Recensie Lia, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5157442-lia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In de seks met Gaby mistte ik intimiteit en passie. In de hoop die wel te vinden bij haar huisgenote Lia, maakte ik met Lia een afspraakje.

Lia's advertentie had verwachtingen gewekt: allereerst door de profielfoto's, daarnaast was haar lijst aan "mogelijkheden" lang en omvatte - in tegenstelling tot Gabi – onder meer beffen, vingeren en zoenen (zoenen staat wel op Gaby's pagina, maar zij doet dit in de praktijk niet).

Voor de zekerheid checkte ik vooraf bij de planner even of alle "mogelijkheden" ook echt tot Lia's dienstenpakket behoorden, en maakte - toen dat bevestigd werd - een afspraakje. Op het bekende adres (keurige flat) opende ditmaal Lia de deur. Misschien waren de verwachtingen wat te hoog na het zien van de profielfoto's, maar Lia's verschijning zorgde niet voor een wauw-effect. Ze was niet 10 kilo zwaarder of 10 jaar ouder, niets zo dramatisch, maar wel minder strak en fris en fruitig dan de foto's mij hadden doen geloven, en ik zag vooral (vriendelijke) gereserveerdheid en niet een "Party girl", zoals de profieltekst beloofde.

Die gereserveerdheid bleef, samen met een afwachtende houding, eigenlijk de hele date. Het contact verliep daardoor steeds wat ongemakkelijk en stroef; zowel de gesprekjes als de seks. Waar veel latina's een date beginnen door zwoel tegen je aan te schuren, of een ander scenario volgen om het ijs te breken, stond Lia bij binnenkomst in de slaapkamer roerloos te wachten tot ik wat zou doen. Het zoenen dat volgde had vervolgens niet veel om het lijf (enkel "picos", zoals Lia ze noemde); vergelijkbaar met hoe je je grootmoeder kust (als ze ligt opgebaard in haar grafkist), en enkel éénrichtingsverkeer: wel geven, niet ontvangen.

"Ongemakkelijk en stroef" voelde ook mijn poging tot voorspel: mijn "picos" in nek, op borsten, en andere lichaamsdelen leidden tot een verstarde mummy-pose, die ook grotendeels aanhield tijdens het beffen. Eén ding moet je Lia nageven: ze speelt geen toneel. Waar andere dames - om er maar vanaf te zijn en/of de klant te pleasen - een dramatisch Orgasme van de Eeuw krijgen, ontsnapten Lia slechts enkele nauwelijks hoorbare kreuntjes.

Ook het pijpen (mc) en neuken dat volgde was gespeend van drama en vooral degelijk (een ruime voldoende, dat wel): Lia leek "haar werk te doen", waarbij theater spelen – naar Lia's opvatting – klaarblijkelijk geen deel uitmaakt van dit werk: voor een GFE of PSE (want onmogelijk zonder theater) ben je bij Lia dus aan het verkeerde adres.
 
Wij spraken Spaans (haar vader is Braziliaans maar ze is opgegroeid in Colombia, vertelde ze). Toen ik haar ernaar vroeg, gaf ze aan niet heel goed Engels te spreken en in contact met klanten regelmatig een vertaal-app te gebruiken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan