Recensie Fa, Bansuksom, Brecht 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thai-love

Newbie
8
07/09/23
0
2
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt met nieuw meisje bij Bansuksom
Mooie verschijning, knap gezicht, elegant en sexy voorkomen
Massage was geen gewrijf maar echt masseren, vroeg regelmatig of niet te hard was
Tussen door wat teasen aan bilspleet en ballen
Na 35 a 40 minuten mogen omdraaien, na korte maar behoorlijke body to body
Begon gelijk mijn ballen en penis te bewerken
Borsten mag je aankomen en neemt peins er ook tussen
Kon helaas niet lang inhouden en kwam lekker klaar
Daarna nog kwartiertje gewone relax massage gekregen
Intiem of extra is niet aan de orde en ook intieme zone is no go zone qua aanraken
Geen probleem want zelfs zonder erotisch gedeelte was deze de moeite waard
Herhalingsgevaar = groot😉
 
Ik vond het een mooie dame ja. Jong en met volle borsten. Ze gebruikte haar borsten in mijn geval maar vrij beperkt helaas, maar op het moment dat ze het deed voelde het wel erg lekker moet ik zeggen.

Voor de rest vond ik de massage redelijk maar ook niet echt bijzonder. Je hoeft in ieder geval geen hele stevige massage te verwachten, eerder een ontspanningsmassage met een klein beetje erotiek.
Verder weet ik nog dat we snel aan de praat raakten (ze heeft een leuk Vlaams accent), echter vond ik dat dit iets te veel afleidde van de massage en mijn onderbenen en voeten, wellicht onbedoeld, erg veel aandacht kregen vergeleken met andere lichaamsdelen.

Dit zijn de dingen die me zijn bijgebleven, de rest zou je zelf moeten ervaren.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/relax-massage-with-fa-bansuksom.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
deze dame begin oktober bezocht,had de fotos zien staan op de website en zag er wel lekker uit,dus afspraak gemaakt,bij aankomst toch wel een beetje teleur gesteld, fotos duidelijk wat ouder,maar goed afspraak toch nagekomen dus voor een uurtje 100euro dus,toen ze zich uitkleden hmmm is een kleine dikke prop ,met een stel redelijk grote tieten wat het wat goed maakte ,massage was redelijk eerst rug na verloop van tijd omdraaien en de voorkant,vroeg of ik nog wat extra wow,tuurlijk ,tot ik de prijs hoorde 50 voor pijpen en 100 extra voor pijpen en neuken :oops: ,prijsen zijn daar behoorlijk opgeslagen,maar goed dan maar enkel pijpen gekozen als extra,was wat aan de magere kant vondt ik en kort de rest met hand afgeworken ,douche en klaar,wel uurtje vol gemaakt,de rest een dikke tegenvaller ,herhalingsfactor nee
 
Fa is vertrokken in Brecht, dispuut met collega dat niet kon opgelost worden. De slimste is vertrokken
Werkt nu in ander salon, dus excuses dat ze ziek was, geen smoes van meisje zelf maar van salon om waarschijnlijk geen gezichtsverlies te hebben. Ze is en blijft toppertje, vooral door haar aangename vorm van omgang
Steeds leuke tijd met haar en weet op 1 of andere manier steeds weer de plekken te masseren waar meest nodig is, en ja bedoel spieren!
 
Waar werkt ze dan nu
Ben ook wel benieuwd, belde vandaag om een afspraak te maken en hoorde dat ze (voorlopig) niet werkt...

Update: je kan haar vinden bij Bhumjai


Deze foto's zijn al wat ouder, inmiddels zijn ze niet heel geloofwaardig meer, dus reken maar op wat extra pondjes
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben juist voor kerst nog geweest bij Fa, dus nog op het oude adres.

Ze is wel iets voller dan de foto's doen vermoeden. Dat vond ik wel jammer, want ik hou meer van slankere dames.

De massage was echter ok.
Ze is ook erg aardig en heeft een lieve uitstraling, communiceren ging ook vlot in het Nederlands.
Massage was zoals gebruikelijk, eerst de achterkant en dan omdraaien.
Body to body doet ze ook heel lekker, die lekkere borsten over je lichaam voelen gaan is ook top.
Borsten mochten aangeraakt worden.
En ze heeft me lekker afgetrokken.
 
Fa is vertrokken in Brecht, dispuut met collega dat niet kon opgelost worden. De slimste is vertrokken
Werkt nu in ander salon, dus excuses dat ze ziek was, geen smoes van meisje zelf maar van salon om waarschijnlijk geen gezichtsverlies te hebben. Ze is en blijft toppertje, vooral door haar aangename vorm van omgang
Steeds leuke tijd met haar en weet op 1 of andere manier steeds weer de plekken te masseren waar meest nodig is, en ja bedoel spieren!
oh ik had gehoord dat ze moest vertrekken omdat ze sommigen klanten nzc aanbood
 
Terug
Bovenaan Onderaan