Recensie Gabi, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7893012-gabi#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Aan de hand van de profielfoto's had ik Gabi's ontvangstlocatie al herkend. Na een telefoontje kon ik er een half uurtje later terecht. Gabi opende de deur. De ontvangst was niet zo warm als bij haar eerdere latina collega's. Gabi was vriendelijk maar afstandelijk: zowel fysiek (geen kusjes, geen aanrakingen) als in de conversatie (gesprekjes werden door mij geïnitieerd).

Zoals de profielfoto's laten zien, is Gabi slank en fijntjes gebouwd, en heeft ze een mooi gezicht. Voor een latina heeft Gabi een klein kontje. Na het uitkleden sprongen de donkerbruine puffy tepels op haar stevige (B-cup) borsten positief in het oog.

Zoenen, beffen, en vingeren is bij Gabi niet mogelijk, en tijdens seks laat zij het initiatief aan jou. De seks voelt daardoor niet als iets dat je samen hebt, maar als iets dat jij hebt met haar (lichaam). Gaandeweg leek Gabi haar remmingen wel wat te verliezen, en misschien zelfs een beetje te genieten (?). "Technisch" was de seks (pijpen mc, neuken) prima, en ik kwam zeker aan mijn gerief, maar door de afwezigheid van intimiteit en wederzijdse passie voelde het toch een beetje als masturberen met een lichaam.

Met nog redelijk veel tijd op de klok, lagen we na de seks languit op het bed te kletsen. Gabi had haar eerdere afstandelijkheid verloren. Ze was een leuke gesprekspartner. "Wat als de seks nu was begonnen, en niet een uur eerder?", ging door mijn hoofd.
 
De meeste profielfoto's zijn deze week op de ontvangstlocatie genomen, je kunt dus zelf een inschatting maken. Haar profiel vermeldt 22 jaar, dat kan kloppen.

Echter, ze vertelde al enige jaren in Zwitserland te werken en in in Spanje te wonen (ze komt uit Venezuela), dat doet vermoeden dat ze misschien iets ouder is.
 
Ik neem aan dat "Gabi" weg is bij de eerdere planner en nu 1) zelfstandig of 2) via een andere planner werkt, of 3) haar foto's worden misbruikt (en Gabi is terug naar Spanje of Zwitserland).

In de advertentie wordt een nieuw telefoonnummer genoemd. Gabi is ook 10 cm minder lang dan in de oude advertentie. Gabi's/Paola's tekst wordt door nog twee dames op Kinky gebruikt: de een Colombiaans, de ander Oost-Europees.

Kortom, ik weet niet hoe het zit....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan