Recensie Erika, Almere (voorheen Den Haag) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assterix

Vaste klant
162
19/08/21
189
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2247315-erika
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
om direct met de deur in huis te vallen, voor diegenen die niet graag lezen: deze dame vooral overslaan!

De foto's op kinky zijn fraai en de tekst veelbelovend. Contact via de app gaat redelijk soepel in het Engels. Ik heb duidelijk gevraagd om "deepthroat bj no condom and cum in mouth and then anal no condom. How much is that?" Met als antwoord "200€ 1hr all in". Ik ben nog te laf om af te dingen, dus ging voor die 200. Voor de zekerheid ook nog gevraagd "Cum in ass possible too?" Met als antwoord "yes 😘"

Ik dus vol vertrouwen naar het opgegeven adres, een flat in Den Haag Mariahoeve. Bij het juiste nummer (niet het nummer dat je in eerste instantie doorkrijgt) aangebeld, deur open en naar boven. Op de gang staat de deur al op een kier en laat de dame je binnen. Ik heb zeer sterke twijfels of het werkelijk de dame van de foto's is, ik denk toch van niet. Ze had bij ontvangst nog een strak leren rokje en shirtje aan, maar na betaling en plaatsnemen op bed gaat alles uit. Dan is duidelijk te zien dat ze niet de goed in het vlees zittende dame van de foto's is; ze is in werkelijkheid gewoon normaal/slank, met een beetje lubberbuikje en wat hangerige tieten. Wel enorme spenen, maar daar heb je niks aan, want ze doet helemaal niets om de sfeer een beetje leuk te maken of je op te geilen, ze speelt haar rol niet met plezier.
Dan eerst de kleine vriend te lijf met de bekende natte doekjes en hoewel ik toch thuis gedouched had en mijn kleine vriend naar mijn idee ook goed onder handen had genomen, was er bij haar toch even wat twijfel. Maar nog een nat doekje er stevig overheen en ze nam hem toch in de mond. Niks geen "Best blowjob and deepthrought [sic]", het bleef bij het topje. Na een paar keer sabbelen zei ze "please no finish in here", wijzend op haar mond. Zucht, daar gaan we...ik in het Engels uitleggen dat we dat toch via de app overeen waren gekomen, maar zij begreep er niks van. Via Google Translate Roemeens-Engels gaf ze aan dat ze het dan verkeerd begrepen had door de taalbarrière. Ja en? Daar heb ik toch niks aan? Maar ik had het idee dat er iemand (pooier) in de kamer ernaast zat, dus wilde niet echt stampei gaan maken. Vervolgens vroeg ik of anaal en intern klaarkomen wel kon; dat begreep ze eerst ook niet echt maar zei toen "we can try".
Vervolgens ging ze weer lafjes pijpen. Ineens ging ze naast het bed staan en gebaarde dat ik ook moest gaan staan. Toen vroeg ze "fuck or anal?" Mijn idee was geweest om eerst een goede deepthroat met CiM te doen, dan weer even op krachten te komen met knuffelen, beffen en rimmen en het dan anaal af te maken, maar die CiM ging dus sowieso al niet gebeuren en dat intermezzo zag ik ook niet zo zitten bij dit ijskonijn. Ik had er dus eigenlijk geen zin meer in, dus ging direct voor anal om het af te maken. Ze pakte mijn kleine vriend en duwde hem tegen haar kont. Moeizaam, kreunend en steunend en die hand bleef ertussen zitten. Nooit van glijmiddel gehoord zeker. Ik sugereerde op een gegeven moment om er dan maar wat spuug op te doen, maar ik mocht zelf niet mijn spuug op haar sterretje doen, zij deed wat spuug op mijn eikel. Daarna weer steunend en kreunend met die hand ertussen. Echt fijn kontneuken was dat dus niet. Op een gegeven koment zat mijn eikel er denk ik dan toch in, al kon ik dat natuurlijk niet zien door die hand die ervoor zat. Ik probeerde toch even wat door te neuken, maar bij elk wat dieper stootje pufte en steunde ze. De sfeer was echt tot het vriespunt gedaald. Op een gegeven moment begon ze binnensmonds te vloeken en toen was ik er klaar mee. Ik begon haar dan toch maar gewoon wat sneller te neuken en spoot uiteindelijk haar achterkamer vol. Na de laatste schokken pakte ze weer wat natte doekjes voor haarzelf en gooide het pakje op bed. Ik heb er toen zelf ook maar wat gepakt voor mijn kleine vriend. Ze ging de doekjes even weggooien en ondertussen kleedde ik me aan want ik had er echt helemaal geen zin meer in. Toen ze terugkwam zei ik dus maar "we stop now" . Ik heb overigens tijdens mijn bezoek geen enkel condoom gezien.
Na 20 minuten stond ik weer buiten, 200€ en een illusie armer...de vrolijke, wulpse dame op de foto's was helaas nergens te bekennen.
 
Ja, ik was echt (teveel denknik dan) op de foto's afgegaan. Ze was me de vorige keer al opgevallen maar toen kwam het er niet van. Nu had ik zin en zag ik gaar advertentie ineens weer, dus hapte ik (te snel denk ik dan) toe.

Het is niet zozeer dat de dame in werkelijkheid lelijk was. Ze had weliswaar een wat minder gezicht, maar best een lekker lichaam. Het vervelendste was het algehele gebrek aan inzet, sfeermakerij. Allemaal erg plichtmatig, mistroostig en bedroevend. En natuurlijk het niet houden aan afspraken en gebrek aan communicatie.
 
Hey Assterix,
Balen voor je dat het een afknapper werd. Die hebben we allemaal wel eens meegemaakt.
Toch ben ik blij dat je je bevindingen hier hebt neergezet, want ze stond ook op mijn to do lijst en nu niet meer.
Je hebt mij en een aantal anderen iig voor deze ellende behoed, waarvoor dank.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan