haar mond. Het is sowieso meer trekken dan pijpen en dan ook nog eens niet lekker. Uiteindelijk dacht ik nouja dan kan ik haar tenminste een goede facial geven als ik mezelf aftrek, maar reken daar maar niet op. Je mag over haar keel klaarkomen en haar gezicht houdt ze dan afzijdig, ze zei letterlijk: niet in mijn gezicht. Met tissue voor haar gezicht en tissue op haar tieten (die trouwens heel klein zijn, cup A).

Ik heb haar aangesproken waarom alles anders is dan in de advertentie en op Whatsapp. Daar gaf ze niet echt antwoord op. Was een beetje in het idee van: ''tja zo gaan dit soort dingen toch''.

al met al niet best. Ik zie nu trouwens dat deze dame ook NZC doet. Ik vind dit wel een dame zoals er meer zijn in de zin van alles voor het geld.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik vergeten was te vermelden dat er meerdere jointjes in de assbak lagen. Opzich geen probleem natuurlijk, maar het stinkt er naar rook en daarmee thuis komen is misschien een probleem
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geil-hollands-meisje_8420115
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ben voor de 3e keer geweest in de hoop dat ze na al die jaren wel ervaring heeft opgebouwd met pijpen.

Het aftrekken is ook niet aftrekken te noemen.

Helaas is het gewoon zonde van je geld/tijd.

Mezelf maar afgetrokken en heel hard denken aan iets geils en over haar borsten gespoten.

Dame zelf doet helemaal niks geils om het spannend te maken.

Na de 3e keer is de herhaling toch 0/10
 
Ben voor de 3e keer geweest in de hoop dat ze na al die jaren wel ervaring heeft opgebouwd met pijpen.

Het aftrekken is ook niet aftrekken te noemen.

Helaas is het gewoon zonde van je geld/tijd.

Mezelf maar afgetrokken en heel hard denken aan iets geils en over haar borsten gespoten.

Dame zelf doet helemaal niks geils om het spannen

Na de 3e keer is de herhaling toch 0/10
3x gaan terwijl je het zo slecht vind… en het komt niet bij je op om naar een ander te gaan? Na 1x weet je toch wel dat je niet terug moet gaan
 
De 3e keer was echt na een paar jaar, ik zag de advertentie en dacht laat ik het nog een keer proberen.

Helaas geen goede ervaring.

Maar laat je niet tegenhouden, maak een afspraak ga het ervaren. Ik hoop dat het voor jou wel een goede ervaring zal zijn. Laat het weten hoe het is gegaan dmv een review, als je wilt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan